Bir yandan koca vücudunun bütün ağırlığını hemşireye vermiş merdivenleri inerken ,iki kat aşağıda duyduğu boğuşma seslerine kulak kabarttı Uğur .Poul le Will birilerini enselemiş olmalı.
Hemşire kızın koluna asılıp acele acele o da katıldı hengâmeye .iki ajan adamın tekini yakalamış pataklıyorlardı.
Kendi dillerinde adamlara bağırdı.
"Biriniz inin aşağı ,gittiler oğlum.... ..."
Will yakasını kurtarıp, merdivenlere atıldı Uğur onun boşalttığı alana girip herifi bir yumrukta yere seriverdi.
Poul ani sessizlikte genç adama bakıp taktir eder bir edada güldü.kelepçesini saldırganın bileklerine geçirip adamı ayaklandırdı.kattaki kapı demirine kelepçeledi.
Onlar aşağıya, arka çıkışa ulaştıklarında kızın siyah bir minibüse zorla bindirilmeye çalışıldığını gördüler.adamlar karşı koyan Deniz i döverek içeri çekiyorlardı .iki ajan koştururken Uğur öfkesinden kendini kaybedip üstlerine atıldı.
Yara mara hepsi unutulmuştu.
Tam minibüs harekete geçecekken üçü yetişip sardılar etraflarını .tekerlekleri ciyaklatarak hızlanmaya çalışsa da kapısına asılıp açmayı başardılar.
Iki dakika sonra dört adam aracın yanına yüzüstü yatırılıp sucuk gibi bağlanarak ,polise teslim ediliyordu.
Dertlerini 155e anlatmaları yarım saat sürse de sonuçta serbest kaldılar . yarı baygın kızı sarmalayan Uğur araçtan dışarı alıp , getirilen sedye ye bırakmıştı.
Kalbi deli gibi atıyordu.kızın gözleri açılınca ancak sakinleşebildi.
" Yüzbaşı....buraya."
Hala peşini bırakmamış olan hemşirenin zoruyla o da yollanan tekerlekli iskemleye oturdu.
Ağrısı işkence gibiydi ,yavaş yavaş gitgide artan bir ivmeyle kendini göstermeye başlamıştı.
Deniz ilk tetkikleri yapılabilsin diye acile götürülmüş Uğur komutanı da yatağına alıp dikişlerine bakmışlardı .Şimdi dişleri sıkılı yattığı yerde ağrının hafiflemesini bekliyordu.
Kalçadan ağrı kesiciyi yediği zaman kadına minnetle bakmıştı yalan yok.
Herşey bu sefer yolunda gitmişti şükür...
Ağabeyler derhal aranmış, ajanlar bilgi aktarımı yapıyor...
Deniz ayılınca konuşturuldu endişeli prensleri ile.Günün ilerleyen saatlerinde ,yakalanan saldırganlar sorguda biraz korkutulunca hem Berat ın yeri bulundu hem de Salih ve Cevat Kendir e Kilis te ulaşıldı.
Yollanan ekip Eliyle koymuş gibi bulmuştu çocuğu..
Çocuk çok hırpalanmıştı, tamam vücudunda kırıklar vardı ama hiç biri kalıcı hasar bırakacak gibi durmuyordu.
Istanbul Gata ya sevkedilmekteydi.
.........................
Üç dört saat sakince dinlenmek kıza cok daha iyi hissettirmişti.uyandığı zaman baş ucunda Will ve Uğur u oturur bulmuştu.
yüzbaşısı başucunda uyuya kalmış olsada tetikte görünüyordu.Will kızı esner görünce gülümseyerek ayaklandı.
Kıza yaklaşıp sevdi çenesini
"Hi..."
Deniz uyuyan delikanlıya baktı,bunun üzerine adam daha da sırıttı.
Centilmenin uzun zaman onu beklediğini, hatta korumak için neredeyse dikişlerini patlatacağını anlattı ,delikanlı gercek kahramandı.
Mırıltılarla ayıldı ,derhal doğruldu.kıza eğilip dikkatle her yerini inceledi.
Yanağında durdu bakışları .
Birinin beş parmağının izini taşıyordu orada hala,
"Nasılsın?"
Yorgundu Deniz ,gene de gülümsedi
"Alay falan yok mu komutan,laf sokma, azarlamalar ,utandırmalar bitti mi?"
Genç adam kızın bileğini tuttu.
"Bitti.hepsi bitti."
Eliyle kaşında açılmış yarığını bulup okşadı.
Kız mahçupça güldü
"Benim için zahmete girmişsin."
Ciddileşti,gözlerine baktı kızın.
"Zahmet etmedim..."
Boğazını temizleyip konuşmaya başladı.
"Yarın çıkabilirmişiz.bu arada Berat geldi.
Biz de görmedik daha.Aşağıda ...."
Derhal doğrulmaya çalışan Deniz'i hemen kollarından yakalayıp yatağa bastırdı.
"Yavaş.taramadan geçiriyorlar , oğlan epey hırpalanmıştı ."
"Kardeşimi görmeliyim"
Onun direnmesiyle tutup kalkmasına yardımcı oldu, birlikte indiler üç kat aşağıdaki acil servise.
"Inatçı kadın.....çok keçisin çok..."
Kıza söylenerek de olsa onu yarı kucakta aşağı indirdi.
Kapalı perdenin arkasından oğlanın mırıltısı geliyordu,Deniz vakit kaybetmeden yanaşıp perdeyi açtı.
Tekerlekli yatakta yatmakta olan oğlan onları görür görmez dirsekleri üstünde doğrulmaya çalıştı.
Uğur baktığı şeyi doğru gördüğünden emin olamadı.
Tam da bu sırada makineli tüfek gibi çemkirmeye başladı kız...
...............
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sana vurgun
RomanceVelet! Dur bakiim hişt! Kime diyorum ben .....ay ısırdı... Kızı tuttu silkeledi .hala çırpınmaya çalışıyor.Artık iyice sinirlenmişti,emretti. Yeter !kıpırdamayı kes!dişleri birbirine vurana kadar sarstı.kız gözlerine odaklanıp aniden sakinleşmişti. ...