Suat ve Serhat Türkcan acil durum mesajı geldiği sırada Van başkale de ki Kendir operasyonunu yürütmekteydiler .
Birşeylerin ters gitmekte olduğundan ,Özel harekat dairesiyle aynı anda haberi oldu . Genç Kendir amcalarına ait çiftlikte kıstırılmıştı fakat deli gibi direniyordu ki bu bekledikleri birşeydi.
Kıyametin orta yerine bir çok kadın ve çocuk düşmüştü... bu sırada Serhat Türkcan dedesinin beylik tabancasını ateşleyen on yaşlarında bir oğlan tarafından kolundan vuruldu .her tarafta tabancalar ateşleniyordu,
Bildiğin Teksas ...
Çoluk çocuk hepsi örgüt...
"Ordu besliyormuş meğer evde bunlar"
"Amirim... "
"Senin-bir-temiz-dayağa.......Geç geç...bunu ben hallediyorum..."
Oğlanı dizine yatırmış bağırta bağırta, Allah ne verdiyse girişmiş olan Serhat amir in yanından seyirttiler özel kuvvetler ekibi teker teker evin arka kapıdan içine.... .
Yirmi dakika kadar sonra bütün saldırganlar yakalanıp yere yatırıldıklarında, çoluk çocuk , yetmiş kişiden fazlaydılar...ölü ve yaralı otuz civarı adam, üç kadın ...
Bu ne sadakatmiş arkadaş
Evi ,alttan bağlar yoluna çıkartan gizli bir tünel çökertilmiş ,Salih ağa ya mezar olmuştu.Babasını bağı bahçesi yüzünden kurşunladıkları zaman Serhat yirmi iki yaşında gencecik bir delikanlıydı orduya gireli birkaç yıl olmuştu..
Cevat ağanın, henüz bıyıkları bile terlememiş bir adamı üstlenmişti cinayeti... Hakim otuz altı sene vermişti ,on altı yıldır içerideydi...
Cavıl cavıl bağırışarak haykırarak edepsizlenirlerken Serhat ın cebi çaldı .
"Amirim istanbul... Uğur komutanın başı dertte olabilir...ekipler yola çıktı.
Abi kardeş dehşetle baktılar birbirlerine...
...................,
Emre acil çağrıya cevap veren timi yönetiyordu, ekip yola çıktığında Yavuz Mehmet ve Vardar da aranmıştı...
Hepsi istanbul da görevdeydiler.
Suat Amir'in ele geçirilen tutuklulardan öğrendiği, adamın Van dan istanbul a dün hareket etmiş olduğuydu.
Salih in amca oğlu Musa Kendir....
Evin önü , o karda anababa günüydü.içerisi dışarısı polis kaynıyor ,ceset torbasına konmuş iki görevli, ambulansa yerleştirilmekteydi.
Ekibin başında Ferhat amiri gördüler
"Ami..."
"Komutan önceki ambulansla gönderildi, tek kurşun göğüs boşluğuna ,ciğeri sönmüştü... Kalp masajı yaptılar burada... Sanırım kız , göğsüne akıllıca bir turnike uygulamış adamın kendi deri kemeriyle .hayatta tutmuş Uğur yüzbaşıyı...yinede durumu çok parlak değil... Temizlikçi kadın da ağır yaralı , o da gönderildi...iki ajanı, iki apartman güvenliğini , hemşireyi hepsini indirmiş , beş ceset..."
"Kız?"
"O kayıp, yakalandı mı yoksa karda izini mi kaybettirdi anlaşılmadı henüz .tetikçinin eşgali geldi. Kamera kayıtlarında adam ayrı hareket ediyor kız ayrı... O da çıkıp arkaya dolanıyor, sonra da kör bir noktada kaldığı için bahçeden çıkıp çıkmadığını göremedik...sokak kamera kaydını bekliyoruz...
Ha... Tetikçi Aileden biri, Musa Kendir ... Bütün araçlara eşgalini yolladık , sokak ve trafik kameralarında takip ediliyor, uzaklaşamaz"...Durum parlak değil
Hepsi suspus oldular
"Eve zorla girmiş ,iki güvenliği, ajanların ikisini vurduktan sonrakilidi kırmış.. Sonrada içerde katliama devam etmiş işte..."
"Kızın yarası filan..... , "
Emre sormuştu korkarak,
"Toplanan örneklerin hiç biri deniz Türkcan a ait gözükmüyor".
İçeri doluşmuşlardı bu arada
Komser bahçeye açılan cam kapıyı gösterdi
Hala aralıktı , görevliler parmak izi ve kurşun aramaktaydılar
"Kapı ağzında bulduk Uğur u paltosu üstünde....Bahçede dışardaymışlar kardanadam Filan yapmışlar galiba , tabi silah sesini duymamışlardır.... susturuculu ...adamın pusu kuracak vakti oldu..."
" kız Butona basabilmiş mi yani".
" Aslında dua etmek gerek ,Kız gayet zeki , yedi sekiz dakikadahem ekip hem ambulans gelmiş, biz yetiştiğinizde yaralıların ilk tedavisi yapılmıştı bile... "
Mehmet gelmişti nihayet...
"Abi..."
"Gel aslanım..."
"Uğur ameliyata girdi... Kız bulundu mu?"
"Mobese kayıtları bekleniyor.."
Ferhat komser, telefondaydı
döndü adamlara
"Adam istanbul turu atıyorken ekiplerce durdurulmuş çocuklar ... Yaralı ele geçmiş... Kız yanında yok.."
Bulamamıştı demek....
Emre hayranlık duydu
Vay deniz hanım vay
"O Abi'lere de böyle kardeş yakışırdı zaten...aferin Deniz hemşire..."
"Abi hemen sevindin de nerde bu kız o zaman , karakola filan da sığınmamış" .
Saatine baktı.
"Söyle böyle ..bir buçuk saattir kayıp..."
Orası da doğruydu.
Belli ki bi yere sığınmış kurtarılmayı bekliyor...
Belki uzaklaştı
Emin olamıyor....
Allah vere de bu dondurucu soğukta, kendine sıcak biryer bulmuş olsa....
..................
Yavuz haberi aldığında Tuzla piyade okul Komutanlığı'nda eğitim görevindeydi.
Yeni nesil Kanada yapımı A4 lerin denemelerine katılıyordu ki sayıları NATO tarafından belirlenmiş Onaltı taneydi sadece, incirlikten geçici olarak okula getirilmiş
Denemesi de Yavuz yüzbaşıya kısmet olmuştu.
Zarif silah , ordunun genellikle kullandığı kanaslara göre çok daha dayanıklı gözüküyordu...
Molada gelmişti haber.
Uğur göğüs yarasıyla ameliyata alındı kız kayıp
Hassiktir...
Son bir saati adeta savaşçı Thor kadar havalı geçirmişti ,
Genç komandolardan bi sürü alkış kıyamet...
Adeta rütbe almış kadar olmuştu ....
hareketli hedefte yüzde yüz le böylesi şişindikten sonra ,
Gelen haberle bütün enerjisi gitti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sana vurgun
RomanceVelet! Dur bakiim hişt! Kime diyorum ben .....ay ısırdı... Kızı tuttu silkeledi .hala çırpınmaya çalışıyor.Artık iyice sinirlenmişti,emretti. Yeter !kıpırdamayı kes!dişleri birbirine vurana kadar sarstı.kız gözlerine odaklanıp aniden sakinleşmişti. ...