Tak a je to tady!!! :)
O pět měsíců později.
Čekali jsme se Sebem a Anny na chodbě, kvůli adopci. Dnes si jdeme vyzvednout našeho pětiletého chlapečka Harryho. Harry Pearls. Můj syn.
Anny to vzala celkem dobře, jsou jí sice tři roky ale chytrá je moc.
„Mamí, Harry." ukázala prstíkem na chlapce. „Harry!" běžela jsem k němu. Objal mě. Seb držel Anny, a pak jí položil. Harry objal Anny a pozdravil ji. Seb to vyfotil. Myslím, že jejich pouto bude hodně velké.
------------
„Harry ode dneška si velký brácha tvé sestřičky Anny." řekla jsem, když jsme čekali na křižovatce. „Anny, budu tě chránit." Uviděla jsem v zrcádku, jak Harry dává pusu Anny.
Takže přesně teď jsme dokonalá rodina. Harry má pouto s Anny. Já a Seb máme 'obrovskou' rodinu a jsme šťastní... Naše budoucnost vypadá dobře.
Navždy.
Tak a je to tady! Poslední část!
Max. výjde upoutávka na pokračování. :)
Možná výjdou i speciály, co já vím? :D
Snad se vám líbí tohle zakončení, nechtěla jsem to udělat smutné...
Můžete mi zase napsat, jaká část se vám líbila nejvíc! :) A přála bych si komentáře! Od všech! :)) Abych měla inspiraci. :)
Pokračování, bude tedy z pohledu Anabell. :) Snad výjde ještě dneska! :) Ale, vy to znáte, o tomhle rozhodnete vy! :)
Miluju vás! :)
Vaše Veronica...
ČTEŠ
Back home in London.[Book #2]✔
عاطفيةRose, se konečně vrátí po čtyřech letech do Londýna. Co se stane, když všechny znova potká? #414 in Romance-22. 5. 2016 #58 in Romance!-16.7.2016