Meryem karşısından gelen Yaren'i görünce duraklar. Sonra yürümeye devam eder. Yaren Meryem'i durdurur.
Yaren: Meryem Hanım.
Meryem sabır diler gibi nefesini derince alır ve verir. Arkasını döner
Meryem: Ne var!?
Yaren: Neden hastanedesiniz?
Meryem gözlerini devirir.
Meryem: Sana ne kızım!? Hasta mısın nesin?! Çek git şurdan asabımı bozma! Birde metres kuyruklarına hesap mı vericez!?
Yaren: Sizi merak ettiğimden değil Hızır Abiye mi bir şey oldu?
Meryem sertçe nefes alır ve verir.
Meryem: Çok kıymetli Hızır Abini çok merak ediyorsan arada bir ara da hal hatır sor!
Der ve yürümeye devam eder. Yaren diretir ve peşinden gider. Yaren Meryem'in kolunu tutar.
Yaren: Ya bir cevap verseydin!
Meryem'in sabrı taşar. Yaren'i sertçe iter ve Yaren yere düşer. Meryem işaret parmağını Yaren'e sallayarak;
Meryem: Bana bak bir daha beni istemediğim bir şeyi yapmak konusunda zorlarsan bu sefer seni ittiğim yer bu kadar engin olmaz!
Der ve sinirle gider. Yaren de yerden kalkar ve Nazlı'ya haber vermeye gider.
*İLYAS'IN ODASI*
Hızır danışmadan bilgi aldıktan sonra içi rahat etmez ve İlyas'ın odasına çıkar. Ancak beklemediği bir görüntüyle karşılaşır. Esra koltuğu İlyas'ın yatağına yaklaştırmış ve İlyas'ın elini tutarak uyumuş. İlyas'ın da uyuduğunu gören Hızır kendi kendine tavana doğru bakarak fısıldar;
Hızır: Beni mi sınıyorsun? Eğer öyleyse yeter da yeter!
Sonra Meryem'i arar çağırır. Esra'yı Meryem güzelce yatırır ve üstünü örter. Beraber Meryem'e ayarlanan odaya giderler. Hızır yatağa yatmaya kalkar. Meryem engel olur.
Meryem: Hayırdır Hızır Bey?
Hızır: Uyuyacağım da.
Meryem: Burası benim.
Der ve yatar.
Meryem: Ama sıkışırız be Hızır'ım sıkışırız.
Der. Hızırda Meryem'in yanına yatar. Sarılıp uyurlar. Taki Hızır'a Nazlıdan gelen telefona kadar.
· *MERYEM-HIZIR HASTANE ODASI*
Çalan telefonla önce Meryem uyanır. Komodinin üzerinde ki Hızır'ın telefonun çaldığını görür. Tam uzanacakken Hızır uyanır. Meryem geri çeklir.
Hızır arayan kişiyi görünce gerilmiştir. Yataktan kalkar. Odadan çıkar ve telefonu açar.
Hızır: Ne oldu Nazlı gece gece?
Nazlı: Konuşmalıyız Hızır. Hem de hemen!
Nazlı'nın bu sert çıkışına Hızır biraz sinirlenir biraz da şaşırır.
Hızır: Nazlı kötü bir şey mi oldu desene da!
Nazlı: Tamam belli ki sen gelmeyeceksin. Sabah mutlaka konuşmalıyız Hızır mutlaka. Açıklık getirilmesi gereken konular var.
Hızır: Sabah olmaz akşama doğru uğrarım. ve telefonu kapatır. Odaya geri döndüğünde merakla yatakta oturmuş onu bekleyen Meryem'i görür. Derin bir nefes aldıktan sonra Yatağa oturur.
Meryem: Hayırdır inşAllah. Kötü bir şey yok demi Hızır?
Hızır Meryem'in yanağına elini koyar ve okşar.
Hızır: Yok Meryem yok. Sen rahat ol. Hadi uyuyalım gel. Der ve beraber yatağa yatarlar.
*(SABAH) İLYAS'IN ODASI*
Esra uyanmış İlyas'ı izliyordur. Yüzünde hiç kaybolmayan bir gülümseme vardır. İlyas uyanır Esra'yı öyle görünce oda gülümser.
İlyas: Çok mu beğendin beni Esra.
Esra İlyas'ın elini tutar ve ağırlığını vermeden karnının üzerine yatıp İlyas'a bakar.
Esra: İyi ki benimsin İlyas. İyi ki bana böyle güzel bakıyorsun.
İlyas Esra'nın saçıyla oynamaya başlar.
İlyas: Birbirimizin olmaktan başka şansımız mı Esra? Benimsin seninim. Ama yine de iyi ki böyle güzel bakabileceğim güzel bir kadına sahibim. Der Esra da gülümser. Odanın kapısı açılır. Esra toparlanır.
Hızır ve Meryem odaya girerler.İlyas yatakta dikleşir.
İlyas: Günaydın abi. Günaydın yenge.
Meryem: Günaydın.
Hızır: E nazın bittiyse hadi gidelim İlyas da! İşimiz gücümüz var. Herkes güler.
İlyas: Ne nazı abi ne alakası var ya?
Hızır: Tamam ulan tamam. Hadi çıkışınız var. Ben Civcivle Enişteye bakayım der ve odadan çıkar. Esra da odanın lavabosuna girer. Meryem İlyas'a yaklaşıp fısıldar.
Meryem: Bana bak konuştun mu kızla?
İlyas: Neyi? Yenge.
Meryem gözlerini deviri.
Meryem: Evlilik işini da!
İlyas: Yok bu akşam yenge.
Meryem: Beklet beklet. Bir bomba daha patlasın demi
İlyas: Seveni Allah bir kere daha ayırmaz yenge! Der ve güler.
Meryem: Zevzek! Der ve gülerlerSİZİ SEVİYORUM İYİ OKUMALAR..!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olacak
FanficTürkiye'nin ileri gelen mafyalarından biri... Hızır Çakırbeyli. Oturduğu masada yaşadığı gerginliğin üzerine birde aile hayatı eklenirse..? Eşi kendisi kadar sert duruşlu. Çocukları da en az diğer aile üyeleri kadar gururlu ve inatçıdır. Peki Hızır...