OV Angel:
2 godziny temu chłopacy wyjechali, a Derek z Caroline wprowadzili się do mnie, żeby mnie pilnować. Jakiś czas temu (a dokładniej 15 minut temu) Derek dał mi mapkę z zaznaczoną trasą do szkoły.
-Hej, zabieram Caroline na randkę więc zaprosiłem kolegę, żeby Cię pilnował- powiedział Derek idąc z Carolin do drzwi, a po chwili usłyszałam głos jakiegoś chłopaka witającego się z parą.
-To na razie Młoda! Wrócimy jutro!- usłyszałam trzaśnęcie drzwiami, a obok mnie na kanapie rozłożył się wysoki blondyn o niebieskich oczach (w mediach dop. autorki) i wysportowanej sylwatce.
-Hej, jestem Lukas, mam w spodniach to czego szukasz- uśmiechnął się cwaniacko
-Fajnie, a teraz bayo- powiedziałam i poszłam do pokoju muzycznego. Gdy byłam na górze zamknęłam drzwi wyciągnęłam telefon i w YouTube wpisałam Bars and Melody kliknęłąm na pierwszą lepszą piosenkę którą okazała się być Hopeful.
Przesłuchała ją całą i nie mogła uwierzyć, że ten sam Leo może mieć przeszłość i pisać takie piosenki. No nic, trzeba coś ogarnąć na to przesłuchanie. Padło na "See You Again", wzięłam gitarę i zaczęłam grać, na koniec stwierdziłam, że lepiej to będzie brzmieć na fortepianie. około 12 skończyłam wszystko dopracowywać i postanowiłam zejść na dół i coś zjeść. Zeszłam i co zobaczyłam?! Zobaczyłam Luck'a i paru gości napranych w 3 dupy.
-Co tu się kurwa dzieje?!- wydarłam się na nich, nagle poczułam czyjeś dłonie na moich biodrach i usta na szyi -Co jest kurwa?!- odwróciłam się -Odejdź ode mnie Idioto!- popchnęłam jak się przed chwilą okazało Lukey'a.
-Wyluzuj Kicia- powiedział podchodząc do mnie. Wyminęłam go i szybko pobiegłam do pokoju. Zamknęłam drzwi na klucz.
CZYTASZ
Między mną , a tobą ||L.D (Zakończone)
FanficONA- strasznie nieśmiała , zakonnicowata dziewczyna. ON- król imprez , typowy bad boy z dziewczyną na jedną noc Co się stanie gdy się spotkają? Połączenie dwóch charakterów.