İlyas'ın odasında patlayan bombadan sonra ufak çaplı bir şok yaşayan Hızır ve diğerleri hemen odaya koşarlar. Ezber ambulans çağırır. Hızır odaya girdiğinde yine donup kalır çünkü manzara korkunçtur. Daha yeni kaza geçirmiş olan Civciv ve Enişte İlyasla beraber yerde yatmaktadır. Oda toz duman içinde kalmış ve eşyalar kullanılmayacak duruma gelmiştir. Herkes yardım etmeye çalışırken ambulansın sesi duyulur. Hızır kendine gelir ve bağırır. "Hadi lan hadi hadi!" Bu emrin üzerine Fahri Ezberle beraber aşağıya inerler. Görevlileri odaya yönlendirirler. Görevliler sırasıyla Enişte, İlyas ve Civcivi ambulanslara alırlar. Hızır İlyas'ın ambulansına biner. Diğerleri de arabayla takiptedir.
#
Acilden hastaneye giriş yapılır. Üçüde kontrolden sonra yoğun bakıma alınır. Fakat Eniştenin durumu daha iyi olduğu için normal odada gözetim altında tutarlar. Hızır Meryem'i arar ve durumu anlatır.
#
Meryem Hayriye Annenin yanına gider.
Meryem: Anne
Hayirye Anne sorarcasına Meryem'e bakar ve Meryem'in ağlamaklı olduğunu fark eder.
Hayriye Anne: Ne oldi? Yine birine bişey mi oldi? diye sorar.
Meryem derin bir nefes alır .
Meryem: Galeride patlama olmuş. Civciv, Enişte ve İlyas'ı hastaneye kaldırmışlar anne. der ve zaten buğulu olan gözlerinden bir damla yaş düşer. Esra mutfağa girer ve Hayriye Anneyle Meryemi o halde görür. Hemen yanlarına gider. Merak eder ama sormaya korkar. Kötü haberlerden korkar.
Esra: Abla? Abla ne oldu?
Meryem: Galeride... Patlama olmuş.
Esra bir an tutunacak yer arar. Kendini boşlukta hisseder. Sadece Meryem'in İlyas'ın iyi olduğunu söylemesini ister. Esra boğazındaki yumurya rağmen
Esra: Herkes iyi değil mi? Der
Meryem: Civciv Enişte bir de... Meryem susar. Az sonra İlyasın Esra'ya evlenme teklifi edeceğini düşünür. Esra ise bunu bilmiyordu bile. Meryem daha kötü olur.
Esra: Abla birşey desene! Kime ne oldu söylesene!? Diye bağırır Esra hakim olamaz sinirlerine.
Meryem: Bir de İlyas. Hastaneye kaldırmışlar. Esra korktuğu cümleyi duyar ve ağzından bir hıçkırık kopar. Gerisi Esra için karanlık. Meryem yere düşen Esra'yı kaldırırken Lütfiye'ye seslenir. Lütfiye gelir.Meryem: Kolanya molanya bi'şeyler getir Lütfiye koş!Lütfiye hemen kolanya getirmek için hızlıca mutfaktan çıkar. Bu sırada Meryem Esra'yı sandalyeye otutturur. Hayriye Anne: Lutfiye hadisene da! Kiz ölecek! Aslanlar orda yatiyor!Hayriye Anne söylenirken Lütfiye mutfağa girer. Kolanyayı Meryem'e verir. Lütfiye: Ne aslani ana? Kim nerde yatiyor?
Hayriye Anne: Kim olacak İlyasum. Boşuna mı ha bu kız buraya böyle oldi? Alpaslana bayılacak hali yoktur da!
Meryem sinirle Hayire Anneye döner.
Meryem: Anne!
Meryem Esra'yı kolanyayla kendine getirdikten sonra Esra'ya bakar.
Meryem: Esra sen burada kal dinlen. Ben hastaneye gidiyorum. Meryem gitmek için hareketlenir ancak Esra kolunu tutar.
Esra: Abla yalvarırım beni de götür. Hem sen götürmezsen taksiyle gelirim.
Meryem: İyi iyi hadi kalk. Şimdi seninle inatlaşacak vaktim yok. Ama dikkat et. Esra yavaşca kalkar.
Hayrie Anne: Meryem! Nereye da beni almadan?
Meryem: Of anne of! Lütfiye annemi hazırla çabuk! Çocuklar orada can çekişiyor. Bizim mevzuya bak!
Lütfiye: Çociklar? Hani İlyas abimdu?
Meryem: Of Lütfiye! Birde sana mı laf anlatalım. Bana bak kimseye bir şey deme. Hele Haticeyle Ayşene asla. Soran olursa Annem ben Esra hava almaya çıktık.
Meryem kapıya gider. Ceketini ve çantasını alır. Esra da hemen hazırlanır. Lütfiye Hayriye Anneyi getirir. Hep beraber arabaya binerler.
#
Hızır, Fahri , Reha, Ezber hepsi hastanededir. Alpaslan bilgi almaya çalışıyordur. Bu sırada koridorda Meryemi, Esrayı ve Hayriye Anneyi görür. Onları Hızırların yanına getirir. Hızır da dahil herkes ağlamak üzeredir. Meryemler gelince Reha, Ezber ve Fahri hastanenin bahçesine çıkarlar. Hayirye Anne Hızıra sarılır.
Hayriye Anne: Koniş Hizur. Ama sakin yalan konişma iyiler mi?
Hızır: Korkma ana korkma da. İyiler.Meryem derin bir nefes alır. Hayire Anne koltuğa oturur. Esra da Hayire Annenin yanına oturur. Meryemde Hızır yanına gider ve Hızıra sarılır. Otururlar. Meryem başını Hızırın omzuna koyar.
Meryem: Bitmeyecek mi bunlar? Ne zaman rahatlayacağız Hızır? Yada daha kaç kere hastane köşelerinde sevdiklerimize bir şey olmaması için dua edeceğiz?VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olacak
FanfictionTürkiye'nin ileri gelen mafyalarından biri... Hızır Çakırbeyli. Oturduğu masada yaşadığı gerginliğin üzerine birde aile hayatı eklenirse..? Eşi kendisi kadar sert duruşlu. Çocukları da en az diğer aile üyeleri kadar gururlu ve inatçıdır. Peki Hızır...