C:Vallaha öyle dedi Enişte.
X:He talking about a few guy. (Birkaç adam hakkında konuşuyordu)
Ca:OK. Don't wory. (Tamam. Endişelenme) -Civcivlere döner- Abi Özkan diye bir adamın bir kaç adam hakkında konuştuğunu duymuş.
C:Iı bunları depoda mı konuşsak?
Ca:Depo?
E:Biz meselelerimizi orada konuşuruz. Bence de oraya inelim.
C:O zaman Cansu sen kızı al Enişte sizi götürsün.
Cansu başını sallar ve kızın koluna girip güven veriecesine gülümseyip yürümeye başlar.
***
Tatilden gelip eve girer girmez Hızır da aranıp çağrılmıştır. Neredeyse herkes oradadır. Onlar gelmeden önce Cansu kızın Özkan'ın evinde çalıştığını ve yanlışlıkla duyduğu bilgilerden dolayı öldürülmek istendiğini kendisininde kaçtığını öğrenmiştir.
İ:Kızı sakinleştirdiğine göre. Soru sorabilirsin artık Cansu.
Cansu başını sallar ve kıza döner.
Ca:Who about talking he? (Kimin hakkında konuşuyordu?)
X:He... Talking about. -düşünür- Hızir but surname... (Hızır hakkında ama soy adı...)
Ca:Çakırbeyli?
Kız şaşkınlıkla Cansuya bakar.
X:Yes. İt's true. But how do you know? (evet. Doğru. Ama sen nasıl biliyorsun?)
Ca:Abi Özkan senin hakkında konuşuyormuş.
İ:Ne? Ne konuşabilir ki abim hakkında?
C:He what sayed? (ne dedi)
X:He want kill him and he mans. And he have a plan. (Onu ve adamlarını öldürmek istiyor. Ve bir planı var.)
Cansunun kanı çekilir.
**
Bu sırada yukarıda Cansu'nun telefonu çalıyordur. Adnan ısrarla çalan telefonu eline alır. Arayan Alpaslandır. Açar.
A:Cansu sen nerdesin? Arıyorum açmıyorsun!
Ad:Alpaslan abi. Ben Adnan.
A:Adnan? Cansu nerde? Niye sen açıyorsun telefonunu?
Ad:Abi onlar depoda.
A:N-ne? Ne deposu Adnan! Cansu'nun ne işi var depoda. -inler (çünkü dikişleri ağrımıştır)-
Ad:Bilmiyorum abi. İlyas Abi, Hızır Abi ve diğerleri de aşağıda.
A:Amcamlarda? Tamam kapat geliyorum.
Alpaslan öfke ve korkusunun verdiği hırsla dikişlerin acısını umursamadan kalkar. Ama zararla oturacaktır.
ÇOK ÇOK ÇOK ÖZÜR DILERIM. 278383 YILDIR BÖLÜM GELMIYORDU. AMA ARTIK HER GÜN BIR BÖLÜM GEKECEK. SIZLERI SEVIYORUM.
İYİ OKUMALAR! BAKALIM ALPASLAN NE YAPACAK 😄 İNGİLİZCEMİN KUSURUNA BAKMAYIN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olacak
FanfictionTürkiye'nin ileri gelen mafyalarından biri... Hızır Çakırbeyli. Oturduğu masada yaşadığı gerginliğin üzerine birde aile hayatı eklenirse..? Eşi kendisi kadar sert duruşlu. Çocukları da en az diğer aile üyeleri kadar gururlu ve inatçıdır. Peki Hızır...