POV Angel:
Jest już po 19, siedzimy na kanapie w salonie i oglądamy ,,Szybcy i Wściekli". Po około 30 minutach film się skończył, a my sprzątaliśmy po bitwie na popcorn Leo i Charlie'go.
Oni są zupełnie jak dzieci. Właśnie! Przypomniało mi się.
-Charlie?-
-Co?-
-Kiedy jest to przesłuchanie do szkoły?- pytam schylając się po miskę która wylądowała pod kanapą.
-Za 2 dni, a tak wogóle to jutro wyjeżdżam z Leo w trasę koncertową więc zostawiam Cię pod opieką Dereka i Caroliny.-
-Co? Jaka trasa koncertowa? To wy macie zespół?- pytam lekko przerażona faktem, że mam zostać tu z obcymi ludźmi.
-Co ty Stary? Nie powiedziałeś jej jeszcze?- zapytał Leondre
-Taa, jeszcze nie było okazji.- powiedział drapiąc się po karku.
-To czekam na wyjaśnienia- powiedziałam odkładając miskę na stolik kawowy i siadając na kanapie.
-Ja i Leo tworzymy duet Bars and Melody-
-Coś mi się o uszy obiło, ale myślałam, że to zbieżność nazwisk.- powiedziałam lekko przygnębiona
-A jednak masz to szczęście i twój Braciszek jest tym Charlie'm Lenehan'em (nie wiem jak się odmienia to nazwisko)- powiedziała Derek z entuzjazmem
-Nie wiem czy to takie szczęście- powiedziałam smutna wstałam i poszłam do swojego pokoju.
POV Charlie:
-Nie wiem czy to takie szczęście- powiedziała smutno wstała i weszła po schodach na górę prawdopodobnie do swojego pokoju. Szkoda, że nie mogę zostać z nią tylko muszę jechać w trasę strasznie się o nią martwie.
-Co jej jest?- zapytał Derek.
-Nie wiem, ale zaraz się dowiem- powiedział Leo
-Ty, Młody, a co ty tak latasz za Siostrunią Charlie'go? Czyżby nasz Kasanowa się zakochał?- pyta Derek przez śmiech.
-Wal się. Ja się nie zakochuję, ale aż żal nie pospędzać czasu z taką Laską- powiedział blondyn, a ja się lekko zaśmiałem.
-Tylko uważaj bo ta "Laska" ma niezłego prawego sierpowego, a teraz idź i powtarzam uważaj, żebyś jaj nie podpadł-
CZYTASZ
Między mną , a tobą ||L.D (Zakończone)
FanficONA- strasznie nieśmiała , zakonnicowata dziewczyna. ON- król imprez , typowy bad boy z dziewczyną na jedną noc Co się stanie gdy się spotkają? Połączenie dwóch charakterów.