Multimedya: Cansu Aksoy (Kim olduğunu okuyunca anlarsınız ;) )
Hızır ona gelen telefonla ayağa kalkar.
H:Ne diyorsun Nazlı!?
N:Kızın diyorum evime geldi! Beni dövdü ya!
H:Zeyno oraya mı geldi?
N:Evet! Hızır telefonu kapatır.
H:İlyas! İlyas!
İlyas gelir.
İ:Buyur abi.
H:Nazlı'nın evinin etrafınada uçan sineğe bile Zeynoyu soruyorsunuz! Hadi!
İ:Tamam abi. Der ve çıkar.
*MERYEM EV*
H.A:Lutfiye!
L:Buyur ana.
H.A:Ver bana telefoni mu. Lütfiye verir. Hayriye Anne Hızır'ı arar.
H:Ha ana!
H.A:Nerde bu uşak!?
H:Bir üstüme gelme da! Arıyorum!
H.A: Ne yaptun oni de ba!
H:Ana Zeyno Nazlıya gitmiş oldu mu hadi kapat da kapat! Hızır kapatır. Meryem gelir.
M:Bir haber mi var anne?
H.A:Zeyno. Ha o kariya gitmuş.
M:Ne diyorsun ana sen?
H.A:Duydun ne dedumu ne ikileteysun!
Meryem hızla çantasını ve ceketini alıp evden çıkar. Nazlı'nın evine gelir. Art arda zile basar. Nazlı kapıyı açar. Kapı açılır açılmaz Meryem Nazlı'nın boğazına yapışır.
M:Bu sefer kimse elimden alamaz seni! Nerde lan kızım!? Meryem Nazlı'nın sırtını duvara hızlıca çarpar. Bu sırada Yaren gelir.
Y:Sen ne yapıyorsun!? Ay imdat!
İlyas:Yenge!Meryem hala Nazlı'nın boğazını sıkmaktadır. İlyas yengesini tutmaya çalışır.
Yaren:İlyas al şu yengeni Nazlı'nın üstünden!
İ:Kes sesini yoksa bende seni boğarım!
İlyas en sonunda yengesini Nazlı'dan ayırmayı başarır.
M:İlyas bırak!
İ:Yenge! Ne yapıyorsun sen burda!?
M:En başından beri yapmam gerekeni yapıyorum İlyas! Çekil şimdi!
İlyas yengesini tutar ve dışarı çıkarır. Nazlı yere oturmuş ağlıyordur.
M:Sen ne geziyorsun burda!?
İ:Zeyno en son Nazlı'nın yanına gelmiş. Abimde bu çevreyi arayın dedi. Bende Yaren'in çığlığını duyunca geldim. Ayrıca cidden öldürecek miydin o karıyı yenge?
M:Evet! Bu zamana kadar beklemem hataydı zaten. Sen ne diye beni tutuyorsun!? Nazlı'yı bu kadar sevdiğini bilmiyordum!
İ:Yenge ne alakası var! Ben senin öldürmeden bırakmayacağını biliyordum. Çocukların var. Bir ailen var. Cezaevinde mi yatmaya niyetlisin?
M:Evet! Der ve arkasını dönüp yürümeye başlar.
İ:Yenge! Nereye?
M:Eve İlyas eve!
*GALERİ*
İlyas geri dönmüş Fahrileri bekliyordur. Ezber ve Alpaslan aşağıdadır. Bu arada galerinin kapısında bir taksi durur. Taksiden bir kız iner ve Alpaslanlar'a doğru gelir.
X:İyi günler. Hızır Çakırbeyli burada mı?
A:Kendisi şuan yok.
X:İlyas Çakırbeyli burada mı?
A:Burada... Afedersiniz siz kimsiniz?
X;Çok pardon ben Cansu Aksoy. Selim Abi'nin manevi kız kardeşiyim...KEYİFLİ OKUMALAR!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olacak
FanficTürkiye'nin ileri gelen mafyalarından biri... Hızır Çakırbeyli. Oturduğu masada yaşadığı gerginliğin üzerine birde aile hayatı eklenirse..? Eşi kendisi kadar sert duruşlu. Çocukları da en az diğer aile üyeleri kadar gururlu ve inatçıdır. Peki Hızır...