Silvestr

398 18 0
                                    

Je přesně 31.12. a my s Anny jsme samy doma. Sebastián stále nepřijel a já začínám pochybovat o slovese 'Miluji tě.'. Přesněji-uběhl pouhý měsíc a půl. Anny každý den volá se Sebem a já si našla konečně práci. Píšu do různých časopisů či novin články. Divím se, že tahle práce byla volná, neboť můj plat je docela, počkat docela ne je prostě slušný! Ale hodně slušný... Ann jsem slíbila, že si zajedeme někam na dovolenou a pojedeme i se Soph, Lenou a Danielem. No jo, možná pojede i Sebastián, ale co já vím kdy přijede?

„A teď si zazpíváme!" křikla Ann. „Pššt." zasmála jsem se. „Neřvi tolik." pohladila jsem ji. „Tak třeba Deck the halls?" Ann kývnula a šla si sednou ke klavíru, kde jsem seděla i já. Začala jsem hrát a koukala na Ann. „Deck the halls with bought of holly, Fa la la la la... This the season to be jolly, Fa lala la la la-la..." zpívaly jsme...

„Mamí, já chci atky umět na klavír." řekla. Usmála jsem se a pohladila ji po vlasech. „Vážně?" „Ano, ano, anooo." „Tak koukej, tohle je nota b" zahrála jsem. „Nota bé." opakovala...

„Mě se chce už spinkat, maminko." vzala jsem ji na ruce a nesla do postele. Uložila jsem ji. Zakryla. Políbila na čelo. Zhasla lampičku. „Dobrou." „Dobrou." zalehla. Zavřela jsem dveře a šla do obýváku. Zapnula televizi a koukala na nějké různé filmy. Zrovna dneska na Silvestra dávali 'Milý Johne'. Vždy mě rozbrečel...

Dokoukala jsem film a šla si pro pití. Vzala jsem si šampaňské a do něho jsme dala jahody. Sedla jsme si na sedačku a uviděla, že v televizi už odpočítávají.

10, 9, 8, 7.... 3, 2, 1-zabrněl mi mobil.

S: Šťastný nový rok, lásko. :*

Přečetla jsem si to a někdo zaklepal... Položila jsem skleničku a šla otevřít. Nevím proč, ale měla jsem zvláštní pocit. Otevřela jsem a... „Dobrý večer." otočil se na mě a usmál se. Zakryla jsem si rukami obličej a smála se. Objala jsem ho... „Chyběl si nám." „Vy mě taky." políbil mě. Ano, byl to Sebastián.

Nevím ani, jak se nám to podařilo, ale když Seb vešel a zavřel dveře. Odnesl mě do ložnice a skončili jsme spolu v posteli... Užili jsme si nádherný, první den v novém roce. 

Back home in London.[Book #2]✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat