Üç adet korkutucu, kocaman Türkcan peşlerindeki koruma ordusuyla birlikte asansörlerden bulundukları kata dökülmüşler ortalıkta birden bire oksijen yetmezliği baş göstermişti.
En azından Uğur yüzbaşı için...
Bankoda hemşire, doktor ,hasta bakıcı kim varsa donup kalmıştı.
Duruma derhal el koymuşlardı.
Sağı solu titretmiş, heryere emirler yağdırmış,kızın durumu hakkında bilgi vermeye çalışan doktorların analarından emdikleri sütü burunlarından getirmişler......
Sonra da Kızın yatağının başucuna geçmiş ve adeta pamuk şekerine dönmüşlerdi.
Kız yıllardır hasret çektiği kardeşlerini böyle kanlı canlı karşısında görünce ağlamaya başladı....
"Bebeğim....deniz... Ağlama kuzum ...."
Adam Hızla eğildi yatağa, yanına oturdu.
doğrulmaya çalışan kardeşini yakaladı
"Sakın....uzan tatlım..."
Sıkıca sarıldı ...sımsıkı .... Çok özlemişti kızı..
"Sanki...annem gibi kokuyorsun ..allahım ...Bu nasıl olabilir..?"
Suat Türkcan olduğu ,diğerlerine göre bir parça daha Olgun duruşundan ,kırlaşmış şakaklarından anlaşılan kumral korkutucu yüzlü adam, kızın sırtını sıvazlayarak onu sakinleştirirken , kulağındaki telsize doğru konuşuyor, birilerine emirler verip duruyordu.
"....nakil ayarlıyoruz....en kısa sürede..."
" Abiiii..."
O sırada girdi içeri Uğur .....
Söyleneni duymuş kulakları dikilmişti.
".......evet.... Şimdilik...Amerikan hastanesi...gözümün önünde olsun ...halledin ...hızlı...pasaportu çabuk hazır edin ...."
Geleni görünce arkasını dönüp süzmeye başladı oğlanı.
Genç adam hemen kızın başucuna geldi.
Deniz in yatağına eğilmiş çok çok nazikçe yaralarını yoklayarak kısık sesle kızla konuşmakta olan ağabeyin tepesine dikildi Uğur, kızı göz hapsine aldı...
......................
Türkcan kardeşler Emre yle kırk yıllık dost gibi tokalaştılar.... Mehmetle samimi bir sohbete dalmışlar hatta hafiften sırıtmalar küçük kahkahalar başlamıştı
Iyice huysuzlanan Uğur un sa bütün bu şüreçte içi içini yiyordu.
Kızı başını kaldırıp bir an bile gözgöze gelmemişti
Lanet olsun
Sanki evde kalmak için kıçını yırtmamış ta yemeğe davet edilmediğine bozulmuş gibiydi...
Sanki Uğur yüzünden tehlikede kalmış gibi...
Üç kardeş diğer yaralı olan Yavuz u da ziyaret etmişler,nazikçe sohbet etmişlerdi adamla.
"Komutanım çok geçmiş olsun,ne kadar teşekkür etsek az.."
Daha fazla dınleyememiş dönüp kızın odasına onun başucunacektiği sandalyeye çökmüştü.Eli kızın avucunu sıkıca kavramış olarak.
Gözlerini kıza kitledi .
"Iyimisin?"
Kız başını salladı
" Deniz.... Ben..ço...."
Deniz yorgun, uykulu bakışlarını elini kavrayan büyük ele ,uzun güzel parmaklara dikti.
".....hastanın evraklarını...."
İçeri giren doktorun peşinden odaya giren iki numaralı Türkcan adama nakil işlemlerinden bahsediyordu ki Uğur cuk daha fazla dayanamadı.
"Ben yanındayım.burdan bir yere gitmesine gerek yok, amirim..."
Direkt Serhat beyin gözlerine bakarak konuşmuştu.
Kız avucunun içinden kaçmadan konuşmaya karar vermişti
Adamın kaşları yukarı kalktı.
Kız da gözlerini Uğur a çevirmişti.
"Sizi duymuştum Uğur komutan...kız kardeşimin neyi olduğunuzu sorabilirmiyim?"
"Çalışma arkadaşım olur kendisi, ayrıca ben koruyorum onu.Hastası oluyorum ayrıyeten...."
Adam gözlerini doğruca yüzüne dikerek konuşan bu küstah genci tepeden tırnağa süzdü
Heyecanından yerinde duramadığı belliydi.kıpır kıpır ....
"Böyle mi koruyorsun kızımızı oğlum..."
Deniz i gösterdi
"Şu kesiklerine, morluklarına bak ...kaburgaları çatlak...dövülmüş...uyuşturucu verilmiş...Bu kendirler, dedelerimizin zamanından beri bizim kadim düşmanlarımızdır.Sadece Deniz değil Van daki topraklarımız, meyve bahçeleri diğer araziler herşeyde gözleri var. Deniz e aşık falan değil o it oğlu it ...sadece topraklarımızı istiyor... Kızı kırıp dökmek umrunda değil anladınmı?
kızkardeşimin hayatı bundan böyle sürekli tehlikede.biz onu boşuna orduya sokmadık.
Bu şerefsiz, kızdan vazgeçmeyecek.Gidebildiği yere kadar gidecek."
İçi içine sığmayan bordo bereli her şeyi unuttu birden bire ... kızla flört etmeye çalıştığını , çapkınlığını ,uçkurunun derdini unuttu
Yumrukları sıkıldı
İçi kıza karşı koruma içgüdüsüyle doldu taştı..
Deniz e kimse dokunamaz
Yan bakamaz
Uzaktan bile beğenemez
Gözüne göz bile değemez.
Çünkü...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sana vurgun
RomanceVelet! Dur bakiim hişt! Kime diyorum ben .....ay ısırdı... Kızı tuttu silkeledi .hala çırpınmaya çalışıyor.Artık iyice sinirlenmişti,emretti. Yeter !kıpırdamayı kes!dişleri birbirine vurana kadar sarstı.kız gözlerine odaklanıp aniden sakinleşmişti. ...