Cansu'nun ani sarılışıyla afallayan Alpaslan kendine gelir ve Cansuyu sıkıca sarar. Saçlarından öper ve kulağına eğilir.
A:Herşey çok güzel olacak.
*MERYEM EV*
Meryem balkonda oturuyordur. Hızır gelir.
Meryem'in yanına oturur.
H:Yav arkadaş bir misafir gelince herkes bana yürüyor. Derdiniz ney de hep bana oynuyorsunuz?
M:Bi' sakin ol Hızır. N'oldu?
H:Anam diyor ki "yarun piknue gideruz git karina sor gereklileru al" diyor. Ya gece olmuş saat 12. Ben nerden bulayım bu saatte piknik malzemesi. Zembille mi indireyim? Ha?
Meryem gülümser.
M:Hızır evde zaten yetecekte artacak malzeme var. Sakin ol. Annemin öyle dediğine ne bakıyorsun sen?
H:Vallaha de?
M:Vallaha -güler-
Hızır başını Meryem'in omzuna koyar.
H:Ulan varya sen olmasan sinir krizinden bir hastaneye yatırırlar beni.
Meryem hafif güler. Hızır'ın telefonu çalar. Hızır biraz doğrulur, cebinden telefonu çıkarır ve başını tekrar Meryem'in omzuna koyar ve ekrana bakar. Arayan Nazlıdır. Meryem'in vücudu gerilir. Hızır hisseder ve meşgule atıp telefonu kapatır. Meryem Hızır'ın başını hafif iter ve kalkıp içeriye girer.
H:Vay arkadaş ya! Ulan bir dakika mutlu olayım 10 günüm kursağımda kalır.
Meryem odasına çıkar ve üzerini değiştirip yatağa uzanır. Sıkıntıyla nefesini verirken kendi kendine konuşmaya başlar.
M:Hayır ne diye arıyor ki hala!?.. Ama... Hızır da açmadı yani...
Ellerini düşüncelerinden ayrılmak ister gibi sallar. Kapı açılınca gözlerini yumar. Kapının kapanma sesinden sonra adım seslerini duyar ve anlında bir baskı hisseder. Sonra ı baskı kaybolur. Sonra Hızır'ın sesini duyar.
H:Şimdi gözlerin açık olsa anlından öpsem öldürürsün beni ama şimdi o kadar masumsun ki kimse beni öldürme potansiyelin olduğunu fark etmez.***
İlyas, Alpaslan ve Hızır galeridedirler. Bu arada da EsIl'in evinde düğün hazırlıkları son gaz devam ediyordur. Esra ve Ilyas'ı nedensizce saran bir heyecan vardır. Herkes bir koşuşturma içindedir. Hızır, İlyas ve Alpaslan birlikte depodadırlar.
H:Biz bu adamları susturmamış mıydık Alpaslan? Niye şimdi vıdı vıdı yapıyorlar? Ha?
A:Valla ben sana ne söylüyorlarsa onu söylüyorum.
H:Söyledikten sonra çarede bulacaksın Alpaslan.
A:Sen ne diyorsun Ilyas amcam?
H:Dur dur onu karıştırma. O evlenecek. Şimdi bir şey olur yengeni çekemem.
I:Abi ne alakası var yengemle?
H:Yengen,anan ve diğerleri olmak üzere 3 farklı dırdır timi var İlyas. Sana bir şey olursa benim başıma gelecek hepsi. O yüzden karışma. Git evlen öyle gel.
İ:Abi ne alakası var? İşimiz bu bizim.
H:Anamda öyle diyordu Ilyas.
*ESİL EV*
H.A:Şunu ver da!
L:Az önce bu buraya olmaz dedun ana.
H.A:Bağa bak bana laf yetişturme ne diyorsam yap! Hayde.
M:Anne bu düğün hazırlığı da. Düğününü görmeden cenazesini göreceğiz Lütfiye'nin. Sakin da!
H.A:Onun düğününü zor görürük.
L:Niye öyle diyorsun ana?
H.A:E abun he demedi da! Ben ne diyeyum!
L:Of!
Meryem güler.
M:Der der merak etme. He de der Hızır. Merak etme.
*DÜĞÜNE 1 GÜN KALA*
Herkes dünkü gibi Esİllerdedir. Nazar korkusu ve adet gereği Esra'nın gelinliği hala gelmemiştir. Meryem ve Esra da gelinlik provasından gelmişlerdir.
Hatice:Nasıldı prova Esracım?
E:Harikaydı Hatice abla.
İ:Harika olan gelinlik mi?
Ilyas'ı sesiyle Esra arkasına döner. Sonra gözlerini kaçırır. Sonra fısıldar.
E:Hatice abla var.
H:Ben sizi yanlız bırakayım.
Esra itiraz edemeden Hatice odadan çıkar. Ilyas'ı Esra'nın elini tutar.
İ:Sen benim kadınımsın. Karımsın. İstediğim zaman istediğim yerde istediğimi söylerim. O yüzden bunu bilerek yaşa.
Esra başını eğer ve Ilyas'ın gözlerine bakar. Sonra Ilyas'a sarılır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olacak
FanficTürkiye'nin ileri gelen mafyalarından biri... Hızır Çakırbeyli. Oturduğu masada yaşadığı gerginliğin üzerine birde aile hayatı eklenirse..? Eşi kendisi kadar sert duruşlu. Çocukları da en az diğer aile üyeleri kadar gururlu ve inatçıdır. Peki Hızır...