YAVAŞ YAVAŞ TEKRAR BAŞLIYORUM PAYLAŞIMLARA. İYİ OKUMALAR!
Esra İlyas'ın elini tutar.
E:Eğer elimi hiç bırakmayacağının sözünü verirsen benim güvenimde sevgimde zaten sana tam.
İ:Söz veriyorum Esra.
E:Hiç kimsenin yapmayacağı bir şey yapıyorum İlyas. Gururumu yok sayarak seni affediyorum. Ama pişman olacakmışım gibi gelmiyor.
İ:Nasıl bir karar verdiğinin farkındayım Esra. Ayrıca pişman olmayacaksın. Güven yeter.
E:Sende bana güven. Senden başkasına bakmayacağımı bil.
İlyas gülümser.
İ:Evimize gidelim mi?
E:Akşam gitsek. Meryem ablayla biraz daha kalayım.
İ:Olur. Olur tamam.
E:Ben bir Meryem ablaya bakayım.
Der ve içeriye girer. İlyas derin bir nefes verir.
Esra mutfağa girer. Meryem tezgaha yaşlanmış, Cansu ve Zeyno da sandalyelerde oturuyordur. Esra'yı ilk Meryem fark eder. Doğrulur. Sonra diğerleri de ayağa kalkar.
M:Esracım? Ne yaptınız?
E:Olmadı abla. Ben Aydın'a dönüyorum.
Z:Ne? Saçmalamayın ya. Esra abla. Bu kadar kolay mı sizin sevginizi çöpe atmak?
Esra gülümser.
E:Değil tabii.
Der ve Zeynoya sarılır.
M:Nasıl yani barıştınız mı?
Esra Zeynodan ayrılır.
E:Evet abla. Barıştık.
Herkes derin bir "oh" çeker.
*ESİL EV*
Eve geleli 15 dakika olmuştur. Esra bir duş alıp salona geçer. Salon sehpasının üzerinde bir not bulur. "Bu kadar çabuk affedecek kadar basit olduğunu bilmiyordum Esra. Ama daha yeni başlıyoruz." Esra'nın gördüğü notla kanı çekilir. İlyas gelir.
İ:Esra?
Esrs elinde notla İlyas'a döner. İlyas bir Esra'ya bir de nota bakar.
İ:Ne oldu Esra? Bir şey mi var?
E:B-bu ne İlyas?
İlyas kağıdı alır. Okuyunca tüm sinir sistemi yerinden oynar. Hemen evden çıkar. Önüne çıkan ilk korumayı boğazından tutar ve duvara çarpar.
İ:Kim girdi lan bu eve!?
Esra kapıya gelir.
E:İlyas?
İ:İçeriye gir Esra.
İlyas'ın titreyen ellerinden sinirini ölçen Esra ikiletmeden eve girer. İlyas adamın boğazını daha çok sıkar.
İ:Kim girdi lan bu eve!?
K:Bi-bilmiyorum abi.
Adamı yere fırlatıp diğerlerine döner.
İ:Bir eve sahip çıkamıyor musunuz lan siz!?
Eve girer. Koltuka oturan Esra ayağa kalkar. İlyas gelip anlından öper.
İ:Sakın. Sakın korkma. Ben buradayken en kralı gelse sana zarar veremez. O manyağı bulacağım. Kimse, neyse bulacağım. Merak etme.
Esra İlyas'a sıkıca sarılır.
E:Senin yanında zaten korkmuyorum.
İlyas Esradan ayrılır.
İ:Şimdi yengemlere gidiyoruz. Eşyalarını al.
SİZLERİ SEVİYORUM!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olacak
FanfictionTürkiye'nin ileri gelen mafyalarından biri... Hızır Çakırbeyli. Oturduğu masada yaşadığı gerginliğin üzerine birde aile hayatı eklenirse..? Eşi kendisi kadar sert duruşlu. Çocukları da en az diğer aile üyeleri kadar gururlu ve inatçıdır. Peki Hızır...