Než začnete číst, uhádnete od koho je to dům? :)
Pohled Sebastiána
„Jsem těhotná..." řekla. Můj tep se zastavil. Mozek nereagoval. „Budu dvojnásobný táta?" usmál jsem se. „Jo..." rozbrečela se. „Pojď ke mně." objal jsem si. Políbil jsem ji do vlasů a uvědomil si, že naše rodina... Naše, moje a Rose se naplňuje... Malá Anabell už není malá, ale velká. Rose není ta holka, kterou jsem potkával každou středu na hodině angličtiny. Rose je ta, která mě potřebuje, ta která je moje žena, budu jí pomáhat se vším. I v nemoci a ve zdraví...
„Nikdy jsem netušil, že my dva seskládáme rodinu a budeme spolu... Konečně jsem si uvědomil, že jsi moje vše." řekl jsem ji do očí. Usmála se. „Rose, miluju tě! Ať se stane cokoliv..." zastavil jsem se a zahlédl do jejich nádherných očí. „Budu tady pro tebe!" Objala mě... „Taky tě miluju."
„Mamííí" běžela k nám Ann. Rose si utřela slzy a vzala si Ann na klín. Mám krásnou ženu a dceru, které miluju nadevše!
Když k nám Ann běžela, rozbila se váza, ve které byla květina. Nad vázou byla fotka... fotka Roseinina otce. Rose se na mě podívala a nebyla jediná komu to došlo... Dnes je to rok, kdy zahynul její otec...
Pohled Rose
Jsem ráda, že Seb to vzal normálně. Před týdnem jsem mu říkala, že dítě nechci, ale rodina by nebyla řekněme 'naplněna'.
Do teď si pamatuju, jak jsme spolu zápasili před sedmi lety. Po každé jsem ho potkávala na hodině angličtiny a říkala si, jak ho nesnáším... Vždy jsem byla ráda, když jsem byla pryč z té hodiny, nebo když nám odpadla. Bylo to pro mě štěstí, ale nevím co bych si počala, kdybych ho nepotkala. Neměla bych Ann ani to malé mrně, co ve mně roste...
Miluju svou rodinu a položím klidně za ní i život...
Moje plány se nevyplnily, ale tohle je předposlední část tohohle příběhu! Dnes možná výjde ještě 2x Epilog (závěr)... Nebude to HAPPY END, to mi věřte. :)
Ale můžete se těšit na pokračování! Tentokrát to bude příběh z pohledu Anny. :))
×Votes a komentář potěší!!!×
Miluju vás! <333
Vaše Veronica...
ČTEŠ
Back home in London.[Book #2]✔
RomanceRose, se konečně vrátí po čtyřech letech do Londýna. Co se stane, když všechny znova potká? #414 in Romance-22. 5. 2016 #58 in Romance!-16.7.2016