Úr isten ez már az ötödik... uhh.. nem is tudom mivel érdemeltem ki ennyit. A mostani díjat papir04-nak köszönöm. Nagyon hálás vagyok... Remélem azért gondolsz rám miközben a részeket írod, és Nashre szavazol mert... Komolyan kikészülök. Mióta olvasom a ,,Boszorkányok''-at amit amúgy mindenkinek ajánlok... Azóta ki vagyok készülve és csk azt tudom elképzelni hogy Nash hogyan jön össze forróvérű barátnőnkkel... Ezzel azt hiszem meg is volt a szabályzat 1. pontja...
Szabályok:
1.Olvasd el annak a könyvét akitől a díjat kaptad! És írj véleményt! ˙(megvolt)
2.Rakd ki a szabályzatot! (nincs sok hátra)
3.Írj 10 dolgot magadról! (Remélem most sikerül összekaparnom)
4.Válaszolj 10 kérdésre! (Oké asszem ez még menni fog XD)
5.Írj 10 kérdést! (Öhh..)
6.Jelölj meg 10 embert! ˙(Na ez nembiztos hogy menni fog)
Na de kezdjük is el...
2. Dolgok magamról.
-Először is most hogy így szóba jött. A könyvek hetven százalékában annak szurkolok akivel tuti biztos nem fog összejönni vagy ha mégis akkor is olyan kusza a kapcsolatuk hogy nem értek belőle semmit... Ilyen az én formám.
-Imádom a bőr, farmer cuccokat.
-Alig várom a Teen Wolf 6. évadát.
-A szobámba puzzléból kirakott képek vannak, de csak olyan amin egy gyönyörű mégis hát olyan különös hercegnő van, a másikon pedig egy fekete tündér a keze alatt pedig egy csontváz... Kicsit beteg de hát ez tetszik.. Ez van.
-Szeretnék egy motort a 16. szülinapomra.
-Van pc-m.
-Anyáéktól most egy íjat szeretnék kikönyörögni és egész jól haladok.
-Anyukámmal nagyon sokat vagyok... Ő a támaszom.
-Bármire tudok táncolni csak legyen valami ritmusa.
-Imádom a bakancsokat... Kettő is van. :)
2.Válaszolj a kérdésekre:
Válaszok:
-Vanilia vagy eper?
Vanilia.
-Mi alapján jött az ötlet a könyvhöz?
Furcsa de én mindig megálmodok egy részletet és azt bízom a fantáziámra.
-Melyik napszakban szoktál írni?
Éjszaka a legtöbbet, de ha rám jön akkor bármikor nekiállok. Még fürdés közben is volt már...
-Hogy bírod a meleget?
Még egy furcsa dolog, de még hosszú gatyába is simán kibírom.. Fura vagyok ez van XDD.
-Fantasy vagy Sci-Fi?
Egyértelműen FANTASY!!
-Kedvenc sorozatod?
TEEN WOLF. Merlin kalandjai, Dr.Csont, Szulejmán...
-Nézted az EB-t?
Sokkal inkább hallgattam... Apám kiabálásával együtt mikor a hazánk becses csapata játszott...
-Kedvenc énekesed?
Most épp nincs... Habár Shawn M., Demi L., Avril Lavigne, Miley C. a szólóénekesek között különösen szeretem...
-Kék, zöld vagy barna szemű srácok jönnek be?
Hát leginkább a zöld... Viszont nem szemszín alapján tetszik meg egy srác.
-Tudsz énekelni?
Na erre apukám azt szokta mondani hogy ,,Olyan hangod van mint a repedt fazéknak.. vagy tudod mit? rosszabb!,, A válaszom nem...
A kérdések mint már megszokhattátok azok lesznek amiket tőlem kérdeztek.
A jelöltjeim peeeeeedig....:
mihalybarbara-Alfa
Dorinda1999-Holdszülötte
xyHelloKittyxx001-Az én őrzőm
SkylerD1-A lencse mögött
Ó és szeretnék kérni valamit... Ha szeretsz írni és tényleg élvezed, akkor kérlek küld el nekem linkbe a storyat mert nagyon kíváncsi vagyok az olvasóim sztoriára és így is szeretném meghálálni azt hogy végig kitartottatok velem és remélem ki is fogtok még egy darabig mert nehéz idők jönnek... Puszi farkaskáim nagyon szeretlek titeket!!! <3 <3
KAMU SEDANG MEMBACA
Az életem árán...
FantasiEgy lány élete akinek a legnagyobb titka nem a munkája hanem a szive... Szinte még gyerek volt... Nem tudott semmit még is egyedül maradt...