Multi: Zeyno, Ömer, Merve
*MERYEM EV*
Zeyno ve Merve Zeyno'nun odasındadır.
M:Zeynep alsa mıydık Ömeri? Yazık dışarıda kaldı.
Z:Boşver o unutur az sonra.
Gülerler.
M:Alışveriş mi yapsak?
Z:Dışarı çıkma yasağı var evde.
Merve oturduğu yataktan kalkar. Sandalyenin üzerindeki sırt çantasından İpad'ini çıkarır ve yatağa atlar. Dirseklerini yatağa koyar.
M:İlla çıkmak mı lazım? Biz de internetten yaparız.
Z:Zeki kuzenim benim.
Gülerler.
Zeyno da Merve'nin yanına yatar ve tabletten giyim siterine girerler. Ana sayfada halloween (bilmeyenler için; cadılar bayramı) konsepti görürler. Merve Zeynoya döner.
M:Zeynep?
Z:N'oldu ya?
M:Sana kıyafet buldum.
Z:Nerde? Hangisi? Şu mu?
En köşedeki kırmızı plaj elbisesini gösterir. Merve cıklar.
M:Bu. Eminim sana çok yakışır. Der ve gülmeye başlar. Zeyno gösterdiği kıyafete bakar. Siyah kırmızı kan temalı bir tavşan kostümüdür. Zeyno gülen Merve'nin destek aldığı direğini iter. Merve yatağa doğru düşer Zeyno Merve'nin üstüne çıkar ve Merveyi kendine çevirip gıdıklamaya başlar. Merve kahkahalarının arasında Zeynoya yalvarırken Zeyno da gülüyordur. Merve boş bir anından yararlanıp Zeynoyu yatağa düşürür. Bu sefer aynısını Merve yapmaya başlar. Zeyno kahkalarını bastırdıkça Ömer'e sesleniyordur. Ömer hızlıca odaya girer.
Ö;:Abla ne yapıyorsunuz ya? Bir şey oldu sandım.
Z:Bir şey oldu zaten. -güler- ha-hain içimizdeymiş. Saldırmazsan anneme söylerim bilgisayarı yasaklar.
Ömer tam Merveyi tutacakken.
M:Ne kadar istersen veririm.
Zeyno Merveyi düşürür. Sonra dengelerini kaybedip beraber yataktan düşerler. Lütfiye yukarı çıkar.
L:Ne yapaysunuz yerde? Kızlar güler.
L:Aha anam geli.
Ö:Valla babaannem sizi haşlayacak.
Zeyno ve Merve birbirlerine bakrarlar ve aynı anda Ömerin, Merve sağ Zeyno sol bacağını tutar çekerler Ömer de düşer. Sonra Hayriye Anne gelir.
H.A:Ne oluyor ha bura? -bakınır- şu halinuze bak... Omer!? Sen ne gezeysun kizlarun yanuna?
M:Ömer başlattı valla.
H.A:Ah Omer ah!
Kızlar kıkırdar. Hayriye Anne de güler ve aşağıya iner. Kızlarda dayanamaz ve Ömer'in -kendisine göre- korkutucu olan bakışları arasında bir kahkaha patlatırlar.
KISA OLDU AMA BUDA GENÇLERİMİZE ÖZEL OLSUN...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olacak
FanfictionTürkiye'nin ileri gelen mafyalarından biri... Hızır Çakırbeyli. Oturduğu masada yaşadığı gerginliğin üzerine birde aile hayatı eklenirse..? Eşi kendisi kadar sert duruşlu. Çocukları da en az diğer aile üyeleri kadar gururlu ve inatçıdır. Peki Hızır...