iluus03 még egyszer nagyon szépen köszönöm a díjat. Komolyan feldobtad a napomat... Vagy inkább hetemet XD...
Na de jöjjenek a szabályok:
-Olvasd el a könyvét annak akitől a díjat kaptad,
-Tedd ki a szabályzatot
-Írj 10 dolgot magadról
-Válaszolj a kérdésekre
-Tegyél fel 10 kérdést
-Jelölj meg embereket akiknek díjat sztánsz...
Olvastam már a storydat és a véleményem is kifejtettem...
10.dolog rólam...
1.nagyon szeretek elmenni apukámmal dolgozni.
2.ilyenkor mindig szidjuk a lassan, vagy éppen nagyon lassan haladókat.
3.nagyon szerettem volna egy nyelv pircinget, de kelleni fog fog szabályzó ezert addig nem csináltatok.
4.még ezen a nyáron lesz köldökpc-m...
5.imádok táncolni, és hülyülni.
6.Tóth Gabi fan vagyok.
7.nagyon sok Nagy Feró dalt tudok apukám jóvoltából.
8. Iszonyat makacs vagyok...
9. Büszke...
10. És olyan akivel ha találkozol egyből azt vágod le hogy egy egoista, de folyton mosolygós csajszi...Kérdések:
1.Elég jó, a sárkányokat meg egyenesen immmmádom...
2. Igeeen... Imádom a filmjeit...
3. Az ősz és a tavasz...
4. Nincs különösebben tervem... Csak sodródok az árral. XD
5. Nincs... Jobban szeretek élőben barátkozni.
6. A motivációm először általában egy álom. Aztán a folytatás eszembe juthat egy képről, egy mondatról, egy zenéről... De volt olyan is hogy egy bizonyos személyről jutott eszembe valami... Vagy egy utcáról... A felhők mozgásáról... Lehet hogy ez furán hangzik, de a legkisebb dologról jut eszembe a legtöbb ötlet.
7. A kedvenc karakterem egyértelműen Dylen. Viszont Solt és az ikreket is nagyon szeretem.
8. Percy Jackson fan vagyok szóval egyértelműen a víz...
9. Imádok... <3 <3 de ki nem??
10. Igen biztos vagyok benne... Tutira mindenkit megviccelnénk meg szórakoznánk. Nagyon jó lenne...A jelöltjeimnek azokra a kérdésekre kell válaszolniuk amikre nekem kellett. Szóval már csak a jelöltek vannak...
HorvthGyngyike
Shut up and kiss it better
Hjzr_Bia
Flares
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Az életem árán...
ФэнтезиEgy lány élete akinek a legnagyobb titka nem a munkája hanem a szive... Szinte még gyerek volt... Nem tudott semmit még is egyedül maradt...