I won't let these little things slip out of my mouth
But if I do,
It's you,
Oh it's you,
They add up to
I'm in love with you,
And all these little things
Ik fluister de laatste woorden mee. Brrr ik trek de lakens op tot mijn kin. Waarom? Ik kon er toch niets aan doen dat ze niet mee mag. Tja natuurlijk vind ik het heel jammer dat mijn beste vriendin niet mee kan. Maar wat kan ik doen? Als het van haar ouders niet mag kan ik er toch niets aan doen? En nu negeert ze me 'pffff' dat hoort mijn beste vriendin te zijn.
Ik wou dat ik nu al naar Londen kon gaan. Dan kon ik al deze miserie tenminste een tijdje vergeten. Als ik naar one direction luister,dan heb toch nog even het gevoel dat er een plaats op de wereld voor me is.Sinds dat mijn tweelingzusje er niet meer is voel ik me zo onvolledig. Ik had zo gezeurd om naar one direction te gaan. En nu mag ik eindelijk maar dan wel alleen. Zonder bff en zonder zusje. Ik bijt op mijn lip. Ze hield van Harry en Niall net als ik. Ik lach door mijn tranen heen. We hadden een hele grote muur in onze kaler met al hun posters. En onze grote kalender 'hihihi' daar stonden al hun concert dagen in. In de hoop dat er ooit eentje in de buurt was waar we naartoe konden.
En dan kwamen ze eindelijk naar Antwerpen. En dan krijgt ze dat stomme kut kanker ding.Ze hadden het niet gezien, ze liep er al maanden mee rond. En dan viel ze een keer flouw en moeten we naar het ziekenhuis. De dokter ziet dat ze kanker heeft dat ze al veel te lang kanker heeft om nog te genezen. Dan moeten we naar haar toe om haar het te zeggen. Ik vroeg of ik als eerste binnen mocht. Ik ging naar binnen ik was BANG zo bang ze zag er zo moe en krachteloos uit. Dat kon niet ze was altijd zo vrolijk en blij en en ..... Ik ga naar haar toe geef haar een knuffel. En dan zegt ze: 'je gaat One direction ontmoeten voor mij toch?' Ja ik knik, voor haar. Dan zegt ze ik hou van je en nog voor ik kan antwoorden sluit ze haar ogen. Het machientje waar haar hart aan verbonden is stop met bewegen. Ze is er niet meer. Ik loop weg weg uit haar kamer uit het ziekenhuis uit mijn leven.Ik ga naar een wereld met alleen one direction ik, mijn zus en de lyrics van More than this.
Zo dit was een kortverhaal maar als jullie willen dat het vervolg komt dan is dit hoodstuk 1.
Xoxoxox Noa
JE LEEST
Mijn zusje...... **Completed**
Fiksi PenggemarChloe heeft het moeilijk met de dood van haar tweelingzus. Zeker nu ze net naar one direction gingen. De laatste wens van haar zusje was dat Chloe one direction gaat ontmoeten.Chloe gaat met behulp van Laurtje ( haar beste vriendin)er alles aan doen...