Perrie P.O.V
Ik snap Liam en Chloe wel. Hun baby'tje heeft pijn. Maar Laure doet zo iets niet nee. Er moet hier een reden voor zijn. Ik loop achter Zayn Harry en Niall. Er word geschopt in mijn buik. Ik kreun ik kan niet meer lopen. Laure hoort het en loopt naar me toe. "Gaat het?" ja nog altijd even bezorgd. "Ja maar jij?" "Best ik moet er alleen een nachtje over slapen." "Tuurlijk gaan we naar mijn huis?" De jongens komen. Zayn en Harry kijken me bezorgd aan. "Gewoon krampen" ik kijk naar Niall. Die haar knuffeld.,Er stromen tranen over zijn en haar wangen. We wandelen naar Harry's auto. Als we thuis zijn. Toon ik Niall en Harry hun kamer. Ik geef Laur wat te drinken. En ga dan met Zayn naar boven. Ik ga in bed liggen even late komt Zayn bij me ligggen en slaat een arm om me heen. "Ik hou van jou" fluister ik. "Ik hou van jullie" hij wrijft met zijn hand over mijn buik met het baby'tje in. "Weet je al namen voor onze prins&prinses?" "Nee jij?" vraagt Zayn. Ik schud mijn hoofd. We vallen in slaap.
'S morgens
Ik heb net met Chloe gebeld ze is ongerust over Laur. Ik heb gezegd dat alles goed gaat. Ik heb niet gelogen. Het gaat beter met haar. Gelukkig begrijpt het menagment het en heb ik zwangerschapverlof. Daar ben ik blij mee. We gaan vanavond terug naar de jongens hun huis. We vertrekken morgen op tour. De tour begon vroeger. Dat vind ik echt niet erg want het is altijd heel gezellig. Ik voel een kusje op mijn hoofd. "Zaynie" gil ik. "Hi babe" Ik kijk hem grijzend aan. "Ik heb zo een zin in de tour" zeg ik megt een overdreven glimlach. "Ik ook" hij glimlacht nog groter. "De tortelduifjes konden ook niet een beetje stiller doen?" "Sorry Haz." "En vanacht ook niet" "Vanacht kan niets we hebben niets ge- nee we hebben gewoon geslapen." zegt Zayn "Wel dan zijn het de andere tortelduifjes." we grijnzen allemaal. "Haz waar is Zoe?" "Aargh f$ck ik ben haar vergeten" Hij neemt zijn GSM en loopt naar de gang. Ik kijk hem lachend na. Typisch. "Zullen wij al naar lou en li gaan?" "Okey zijn de meiden er?" "Nee El en Chlo zijn gaan werken" "Oh okey" Een half uurtje later staan we voor de deur. Ik bel aan. Storm doet open. "He babe." zeg ik. "Be,n je verliefd op mij?" vraagt hij verward. Ik kijk even verward terug. "Leg ik straks wel uit zegt Liam. "Okey." ik geef storm Li en Lou een knuffel. Na een tijdje met over-entousiaste Lou en Storm naar spongebob zitten te kijken vraag ik aan Liam wat hij daarmee bedoelde daarstraks. "Wel op een dag ging Chlo naar haar werk ik zei 'doei babe' hij zei ook daag babe. En toen zei Chloe dat je dat alleen zegt tegen wie je verliefd bent. En toen begon hij babe tegen mij te zeggen. Ik vroeg of hij dan verliefd op mij was en hij zei 'ja" Ik gier het uit. Hilarish. "En toen is hij er eindelink mee gestopt en begon jij het te zeggen" "Hahahah ja hahahhaha ik ha snap het ahahahahah" Zayn zit te grinniken. Net zoals Storm en Lou. Maar die lachen om 'Patrick'. "Zijn jullie eigenlijk boos op Laur." "Wel nee er moest meer aan de hand zijn ze zou zoiets nooit doen. En Storm is het al vergeten." "Oh euhm ja gisteren heeft Niall verteld over haar eetstoornis. Ze geeft expres over enzo. En ze heeft misschien anorexia." "Oei" Louis is plots heel serieus. "We mogen haar niet direct te veel eten geven. Het moet opgvebouwt worden. Anders gaat ze vaak flauwvallen enzo" zegt Louis. "Hoe weet je dat Lou?" vraagt Zayn. "Mijn zu-uhuhuhs" hij huilt heel erg. Storm krijpt angstig op mijn schoot. Zayn en Liam troosten hem. Wat erg voor Louis. Je zusje. Ik probeer Storm afteleiden. "Wat een mooi shirt" "Nja vjan spider mjan" "Cool zég" hij glunderd trots. "Ik hjeb jer ok une vjan batman" "Zei er daar iemand batman?" Liam springt voor ons. "Ja pappie ikkke ik njheb een bjatman shjurt van mama" "Nee" "Jawel" "oh nee papa wil er ook een." "Mjama ok vor pjapa gekopen." "Joepie" Liam zwaait Storm terug. "Ik wil ook zo een papa zijn" "Dat ben je al" fluister ik terug in Zayn's oor. Ik kijk op de klok en zie dat het al 18;00 is. WTF gaat de tijd snel. "Zaynie we moeten onze valiezen nog maken" "Hm hoe laat is het." "18:00" "Fack" "Wat is fack papa?" "Euhm niets" "Oh" "Sorry Li" piept Zayn. Liam lacht. "Geen probleem. Dit os veel erger. Op een dag wou hij zeggen papa je sletsen (teenslippers) staan buiten. Maar hij zei "papa je sletten staan buiten"". Louis en Zayn rollen over de grond van het lachen. Ik weet niet wat het is maar ik vind plots alles maar ook echt alles grappig. We pakken onze valiezen in en zetten ze bij alle andere. Harry Niall en Laur zijn er ondertussen ookal. Nu nog wachten op Chlo en El en dan zijn we compleet. Het blijkt dat we zelfs vanacht al vertrekken dus ja. Wachten maar. Ik voel plots een hele harde kramp. Ik sluit mijn ogen en krijg ze niet meer open. Hé wat is dit. Nee ik wil Zayn nee. "Zaaaayyyyynnnnnnnn" schreeuw ik. Geen antwoord.
>>>>>------------------>>>>> Hahahahahah cliffhanger. Omg jullie moeten de film de notebook kijken zo triestig en romantisch. En ja je moet als je er niet tegen kan de "vieze stukjes" overslaan. Maar voor de rest. (Zelfs one direction huilde bij deze film. (f$ck slechte vergelijking ze huilde ook bij toy story)) Echt kijken. En ja vorige keer was het 3vote's nu 5. Xx Noa
JE LEEST
Mijn zusje...... **Completed**
FanfictionChloe heeft het moeilijk met de dood van haar tweelingzus. Zeker nu ze net naar one direction gingen. De laatste wens van haar zusje was dat Chloe one direction gaat ontmoeten.Chloe gaat met behulp van Laurtje ( haar beste vriendin)er alles aan doen...