Chapter 2

793 93 14
                                    

Es nezināju vai es drīkstēju Luisam uzticēties, bet es labāk iešu uz viņa mājām, nevis salšu savā mašīnā. Luiss bija saņēmis manu plaukstu savējā un veda uz savas mājas pusi. Pēc brīža mēs bijām iegājuši viņa mājā un viņš mani ieveda virtuvē, apsēdinot mani pie galda.
- Ko tu dzersi ?Kafiju vai tēju ? - Luiss jautāja, pieejot pie tējkannas.
- Ir kaut kas stiprāks ? - klusi jautāju, paskatoties uz Luisu.
- Jā, ir viskijs. Dzersi ? - Luiss jautāja, uzmetot man skatienu.
- Jā, dzeršu. Par tevi gan nezinu, - teicu, paraustot plecus.
- Tad dzersim kopā viskiju, - Luiss teica un no skapīša izņēma divas glāzes un viskija pudeli. Luiss ielēja glāzēs viskiju, iemetot glāzēs arī pāris ledus kubiciņus, ko viņš bija izņēmis no saldētavas. Luiss paņemot abas glāzes, aizgāja līdz virtuves galdam, apsēžoties man blakus un uzlika glāzes uz galda. Luiss paņemot savu glāzi, padzērās no tās un starp mums iestājās neveikls klusums.
Es saņemot glāzi, arī padzēros no tās.

- Viņš ir kretīns, - pēc vēl četrām izdzertām glāzēm viskija, Luiss ierunājās.
- Kas tad ? - iesmejoties jautāju, jautājoši uzlūkojot viņu.
- Tavs bijušais, - Luiss teica, paskatoties uz mani. - Tik skaistu meiteni palaist...viņš vai nu ir idiots, vai arī ar redzi viss nav kārtībā. -
- Vai arī es vienkārši neesmu pietiekami laba priekš viņa, - skumji iesmējos.
- Beidz, nerunā tā, - Luiss klusi norūca, neatraujot skatienu no manis. - Bet tā ir... - čukstus teicu un Luiss pieceļoties kājās, piegāja pie manis, pieraujot mani stāvus.
- Esmu pietiekami iedzēris, bet es zinu, ka tu esi perfekta gan priekš manis, gan priekš kāda cita, - Luiss iečukstēja manā ausī. - Es apskaužu jebkuru puisi, kuram būs tāda meitene kā tu. -
- Luis, tu esi dzēris un tu nesajēdz, ko runā, - smagi nopūšoties teicu. - Tu mani knapi pazīsti... -
- Nu un ?Man šo divdesmit minūšu pilnīgi pietika, lai iepazītu tevi, - Luiss iesmejoties teica.
- Ej gulēt, - teicu, kad Luiss bija pieliecies man tuvāk. - Man liekas, ka man jāiet.. - teicu un atgrūdu viņu no sevis.
Es lēnām gāju prom, līdz mana roka tika saķerta.

Fate [louis tomlinson]Where stories live. Discover now