cüzdan meselesi

15.9K 474 74
                                    

Yok bi şey....
Korkma...
Zekir...
Ölmüş meleğim...
İçerde işini bitirmişler.....

Yonca,  yanağı adamın davul gibi atan göğsünün üstünde öylece  kalmış  omuzlarından bastıran kolların kuvveti altında  duyduklarını idrak etmeye çalışıyordu .
Zekir ölmüş...
Büyük şeytandan aldıgı emirlerle hepsinin  hayatlarını mahveden kücük şeytan.....

Şakağında  adamın dudakları kıpırdıyordu  fakat Yonca onun söylediklerini pek te iyi anlayamadı ....
Kalbinden kuşlar havalanırken dizleri boşalır gibi oldu sade...
Sevinmem gerekiyor...
Çok sevinmem gerekiyor hem de,..
Sevinc..mi bu?

On sekiz yıl boyunca kendisinden saklanmış ne kadar sır varsa,heosinj birden  birbiri ardına   duyuyor olmak  cok ağır gelmişti ...
Annemle babamın katili...
Kardesim... ...
Bir kardeşim olduğunu bilmeden...
Geçirdiğim yıllarım...
Bir zamanlar çok sevilmiş olduğumu bilmeden.....

Bütün çocukluğunu ona ve evdeki herkese zehir etmiş olan , anne bildigi o harika kadını, kardeşlerini ,abilerini,  ailesini elinden alan soysuz köpek sonunda gebermiş ...
Ali Eren in de boylu boyunca titredigini hissediyordu, o da  istemsizce Ürperdi...
Üşüyorum...
Bütün tüyleri havalanırken daha da üşümeye başladı...
Adamın sıcacık kollarına yapıştı, medet umar gibi......
Ali onun ayakta sersemce sallandığını  anlayınca  elini  kızı destekleyerek kapı eşiğinde durdukları yerden içeri cekerken bi taraftan hala diger kulağına yapıştırdığı  telefonu dinliyordu.
"Ne zaman...abi...nasıl olmuş....
Tuvalette...?.."

Titremeye başlayan vücudunu kontrol etmeye ,dik durmaya çalıştı Yonca cık...
Tuvalette....
Tuvalette mi yapmışlar..
Köşkteki  eski tuvaletleri hatırladı ...
İnşa edildiği yıldan beri hic bir vakit adam gibi tamirat görmemiş olan o alaturka tuvaletleri...
Ayagı kaymasın diye dua ederek girdigi..
Tuvalete gitmek için kıvrandıgı zamanlar   Ali Eren i kollayıp , oğlan giderken  peşine takıldığını düşündü....
Hatırlamaya bile utandı....
Zekir e yakalanmadan işini görmek icin ...
Oğlana , çisini yaparken başını beklesin diye nasıl yalvardıgını gördü..
Bekcinin sürekli gözlediği yerlerden nasıl bucak bucak kaçtığını...
Ulu orta Fikri yi kolunun altına çekip bekçi barakasına soktuğunu gördü,
Ve ağlayan sızlanan başkalarını...
Oğlana gevşek gevşek gülerken yan gözle kendisini süzdüğünü .
O koca elinin delikanlının kıçında dolaşmasını....
Görüntüler geçti gözünün önünden parça parça.....

Gözleri kapalı , Ali nin telefona  doğru inledigini duydu.
"Lanet olası...cinayetlerini ,soysuzluğunu itiraf etmeden nasıl ölür o pis herif ,
Nasıl geberir abi.....onun bize verilecek hesabı var .....bu işi amcam yaptırmıştır...birlikte cevirdikleri dolaplar anlasılmasın diyedir, çok bile bekledi..."
Diyordu.
Birden bire adamın tanıklığının önemini  hatırladı kız...
Ali için ..
Kendi için...
Konuşamadan mı öldü yani bu...
Yaptıklarını ..
Işbirlikcisini söyleyemeden mi......"
Midesi döndü...
Gözünün önünde beliren türlü görüntüleri yok etmek için silkindi..
Benekleri dağıtmaya çalıştı...
Daha da büyüdüler..
"Yonca ..."
........

Kulağı Emre de, kollarındakı kızı zaptetmeye çalışan Ali onun tırnaklarını var gücüyle göğsüne batırmasıyla başını onunkine dayadı,  daha da sıktı kollarının arasında...
"Sevinçlimiyim..."
Diye sayıklıyordu çocuk .
"Neden üşüyorum.."..diye.
"Öldü mü yani simdi...
İtıraf etmeden..."
Gözleri kapalı zangır zangır titremesi cok korkuttu birden .
Canı yansa da kollarına geçirmeye çalıştığı ince parmakları zorlamadı,
Nazikçe tutup içeri soktu onu ..
Kız yürüyemiyordu bile..

"Tuvalette kıstırıp şişlemiş biri...yarım saat önce falan...
Adamı yakalamışlar,

"Oğlancıymış pezevenk ,duyduk ...
Oyle koğuş ağası gibi gerine gerine  volta atması  kanıma dokundu amirim '",
diyormuş....

Sana vurgunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin