D:Hastamızın sağ göğüs kafesine saplanan kurşunu çıkardık. Şuan yoğun bakımda ama maalesef kendinizi en kötüsüne hazırlamalısınız. Çünkü hayati tehlikesi devam ediyor. Geçmiş olsun. Der ve gider.
İlyas arkasındaki duvara doğru dönüp anlını ve ellerini duvara yaslar. Sonra duvarı yumruklamaya başlar. Duvarı yumruklayan İlyas'ın parmak eklemleri ezilip kanamaya başlar. Duvarda artık sadece hastanenin boğucu rengi değil İlyas'ın kanı vardır. Ama İlyas vurmaya devam eder çünkü acımıyordur. Sol yanı kadar acımıyordur. Tüm Çakırbeyliler perişandır. Enişte ve Civciv İlyas'ı zar zor sakinleştirirler. İlyas bahçeye çıkmak için ilerler ama Enişte tutar.
İ:Bahçede oturacağım. Enişte.
Der ve çıkar. Banklardan birine oturur. Karşınındaki duvara odaklanmış bir şekilde tepkisizdir. Sadece gözlerinden süzülen yaşlar vardır.
Bu sırada Meryem koridorda ıssız bir yer bulmaya çalışıyordur. Bulduğu ilk yere çöküp ağlamaya devam eder.
M:Allahım. Ne olur bana emanet edileni benden alma. Ne olur...
Hızır gelir. Meryem'in yanına oturur. Başını duvara yaslar.
M:Hepsi senin yüzünden demeyi çok isterdim ama seni bile suçlayamıyorum Hızır.
H:Suçla Meryem. Suçla. Hakkındır.
M:Sadece yetişemiyorsun. Koruyamıyorsun Hızır. Yapamıyorsun. Yetişemiyorsun herkese. Bak Alpaslan'a...
H:Sadece yetişememek değil Meryem. Ben emanete de ihanet ediyorum...
***
Saat 14:30 civarıdır. Çocuklar daha fazla beklemek istemezler ve hastaneye gelirler. Yoğun bakımın önüne gelip ailesini öyle gören Zeyno ve Ömer kötü olurlar.
***
"Saat 21:15'te doktorlar Alpalsan'ın bulunduğu yoğun bakım ünitesine koşarak girerler. Hiç kimseye bir açıklama yapılmaz. Tam 30 dakika sonra Zeyno kimsenin bir şey söylememesine dayanamaz ve Alpaslan'ın odasına girer. Alpalsan'ın kafasına doğru çekilen beyaz çarşafı görünce olduğu yerden kımıldayamaz. Ölüme fısıldar gibi "Alpaslan Abi" der. Sonra başında duran doktor ve hemşirenin söyledikleri beyninde yankılanır. "Ölüm saati 21:37" Hemşirenin kağıda yazdığı rakamlar artık Alpaslan'ın olmadığını gösteriyordur. 21:37..."
Zeyno irkilerek uyanır ve çevresine bakınır. Sonra saate bakar. Saat 21:36. Kapıdan bir doktor çıkar. Ama Zeyno duymak istediğine emin değildir...
Doktor umutla bekleyen Çakırbeyli ailesinin yanına gelir. Zeyno da diğer aile üyeleriyle beraber ayağa kalkar. Tırnaklarını avuç içine batırıyordur.
D:Hastamız için çok ağır bir süreç. Şuana kadar bile dayanmasına inanması güç. Neler olacağını biz bile kestiremiyoruz. Ama ümidinizi yitirmeyin. Hala... şaşırtıcı ama kurtulabilir. Geçmiş olsun.
Zeyno kendini sandalyeye sertçe bırakır ve başını ellerinin arasına alır. Hayriye Anne de kendini sandalyeye bırakır. Ayşen ve Hatice onu tutuyordur. Enişte duvara yaslanır. Civciv ise yere oturur. Oluşan görüntüye bakılınca umutlar tükenmeye ve ayakta durabilecek Çakırbeyliler kalmadığına kanaat getirilebilir. İlyas hastaneye girer. Herkesi süzer ve Enişte'nin yanına gider.
İ:Ne oldu Enişte? Diye sesine bariz yansayan bir endişeyle sorar.
E:Kurtulabilir ama zor dedi İlyas. Çok zor dedi.
İlyas Civciv'in yanına bırakır kendini. Başını duvara yaslar.
C:Bitti mi İlyas?
İ:Bilmiyorum Civciv Abi... Bilmiyorum.
Meryem yoğun bakımın önüne gelir.
M:Ne oluyor Ayşen?
Ayşen başını kaldırır.
A:Bir umut bekleyin ama imkansız dediler abla. Der ve ağlamaya devam eder. Meryem tutunacak bir yer arar ama bulamadan yere düşer. Hemen İlyas Civciv ve Enişte ayaklanır. İlyas yengesini omuzlarından tutar. Kaldırır. Meryem arkasını dönüp İlyas'a sarılır. Ağlamaya devam eder.
M:Bitti mi İlyas? Der boğuk çıkan sesiyle.
L:Bitmedi yenge. Bitmeyecek.
Meryem İlyastan ayrılır ve çocuklara doğru yönelir. Neler olduğunu öğrenen Hızır hemen gelir. Meryem sendeliyordur. Hızır Meryem'in yanına gelir ve Meryem'i tutar. Tepkisini ölçer gibi sorar.
H:Meryem?
Meryem yorgun gözlerini Hızır'a çevirir. Hızır Meryem'in kulağına fısıldar.
H:Bunu yapanların cezasını vereceğim Meryem. Söz veriyorum.
Meryem de fısıldayarak konuşur.
M:Söz mü?
Hızır başını sallar.
H:Söz.
M:O zaman kendinden başla Hızır... Sonra bana geç. Sonra annem,İlyas,Civciv, Enişte,Ayşen... Alpaslan'ın bu işlere girmesine göz yuman herkesten tek tek kes bunun cezasını. Sonra sıkanlara geçersin. Çünkü çoktan hak ettik Hızır. Fazlasıyla hak ettik...İYİ OKUMALAR ÇAKIRBEYLİLER!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olacak
FanfictionTürkiye'nin ileri gelen mafyalarından biri... Hızır Çakırbeyli. Oturduğu masada yaşadığı gerginliğin üzerine birde aile hayatı eklenirse..? Eşi kendisi kadar sert duruşlu. Çocukları da en az diğer aile üyeleri kadar gururlu ve inatçıdır. Peki Hızır...