İlyas aldığı haberle hemen kalkar ve Alpaslan'a bile açıklama yapmadan çıkar. İstikameti artık yabancı olmadığı hastanedir. Alpaslan da bir şey demeden çıkan amcasının peşinden çıkar.
*HASTANE*
İlyas adamlarından birini görünce hemen yanına gider.
İ:Erşat. Esra nerde?
E:Ameliyata aldılar abi.
İlyas duvara tutunur. Sıkıca gözlerini kapatır. Tüm bunların kabus olmasını diler. Gözlerini açar.
İ:Neresinden yaralı? Gördün mü söylediler mi?
E:Sırtında ve bileğinde iki kurşun var Abi.
İlyas'ın kalbi göğüs kafesini zorlamaktadır. Hastaneye girer ve lobideki koltuğa oturur. Alpaslan gelir.
A:Amca! Amca ne diye hastaneye geldin? Kime ne oldu?
İ:Esra Alpaslan Esra. Evi kurşunlamışlar. -son cümlesinde boğazına bir yumru oturur ve sesi fısıltıya dönüşür- Esra dışardaymış.
A:Nerde şimdi?
İ:Ameliyat. -İlyas Alpaslanın yakasını tutar.- Sırtından vurulmuş Alpaslan sırtından!
İlyasın bağırmasıyla çevredekiler ona bakar. İlyas'ın acısı tarifsizdir.
*AKŞAM*
Tüm Çakırbeyliler hastanededir. Yaklaşık 6 saattir ameliyat sürmektedir. Doktor nihayet çıkar.Herkes ayaklanır.
Doktor:Hastanın sırtındaki ve ayak eklemindeki kurşunu çıkardık. Fakat hayati tehlikesi devam ediyor. Sırtındaki kurşun omuriliğe zarar vermiş. Önümüzdeki 12 saat çok kritik. Kendinizi her şeye hazırlamalısınız. İlyas doktorun yakasından tutar ve duvara çarpar.
İ:Neye hazır olacağız lan neye! O kız kalkacak lan o masadan! Kaldıracaksın duydun mu beni! Alpaslan amcasını doktordan ayırır. İlyas yeğenini ittirir ve hastanenin arka bahçesine çıkar. Duvarın köşesine oturur ve ağlamaya başlar. Kendi kendine;
"Terk etme beni Esra. Ne olur gitme. Abim gitti. Selim Abi gitti. Ahmet Abi gitti. Ama sen gidersen bende gelirim Esra. Aç gözünü. Canım yanıyor Esra. Ben daha önce böyle bir acı hissetmedim. Çok keskin. Çok yoğun. Eğer gidersen o duyguda boğulurum Esram. Sevdiğim. Sensiz yapamam. Yaşayamam. Sen benim karımsın. Sen Esra Çakırbeylisin. Sevdiğimsin. Kolay kolay vazgeçemezsin hayattan. Hayattan vazgeçsen benim için yaşarsın biliyorum."***
Hastanede bekleyiş devam etmektedir. İlyas dışarı çıkalı 1 saat olmuştur. Kardeşini merak eden Hızır bahçeye çıkar. Kardeşini duvarın köşesine oturmuş ağlarken görmek canını acıtır. Hızır İlyas'ın yanına gider. Abisini görünce zorlanarak ayağa kalkar İlyas. Gözleri ağlamaktan kızarmıştır.
H:Hadi içeri gel İlyas. Anamlar da seni çok merak etti.
İlyas başıyla onaylar ve ağır hareketlerle hastaneye girer. Hızır da arkasından girer. İlyas ameliyathane kapısının yanındaki duvarın dibine oturur. Hızır'da yeğeninin yanına. Yaklaşık 15-20 dakika sonra ameliyathanenin kapısı açılır. Herkes soran gözlerle doktora bakarken İlyas yalvaran gözlerle bakıyordur.
D:Omurilikteki hasarı gidermek için yapabileceğimiz bir şey yok. Sadece hastanın vücudu iyileştirebilir. Buda biraz uzun sürecektir. Hasta şuan da komada. Omuriliği yüzünden felç kalma ihtilamli bile var. Yoğun bakım ünitesine aldık. Geçmiş olsun.
Doktor gider. İlyas duvara yaslanır. Doktorun söyledikleri beyninde yankılanıyordur. İlyas doğrulur ve hastaneden çıkar. Arabasına binerken yeğeni engel olur. İlyas Alpaslan'ı iter ve arabaya biner. Son sürat sürmeye başlar. Arabasını bir uçurum kenarına çeker. Arabadan iner. Uçuruma doğru yürümeye başlar. Tek istediği sevdiğinden önce gidip orada onu beklemektir. Çünkü onun ölüm haberini İlyas kaldıramaz.KEYİFLİ OKUMALAR!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olacak
FanfictionTürkiye'nin ileri gelen mafyalarından biri... Hızır Çakırbeyli. Oturduğu masada yaşadığı gerginliğin üzerine birde aile hayatı eklenirse..? Eşi kendisi kadar sert duruşlu. Çocukları da en az diğer aile üyeleri kadar gururlu ve inatçıdır. Peki Hızır...