"Bu Sefer Kaybetmeyeceğim"

2.4K 118 6
                                    


Evet yeni Güneş karakterimiz bu kız. Adı Rosie Tupper. Ayrıca karakter bulmamda çok emeği geçen arkadaşım ve bir okuruma da çooo..ok teşekkürlerimi sunuyorum. Yardımınız için size minnettarım. @@FatmaNurasks  ve @@zgeatan8 Sizi mıncırasım geliyor ya :P 


Keyifli okumalar... ♥ ♥ 


Gelmeyeceğini anladığımda orada durdum yine de. Gelmese bile beklerdim ki ben onu. Odaya gittim biraz sonra. Gittim ve oturdum yatağın üstüne ve Deniz'e anlattım her şeyi. Düşündüklerim de dahil.

"Kandırmamıştır Güneş o seni. Tolga yapmaz ki böyle bir şey."

"Deniz yaptı işte bal gibi. Bal gibi de kandırdı. Gel dedi aşağıdayım dedi gelmedi yoktu orada."diyerek düşüncelerimi savundum.

"Tolga yapmaz diyorum sana Güneş!"dediğinde sinirlerimle temelli oynadı.

"Sus Deniz ya! Sende temelli 'Kemalim yapmaz' diyen kadına döndün. Yaptı işte."

"Aman be! Sana laf anlatmaya çalışanda kabahat zaten."diyerek boş verdi beni ve işine geri döndü.

"Ben Tolga'yla konuşacağım. İki çift lafım var ona. Var ya Deniz belki ben oradayken onu beklerken fotoğrafımı da çekmiştir ha, ne dersin?"dedim ve elime direkt olarak telefonu aldım.

"Sen gerçekten salaksın." Dediğini pek takmadım bende. O öyle konuşurken telefonuma baktığımda altı tane cevapsız arama olduğunu gördüm Beş tanesi Tolga'dan bir tanesi de Kaya Can'dandı.

"Ben kaçıyorum sana görüşürüz. Tolga'nın yanına gidiyorum."dedim ve koşa koşa çıktım. Onların bloklarına gittim. Amacı neydi bu adamın? Sağa sola baktım sürekli ama yoktu. Gerçi kim bilir neredeydi. Zaten akşam olduğundan kim bu saatte burada olurdu ki? Nasıl unuturum ki, o zaten şimdi Ezgi'nin yanına gidecekti. Hem beklide bana Ezgi'yle bir oyun oynadılar.

Arda'yı aradım hemen.

"Ne var Güneş ya?"

"Ya bir sus da dinle be. Tolga nerde şu an? Ezgi'nin yanına gidecekti."

"Gitti zaten. Seninle buluşacaktı Ezgi'nin yanına gitmeyecekti. Demek ki senle buluşamamış. Ezgi'nin yanındadır o şimdi."dediğinde içim bir hoş oldu. Ne iyi ne kötü ama. Sadece birden tüylerim ürperdi.

"Ne yapacağım ben şimdi? Onun yanına gitmemesi lazımdı."

"Neredesin? Oraya geliyorum."

"Sizin bloğun önündeyim."dediğim an daha hiddetli konuşmaya başladı.

"Oradan çık hemen ve yurda git."dedi ve kapattı telefonu Arda.

On dakika sonra geldi ve beni aldı arabayla.

"Senin buluşacaktı diyorsun da ben indim aşağıya en az yarım saat bekledim gelen yok giden yok. O ne olacak?"diyerek sitem ettim ufaktan.

"Orasını bilemem valla ama Tolga dediğini yapar kızım."

"Nereye gidiyoruz biz Arda ya?"dedim ve o anın siniriyle torpidoya vurdum.

"Bana bak yavaş ol. Benim bu arabayı alana kadar imanım gevredi. Her neyse şimdi bakalım nereye gidiyor muşuz?" dedikten hemen sonra Tolga'yı aradı telefonda. Hoparlöre verdi.

"Neredesin kardeşim?"

"Sahildeyim. Sen neredesin?"dediğinde sesi pek sakin çıkıyordu.

"Ne yapayım işte canım sıkıldı. Geleyim mi yanına?"

İRİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin