Hoofdstuk 2

366 16 6
                                    

Ik weet niet waar ik ben het is al donker. Ik zoek mijn gsm in mijn tas. Ik heb 7 Gemiste oproepen : 3 van mama 3 van papa en 1 van Laurtje (mijn beste vriendin na mijn zusje he). Ik bel mijn mama terug.          

 (I=Ik en M=Mama)

I= "hey mam"

M= "waar ben je ik neem meteen de auto om na-"

I= "-rustig ik ben wacht "ik kijk even naar de straatnaam : Ribedebie (huh wat een rare naam) "euhm Ribedebiestraat mama."

M= "ah gelukkig dat is in de buurt ik kom meteen wacht daar hé"

I="Okey tot straks"

Ik kan er niet aan doen ik bijt op mijn lip maar ze komen weer. Ik veeg er een paar weg. Dan zie ik mijn vader en moeder aanlopen. Mijn vader tilt me op en legt me in de auto. Ze voeren een zo te horen HEEL serieus gesprek, maar ik ben te moe om het te volgen.

Als ik wakker word dan lig ik in mijn  bed en hoor ik mijn wekker help i am stuck inside your phone. Anser to send me free allright (niall). Nog voor louis iets zegt zet ik mij wekker uit ik draai me om en..... Aja mijn zusje is er niet ze is weg, voorgoed.

Dan komt mijn moeder en zegt: "Hey, je moet niet naar school als je niet wilt." "Jawel ik wil wel" Dan hoef ik tenminste niet de hele  tijd aan haar denken denk ik. Ik sta op maak me klaar ik sla het ontbijt over (ik krijg toch geen hap door mijn keel) en vertrek. ik spring op mijn fiets en trek aan de rits van mijn jas.

Daar komt Laurtje al, Ik laat mijn fiets vallen loop naar haar toe en knuffel haar. De mensen in de auto's toeteren maar ik laat Laur niet los. De tranen blijven komen. "Het komt wel goed." sust ze "het komt wel goed.". "NEEN!" schreeuw ik "NEEN!". "Rustig, rustig." Ze laat me los pakt mijn fiets zet ze aan de kant en ze neemt haar eigen fiets ook. Ik ga op het voetpad staan. "Kom, jij kan niet naar school. We gaan naar de Panos. Goed?" "Ja ...maar.. we hebben Frans proefwerk en ik bedoel mij kan het niet schelen maar jou?" "Je denkt toch niet dat als jij mij heel hard nodig hebt dat ik een proefwerk Frans ga zitten maken?" Ik glimlach door mijn tranen heen ze is super LIEF.

Zo dit is het 2e hoofdstuk srry voor de schrijffouten en zeker in het engels ;-) ( de ringtone van 1D bestaat echt ) Ik weet nog geen namen voor hoofdrol en zusje (gestorven) en je mag ook een nieuwe rol voorstellen als je wilt. Alle iedeen zijn welkom maar ik denk dat ik voorlopig voor het verhaal genoeg inspiratie heb ;-) VOTE en COMMENT PLZ <3<3<3<3 

grtzz Noa

Mijn zusje...... **Completed**Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu