EDHO - 21

1.2K 39 1
                                    

*MERYEM EV*
Cansu, çocuklar,Lütfiye ve Esra salonda oturmaktadır. Sohbet ediyorlardır.
Z:Esra abla bir şey sorabilir miyim?
E:Tabi Zeynepcim
Z:Hadi bizim amcamız, babamız, kuzenimizler ama senin hiçbir şeyinken bu hayatı bildiğin halde neden amcamla olmayı seçtin Esra abla?
Esra gülümser.
E:Ne kadar zararlı olduğunu bildiğim halde bana iyi geliyor amcan Zeynocum.
Z:Anlamadım a-
Ö:Abla ya. Sen anlamazsın bu işlerden.
Z:Allah Allah! Sen anlıyor musun ki konuşuyorsun?
Ö:Tabii anlıyorum abla ne sandın. Der ve güler. Cansu Ömerin yanaklarını sıkarak;
C:Sen ne ara büyüdün de anlıyorsun bakalım? Herkes güler.
Ö:Ya Cansu abla ne diye gömüyorsun.
C:Sus bakayım! Küçük gönül işleri uzmanı!
Meryem gelir.
M:Gülücükleriniz bol olsun. Hayırdır.
Z:Ömer gönül işleri uzmanı olmuş anne!
Meryem güler.
Ö:Ya abla ya!
M:Kimin gönlünü çalmaya çalışıyorsun oğlum bu yaşta. Önce bir amcanı sonra Alpaslan abini bir evlendirelim. Hele bir dur.
Herkes güler.
E:Az kaldı abla. İlyas evleniyor!
M:O evleniyor da Alpaslan'ı ne yapacağız? Bulur elbet birini.
Herkes güzel güzel sohbet ediyorken Meryem'in telefonuna gelen mesajla Meryem telefona bakar. Mesaj Hızırdandır. Mesaja girer "Konuşmamız lazım. Kapıda bekliyorum." yazıyordur. Meryemin yüzü asılır ve ayağa kalkar.
Z:Ne oldu anne?
M:Bir şey yok kızım. Ben bir hava alayım, gelirim şimdi. Sıcak bastı.
Meryem dışarı çıkar. Hızır kapının önünde arabasındadır. Meryem derin bir nefes alıp arabaya biner. Tam Meryem bir şey soracakken Hızır başını Meryem'in koluna koyar ve Meryemin elini tutar. Yanağına koyar ve gözlerini kapar. Meryemin kalp atışlarını hızlandıran o soruyu sorar.
H:Bulabildin mi beni Meryem?..

Meryem Hızırdan uzaklaşmaya çalışır. Ama Hızır izin vermez.
M:Ne yapıyorsun Hızır?
H:İhtiyacım var Meryem. Beni dinlemene. Sevmene.
Meryemin gözleri dolar. Yukarıya doğru bakar ve derin bir nefes alıp kesik kesik verir.
M:Neden böylesin Hızır?
H:Bilmiyorum Meryem. Bilmiyorum. Hissetmiyorum hiçbir şey. Hissizleştim dibine kadar be Meryem. Vurdum dibe. Ne oluyor yada ne yapıyorum bilmiyorum.
M:Benden ne istiyorsun Hızır? Bir işin var. Gücün var. Anan var. Kardeşin var. Yeğenin var. Emrinde adamların var.
H:İşim sen ol. Gücüm sen ol. Herşeyim sen ol be Meryem. Ben senle çok güzelim.
M:Rahat dursan bende seninle güzelim Hızır.
H:Gönül isterdi her şey düzelsin Meryem.
M:Herşey gönlünce olsun istiyorsun Hızır ama senin gönlün istmeyi bilmiyor ki.
H:Ne kadar istemeyi bilmese de seni kaybetmekten bu gönül çok korkuyor Meryem.
M:Beni kaybetmekten kormasan senin için çabalamaktan çoktan vazgeçmiştim.
H:Vazgeçememiştin.
Meryem gülümser.
M:Doğru. Seni içimden atmaya çalıştıkça ölüyorum. Ya kalbim seninle gidiyor ya da ruhum. Her halükarda bende ölüyorum.
H:Ben çürüyorum be Meryem. Gel affet bu eşek gibi pişman adamı.
Meryem derin bir nefes alıp verir.
M:Ben seni affedirim de Zeyno ne olacak Hızır?
H:Benim prensesimin bir kralı var da! Beni öyle böyle affedecek. Sen bir affet. Biliyorum, ayıbım büyük ama senin kalbinde dar değil ki Meryem.
M:Doğru, değil. Zaten Allah'ın bir bildiği olmasa böyle zırt pırt karşıma çıkarmaz ya seni! Bir nedeni vardır. Yaşayıp öğreneceğiz artık.
Hızır başını kaldırır ama doğrulmaz Meryem'e doğru bakar.
H:Affetin mi?
Meryem gülümser.
M:Affettim.
Hızır tekrar eski yerine başını koyar.
H:O kadar konuştum da! Et bir zahmet!
Meryem güler. Hızır görmese de sarsılan göğüsünden anlar güldüğünü.
M:İnanmıyorum sana Hızır ya!
H:E huyum pis da.
M: Zeynoya da konuş hatta daha uzun konuş.
H:Konuşurum elbet. Size zaten laf olsun. Anca dinleyin. Anca konuşun.
Gülerler.

HIZIR&MERYEM İKİLİSİYLE KEYİFLİ OKUMALAR!

Eşkıya Dünyaya Hükümdar OlacakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin