"Kom we gaan naar Uncle Zayn en auntie Perrie" zeg ik. "Aaaayn Errie errie" Ik til Storm op en loop naar buiten. "Het Neeuw neeuw" "Ja het sneeuwt" Ik hap even frisse lucht. Ik wandel naar Perrie's en zayn's chalet. Ik klop aan. "Ja ik kom" Perrie doet open. "Hé Storm hé El" Ik geef Storm over en wandel naar binnen. "Zullen wij al eten maken?" stelt Perrie voor. "Is goed" "Ik geef Storm even aan Zayn, ZAAAAYNNNNNIIIEEEEE" "Ja babe" Zayn komt binnen. "Oh hey El hé storm" "Let je even op hem?" vraagt Perrie "Jah" Hij neemt storm over en loopt naar de woonkamer. De denk ik toch.
**Perrie P.O.V**
"Wat gaan we maken?" "Uhm curry kip?" "Goed" Ik haal de paste uit in de vorm van hartjes. "Awh hoe sweet" zegt El. "Ja hé" antwoord ik. Ik zet een grote kom water op het vuur.
*Half uur later*
"Okey El ik ga de andere sms'en." "Goed"
To: Liam,Chloe,Louis,Niall,Laure,Harry
Héééé Baby's,
het eten is klaar komen jullie naar mijn huisje? We eten pasta kip curry. Dus komen jullie eraan? Neem a.u.b twee paar bestek mee per huisje want wij hebben niet genoeg. Neem ook een trui of fleece deken mee ofzo want we blijven bij mij tot we gaan slape of .... Hahaha okey tot bij mij.
Xxxx Perrie & Zayn (El&Storm zijn hier ook)
Verzenden, voila. "Ze kunnen elk moment aankomen." "Owké zullen we tafel al dekken?" "Is al gedaan maar El ik heb effe gesmst naar de andere om een trui en fleece ofzo mee te nemen omda het koud kan worden. Gaat Louis daar aan denken om er een voor u mee te brengen?" "Nee ik denk het niet" lacht ze. "Ik ga er even om." grijnst ze. "Okey." Ik doe mijn vanboven licht en vanonder donker roze haar in een staart. Even later staan Liam en Chloe voor de deur. Ik doe de deur open. "Hééé Li & Chlo" "Hi Per" Chloe geeft me een paar kussen Liam ook. "Ik ben El eeuwig dankbaar ik en Liam hebben een dutje kunnen doen" zegt Chloe zuchtend. "Ocharme meid ik zal vanavond ook wel een oogje op Storm houden" "Thanks Per" "DADDDYYYYYYYY" horen we uit de woonkamer Liam is vast naar de woonkamer. "MOMMYYYYYYYY" gilt Storm nu ook. Ik hoor en klop en ik doe de deur open. Daar staat Harry met zoenende Laur en Niall op de achtergrond. "Hey Hazz" "Hi Perrie, ik denk dat Niall & Laur vanavond zeker gebruik gaan maken van de tweede "activiteit" uit je sms" zegt Harry terwijl hij tijdens het woord activiteit konijnen oortjes met zijn vingers maakt. Ik gier het uit. "Ik dehehahahnk het oohohok" zeg ik lachend. "Wat is er zo grappig?" vraagt Niall. "Je gezicht" zegt Harry heel serieus. Laure geeft Harry een vriendschapelijke stomp en dan lopen ze alle drie naar binnen. net als ik de deur wil dicht doen komen Lou en El aangerend. "kom binnen honey's" ik hou de deur open. ze doen hun jas en schoenen uit. "hebben jullie honger?" vraag ik. "uhm eing-" "zei er iemand honger?" vraagt Niall. "Zjei jer jiemand honker?" vraagt Stomr de zelfde positie aannemend als niall. Namelijk ene hand in de zij en de andere in een vuist in de lucht. "Ja dat zei ik c'mon Storm zal jij mij helpen?" "Nja nja" ik neem zijn hand en neem hem mee. "Zo dan mag jij het water op tafel zetten" ik geef hem het water. ik neem zelf de pot met pasta en saus. "Aan tafel sweeties" in geen tijd zit de tafel vol.
Liam is bang van lepels omdat toen hij klein was hij Nutella was aan het eten met een lepel uit de pot. En toen zijn hand erin vast zat. Sindsdien denkt hij dat lepels ongeluk brengen. ;)
JE LEEST
Mijn zusje...... **Completed**
FanfictionChloe heeft het moeilijk met de dood van haar tweelingzus. Zeker nu ze net naar one direction gingen. De laatste wens van haar zusje was dat Chloe one direction gaat ontmoeten.Chloe gaat met behulp van Laurtje ( haar beste vriendin)er alles aan doen...