*HASTANE*
Meryem,Hızır,Alpaslan ve İlyas hariç herkes gitmiştir. Bu arada öğleden sonra olmasına rağmen İlyas'ı içeriye almamışlardır. İlyas en son dayanamaz ve doktorun yanına gider.
İ:Ben ne zaman karımı görebileceğim?
D:İlyas Bey eşinizin dinlenmesi gerekiyor.
İ:Girip mekik çektirmeyeceğim da! Konuşacağım.
Doktor en sonunda pes eder.
D:Peki. Koridorun sonunda santral var oradaki hemşirelere söyleyin sizi hazırlasınlar.
İlyas hemen santrale gider ve İlyas'ı hazırlarlar. İlyas odaya girer. Esra uyumaktadır. Sandalyeye oturur.
İ:Ben bilmiyorum böyle romantik romantik konuşmayı ama sen çok güçlü bir kadınsın. Sen benim kadınımsın. Aynı zaman da sevdam. İyisiyle kötüsüyle, doğrusuyla eğrisiyle... Her şeyinle benimsin. Beni çok korkuttun ama merka etme artık bizi hiç kimse ayıramaz. Der ve Esra'nın elini tutar.
İ:Beni ne hale getirdim be Aydınlı? Ben babam bana vurduğunda bile ağlamazdım. Ben babam öldüğünde bile böyle ağlamadım. İlk defa hıçkırarak ağladım. Sevdiğime ağladım. İyi ki varsın. Ne diyeyim güzelim. Anca bu kadar oluyor. İdare et. Sen bir çık şuradan gerisi kolay.
İlyas Esrayla konuşurken bu sırada kapıda bekleyenler de İlyastan haber bekliyordur.
H:Meryem hadi sende eve git. Meryem Hızır'a bakmadan konuşur.
M:Esra çıksın giderim.
H:İyi işte kız, git sen.
M:Her yerden kov Hızır! Bir burası kalmıştı kovmadığın!?
H:Ben senin nerden kovdum Meryem?
M:Kalbinden!
A:Amca ben bir dışarı çıkayım. Alpaslan gider.
H:Kim demiş?
M:Sen!
H:Ne zaman dedim Meryem?
M:Sen benden başka birine 'sevdiğim' diyebiliyorsan kalbinden de kovmuşsun demektir Hızır.
H:Tamam. Nazlıya sevdiğim demiş olabilirim. Ama sen benim 20 yılımsın be Meryem.
M:Sen o 20 yılı çöpe atalı çok oldu Hızır! Sen bizi yok sayalı da çok oldu! Meryem ayağa kalkar. Arkasını döner ve gitmeye başlar.
H:Seni bu gönül nasıl yok saysın Meryem!?
Meryem durur. Hızır devam eder.
H:Her zerresine kendinden bulaştırdığın bu gönül, bu ruh, bu beden! Seni nasıl yok saysın de bana!? Sen olmadan aldığı nefes bile canını yakıyor bu adamın! Bu adam nasıl sensiz olsun? Nasıl seni yok saysın? Nasıl seninle 20 yıldır yaşadığı iyi kötü anıları çöpe atsın? Yapabilir mi?
M:Küçük düşüren onu da yapar be Hızır.
*5 Gün Sonra*
Esra hastaneden çıkmıştır. İlyas evini kurşunlatanları bulmuştur. Onlarla ilgileniyordur. Hızır hala eve gitmiyordur. Meryem ve Zeyno Hızırla hala konuşmuyordur. Cansu ise Meryemler de kalıyordur.
*GALERİ*
İlyas evini kurşunlayan adamların hepsinin cezasını kesmiştir. Mutludur. Odasında oturuyordur. Saat 4-5 gibidir. Esra arar.
İ:Efendim Esra.
E:Canım Zeyneple Cansu buraya geldi. Bugün burda kalacaklar. Gelmek için acele etmene gerek yok.
İ:Tamam iyi olmuş geldikleri. Selam söyle... Ama ben yine erken geleyim.
Esra İlyas görmese bile gülümser.
E:Sen bilirsin canım. Görüşürüz.
İ:Görüşürüz.
İlyas kapatır.
*ESİL EV*
C:Zeyno. Gel biz seninle yemek hazırlayalım.
Z:Olur.
E:Canım ne gerek var? Siz misafirsiniz hem.
C:Sen böyleyken? Duymamış olayım. Hadi Zeyno.
Cansu ve Zeyno mutfağa gider. Esra salonda telefonuyla uğraşıyordur. Sonra aklına kontrolü olduğu gelir İlyası tekrar arar.
İ:Bir şey mi oldu Esra?
E:Yok. Benim kontrolüm vardı. Yarım saati var beni alır mısın?
İ:10 dakikaya ordayım.
Telefonu kapatırlar. Esra Cansu ve Zeynoyu çağırır. Durumu söyler. Sonra İlyas gelir Esrayla giderler. Aradan geçen 15 dakika sonra Cansu ve Zeyno yukarıda eşyalarını misafir yatak odasına yerleştiriyordur. Cansu odadan çıkar. İçeriye 3 tane adamın girdiğini görür. Ama onlar Cansuyu görmezler. Cansu hemen odaya döner. Fısıldayarak;
C:Zeyno! Zeyno hemen şu banyoya gir çabuk! Cansu odanın kapısını kilitler ve odanın içindeki banyoya girerler. O kapıyıda kilitler.
Z:Ne oluyor Cansu Abla?
C:Aşağıda birileri var. Cansu hemen Hızır'ı arar ama telefonu sessizdedir.
İlyas'ı arar. Arabada bırakmıştır. En son Alpaslanı arar. 4 kere çaldıktan sonra Alpaslan açar.
A:Efendim Cansu?
C:Alpaslan! Alpaslan evde birileri var! Çabuk buraya gelin! Yalvarırım!
A:Birileri kim? Ne oluyor orda!?
C:Evde sadece Zeyno ve ben varız kendimizi misafir odasındaki banyoya kilitledik. Çok sürmez bulmaları. Ne olur yardım et!
Alpaslan hemen kalkar ve Hızır'a haber verir. 4 araba İlyaslara doğru yola çıkar. Bu sırada misafir odasının kapısını birileri zorlamaktadır.VOTELER VE YORUMLARI UNUTMAYIN ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olacak
FanficTürkiye'nin ileri gelen mafyalarından biri... Hızır Çakırbeyli. Oturduğu masada yaşadığı gerginliğin üzerine birde aile hayatı eklenirse..? Eşi kendisi kadar sert duruşlu. Çocukları da en az diğer aile üyeleri kadar gururlu ve inatçıdır. Peki Hızır...