Chyběla si mi!

487 22 4
                                    

Hezké čtení! :3

Měla jsem zapnutou hudbu a zpívala si. Byla jsem u nás doma a věšela jsem rámečky s fotkami. Různě jsem se i pohybovala a kroutila. Dneska jsem byla s mámou vybrat postýlku... Vím, že bych to měla vybírat se Sebem, ale nevím kdy přijede. Dva dny jsme si nevolali. Nějak jsem si to ani neuvědomila. Ihned jak to dodělám mu zavolám.

Rozhodla jsem se, že týden možná dva zůstanu u nás. Přece jenom je to můj domov.

A taky než jsme byly s mámou nakupovat postýlku tak jsem byla u lékařky. Jen mi sdělila, že dítě je v pořádku a za týden mám opětně přijít... Dozvím se konečně pohlaví! Mé bříško roste a roste, už nemám pomalu co na sebe. Nedávno jsem si koupila těhotenské kalhoty a nějaké trička+tílka. A musím se taky přiznat-někdy i chodím k Sebovy do skříně.

„Ahoj, Patricku. Tak jak se máš?" pozdravila jsem ho, když jsem se objevila u Katie. Daniel byl v práci a Katie s Patrickem doma, takže mě napadlo že bych se mohla na ně podívat. „Tetooo" zakřičel a běžel ke mně. „Dobře." odpověděl mi. Vzala jsem ho za ručku a šla za Katie, která se opalovala. „Nazdár." sedla jsem si vedle ní. „Ahoj, mamino." zasmála se a já ji pleskla po stehně. Katie měla na sobě plavky a Patrick taky. No a já? Sama sobě se směju, protože jsem na sobě měla kraťasy, do kterých se divím že se vlezu, ale pozor měla jsem na sobě tílko.

Byla jsem pod slunečním deštníkem a koukala, jak Patrick skáče do bazénu. Katie nějak netmavla a já se ji smála.

Není to super? Je jaro a je teplo. Tady v Londýně se to moc často nestává. Za čtyři měsíce budu rodit a dítě se nejspíš narodí v přelomu července a srpna.

-------

Ještě bych vám mohla říct... Katie se stále směje, takže zase něco pro mě má. Nesnáším překvapení, ale uvidíme. Třeba nemá vůbec nic a má jen dobrou náladu, což má vždycky.

„Zůstaneš na večeři, že jo?" usmála se. Byly jsme zrovna v kuchyni a Katie dělala večeři-salát s kuřecím masem. „Noo" začala jsem. „Jsi hodná." Moje sestra je divný člověk. Proč? Nikdo u ní nemůže říct ne. A když ho řekne udělá si svou odpověď.

Nechtěla jsem Katie otravovat, takže jsem se rozhodla navštívit Patricka, který si dělá bublinkovou válku. Šel se okoupat, a vždy když tam příjdu všude jsou bublinky a hraje si s dinosaury. Zaklepala jsem na dveře a pomalu je otevřela, aby na mě nic nevyskočilo. „Patricku už zase?" zasmála jsem se, když po mně hodil pěnu. On se dokola smál. Sedla jsem si vedle vany na stoličku.

„Tak pojď." vytáhla jsem Patricka z vany a dala na něj velkou osušku. Vypustila jsem vanu a šla s Patrickem do jeho pokoje. Oblékl si kraťasy a a tílko, které měl na spaní. Venku sice bylo ještě vidno, ale stejně po večeři se podívá na pohádku a půjde spát. Vydali jsme se společně na večeři. Když jsme šli pomalu po schodech uslyšeli jsme už zapnuté písničky. Zrovna hrála písnička od Zayna-PILLOWTALK. Patrick mi pustil ruku a běžel si sednout na židli. Uviděla jsem Daniela, který nejspíš přijel z práce. Pozdravila jsem ho a šla pomoc Katie s jídlem. Vzala jsem mísu s kečupem a tatarkou+dresingem a šla... Zastavila jsem se až u chodby. Katie stála u dveří a pomalu je zavírala. Před ní však stála moc dobře známa osoba...

Upustila jsem mísu na zem a ani jsem nemrkla. Stál tam Sebastián. Ihned ke mně přišel, políbil mě a objal. Cítila jsem jak mi sjíždí po obličeji slzy. Brečela jsem a ani nevím proč. To budou ty hormony...

„Chyběla si mi!" zašeptal. „Ty mě taky." Odtáhl se a setřel mi slzy. Potom jeho ruka sklouzla na mé břicho a hladil ho. „Je tak velké." zasmál se. Pleskal jsem ho po rameni a taky se zasmála. Chytl mě kolem pasu a šli jsme si sednout k jídelnímu stolu. Nandali jsme si salát a než jsem začala jíst podívala jsem se na Katie, která se na mě taky dívala a já ji ústy naznačila 'Děkuji'. Ona se usmála a kývla. 

Chtěli by jste ještě dneska další díl? xD 

×Kometujte× 

Back home in London.[Book #2]✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat