@Joootjeh Wat is voor jou het best geretaleerde one direction moment?
-Wel one direction heeft zoveel coole momenten. Grappige leuke orgineele. Ik weet dat het flauw is maar ik ga gewoon voor This Is Us. Het is niet echt 1 moment maar ik vind het super leuk en grappig. Om meer op een moment te gaan in de film hield ik van het "Pizza, Pizza, Pizza" moment en in de winkel in Nederland. En het "We only where Orange orange orange" idee. Dat zijn de leukste dingen denk ik. Natuurlijk ben ik ook gek van interviews, video dairy en 1d-day. Dus dit is een enorm moeielijke vraag.
@Sukkel. Wat is jou lievelingskleur?
-Blauw <3
@Sukkel Waarom vind je mij leuk?
-Je bent gwn leuk.
@sukkel. Bij wie ben je het liefst Mama of papa?
-Wel het klinkt best cliche maar eingelijk even graag.
@sukkel Hoe heb je wattpad gevonden?
Door de joepie. Op hun website www.joepie.be maakte iemand promotie voor zijn boek op wattpad en zo ben ik hier terecht gekomen. <3 And i am happy with it. Ik heb nieuwe vrienden. En de nieuwe directioners zijn echt geweldig.
@laureluff1D. Heb je echt een tweelingzus die zo is gestorven?
-Neen gelukkig niet.
@Laureluff1D Wie is je favo 1D-Boy?
-Nialler is my fiance <3
@Sukkel Wat is je lievelings 1d nummer?
-Oef bijna allemaal super maar van MM better then words en You&I. Van TMH change my mind, little things. En van UAN MyCarotts ik kan niet kiezen :-/
@Sukkel. En je lievelings album.
-Tjonge jonge uhmmm MM&TMH
@sukkel Welke boeken zou je aanraden en waarom?
-Wel hier begin ik niet mee want dan vergeet ik mensen. Check mijn reading list :-p.
@sukkel wat doe jij op dit moment.
-Uhm antwoorden duuuuh.
Voila. Je mag altijd extra vragen achter laten ik zal wel proberen te antwoorden. Xxxx Luv ya allemaal.
Interviewer: Louis, sinds dat jij dat gedoe met wortels begon. Begint mijn dochter net als zoveel andere tiener meisjes wortels te eten.
Louis: Ik wist het ik wist het. Ik ben DE superman. Dankzij mij is de wereld gezonder. Maar geen dank geen dank.
JE LEEST
Mijn zusje...... **Completed**
FanficChloe heeft het moeilijk met de dood van haar tweelingzus. Zeker nu ze net naar one direction gingen. De laatste wens van haar zusje was dat Chloe one direction gaat ontmoeten.Chloe gaat met behulp van Laurtje ( haar beste vriendin)er alles aan doen...