Nem rész..

1.7K 52 4
                                    


Sziasztok! Ez nem egy rész hanem sokkal inkább egy ajánlás. Van egy lány aki most kezdte az írást, és nem rég csatlakozott, viszont hihetetlenül tehetséges.

 A sztorija címe Holdszülötte.

Prológus:Különcség.A közép iskolai társadalom szemétládája,ha úgy tetszik.Ha van legalábbis egy "eltérésed másoktól,azt azonnal kiszúrják akármennyire is próbálod palástolni.Legtöbbször örök érvényű bélyegzőkkel látnak el,mint a duci,ribi,buzi,stréber,és ez a felsorolás a vékonyka füzetlapnak felel meg.Egy tanácsom van,ha elindulsz ezen a rögös úton.Ismerd ki mindenki oldalát és alkalmazkodj!Így túlélheted a gimit ..A nevem Alice Bonheim,16 éves ,10.osztályba kezdő lány vagyok.A külsőm eléggé szemet szúró látvány.Vékony testalkatú,alacsony magasságú,hosszú,derékig érő,dús szőke hajam van.A szem színem ékkőként ragyogó ametiszt színű,amiben ezernyi kis apró aranypötty található.De történik az életemben valami ami mindent megváltoztat...Egy srác;aki megbabonáz,segítségemre lesz a rejtélyek felderítésében.De mi áron tudom meg az igazságot?Szerelem,titkok,és ármánykodások hada tornyosul előttem.Kiben bízhatok így ebben a bizonytalan időkben?

Nekem nagyon tetszik és tényleg mindenkinek nagyon ajánlom. Eddig két rész van fent, viszont nagyon jó az ötlet és eddig a kidolgozás is. Remélem nektek is megtetszik... Dorinda1999

https://www.wattpad.com/story/77780706-holdsz%C3%BCl%C3%B6tte

Amúgy pedig, még nem köszöntem meg hogy ennyien olvassátok a sztorimat/sztorijaimat. 11,8K nagyon nagyon szépen köszönöm... Hihetetlenül hálás vagyok és boldoggá tesz hogy az írásommal egy kicsit titeket is boldogabbá tehetlek, még ha csak egy nagyon kicsit is...

Puszillak titeket Farkaskáim... <3 <3 <3!

Az életem árán...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora