Zayn P.O.V
Als we bij het zwembad zijn ga ik direct naar de cafetaria. Ik schaam me dat ik niet kan zwemmen. Laurtje komt naar me ze zal waarschijnlijk vragen waarom ik niet mee kom. "Neen ik weet het al Niall heeft het me gezegd." Zei ik dat hardop? "Ja" "Weeral?" "Ja" ze lacht. "Maar wat wou je me vragen?" "Euhm ik gaf vroeger zwemlessen aan volwassen. Als je wilt kan ik je les geven?" "Wil je dat?" "Tuurlijk" "Euhm okey maar niet nu en ook liefst zonder dat er mensen bij zijn" "okey ik zal het zwembad wel afhuren woensdag." Ik knik. Ik knuffel haar bedankt. Graag gedaan.
Niall P.O.V
"En?" "Ja hij wilt het maar hij wilt dat er niemand bij is. Ook jullie niet" "begrijpelijk niet?" "Ja natuurlijk" "Niall pak de bal" roept Harry. ik spring achter de bal en geef hem aan Harry. Zo spelen we nog een tijdje in het zwembad. En wow wat is Laurtje sportief. Ze kan mega snel zwemmen. Ze danst. Ze doet lucht en grond acrobatie. Echt wow. "Ik wil een kusje" gil ik. "Pak me dan" Ze kan heel goed zwemmen maar niet goed genoeg dat ik haar tenen niet meer inhaal. Ik trek aan haar voet. "Gepakt" Ze geeft me een kusje. "Goed zo Nialler" ik lach. "Kom we gaan"
Chloe P.O.V
Liam geeft me nog een kusje en zwemt achter de bal aan. ik staar voor me uit en dan zie ik beelden die ik liever niet meer zie. Eindelijk nooit meer.
Flaskback
Chlo? Ja? Ik heb pijn. Ik houd haar hand stevig vast. Ze gilt. Ssshhttt. Ik hou van je. Ik ook van jou. Niet weggaan. Laat me niet alleen. Ik kan het niet Chlo het doet teveel pijn. Teveel het us de moeite niet. Ik wil gewoon zonder pijn sterven. Maar ik ga je missen. Ik jou ook. Ik druk een kus op haar voorhoofd. Ze lacht. Ik wil niet weggaan maar het doet pijn overal. Overal. Chlo waarom ik. Waarom wij? Ik wil bij je blijven. Ik ook. Ik ook. Maar je ebt pijn en dat wil ik niet. Ze knikt. Ze gaan je met rust laten he Chlo? Laat je niet doen he je bent sterk. Wil je een ding voor me doen One Direction ontmoetten? Voor ik kan antwoorden sluit ze haar ogen voor eeuwig. Nee ga niet. Wacht ik beloof het. Nee. Wacht. Ik hou van je. Ik wil mee. Ik wil ook dood. Nee. Mensen van de beveileging dragen me weg. Rustig meisje. NEE MIJN ZUS iS DOOD EN IK MOET RUSTIG ZIJN??? Aaaarrgghhh ik haat jullie allemaal idereen. Ik HAAT jullie. Laat mij. Ik schop en sla. Laat mij los. Aaaarrggghhhh. Ik gil. Bijt schop sla. Ik haat jullie!!!. Ik wil mijn zus NU.
-- einde flashback
Ik kijk om me heen. Ah ja het zwembad. Ik mis haar zo. Zo zo erg. Ik denk altijd aan haar. En toen haatte ik echt iedereen. Ik moest naar een psycholge Maar ik wou niet. Chlo we gaan. Ik knik. Ik droog me af en kleed me om. Dan valt er een pak sigaretten uit mijn zak. Wow ik heb al lang niet meer gerookt. Ik heb wel zin in een sigaret. Ik loop naar buiten en steek er eentje op. "Hey" het is Zayn. "Hoi" "Rook jij?" "Ja" ik kijk beschaamd naar de grond. "Ik rookte ook maar ik rook al 2 weken niet meer voor Perrie." "Wat lief. Ja ik was ook gestopt naar ja met mijn zus en Niall en mijn vader. Maar gelukkig is er nu Liam." Hij knikt. Ik hoor Laurtjes stem. "F*CK" ik gooi de sigaret op de grond en stamp hem uit. "Chlo? Was dat wat ik denk?" vraagt ze streng. Iedereen kijkt me raar aan behalve Zayn want hij weet wat er is. "Chlo je was een maand gestopt." "Sorry naar mijn vader en" "Chlo geef." "Nee" Dit ziet er vast heel raar uit. "Nu" "Nee" "ja" "nee" "ja" "nee" "NU" "NOOIT" "Nu" Ik zucht. Ik geef met tegenzin mijn pakje marlboro munt. Laur geeft hem aan Liam. "Je laat ze er geen roken!" Pffff met haar we leven gezond gedoe altijd. Als we thuis zijn loop ik direct naar boven. Dump mijn zwemkleren en roep dat ik even naar buiten gaan. Liam roept dat hij mee gaat. Ik zucht nu kan ik helemaal geen sigaretten kopen laat staan roken. "Ik ben er" Ik knik kort. "Waar gaan we naartoe?" "Geen idee" "Ik moet naar wc" hij gaat een krantenwinkel binnen en vraagt of hij de wc mag gebruiken. Ik koop snel sigaretten. "Daag en bedankt" zegt Liam. Ik knik. "Je hebt toch geen?" "Geen wat sigaretten? Neu" Ik probeer overtuigend te klinken tevergeefs. "Je weet toch dat het ongezond is?" "Ik ben geen kleuter" zeg ik iets botter dan bedoelt. Hij trekt me in een knuffel. Ik zucht. Ik voel dat hij de sigaretten uit mijn zak neemt. Maar ik doe alsof ik het niet voel. "Gaan we terug naar huis?" "Ja" antwoord hij. Zou hij roken? Ik ruik dat niet meer. Ik ben de geur zo gewoon.
Laurtje P.O.V
F*CK hoor ik Chloe zeggen. Ze gooit iets op de grond en stampt erop. Oh nee een sigaret. "Chlo was dat wat ik denk?" ze kijkt naar de grond. "Chlo je was er een maand mee gestopt." "Ik weet het maar mijn vader." Geen excuses meer. "Geef" "Nee "Nu" ik kook van woede. Ik geef het aan Liam."Ze mag er geen enkele roken." Als we thuis zijn loopt ze naar boven. Ik zucht Niall knuffelt me. "Was ik dan zo gemeen?" "Je bedoelt het goed babe. Ik knik. "Ik ga naar buiten" Hoor ik Chloe zeggen. "Ze gaat roken" zeg ik. Liam staat op en volgt haar. "Laur wil je me helpen met het eten?" vraagt Harry. Ik knik. "Wat maken we?" "Lasange" "mmm" Als we de lasange uit de oven halen. Komen Chloe en Liam toe. Liam wenkt me. We staan in de gang. "Toen ik even aar de wc was kocht ze dit" hij toont me een pakje. "Ik heb het afgepakt" "Goed zo ik wil niet irri doen maar ze moet stoppen het is zo slecht." Hij knikt. "Kom we gaan eten." Ik knik. "Mmmmm lasange." Hoor ik Niall zeggen. Ik ga helemaal aan de andere kant van de tafel zitten. Zodat ik Chlo niet meer hoef aan te kijken. Ze was vroeger verslaafd maar echt en niet aan sigaretten. Nee veel erger. Drugs. En ze was ook gewoon begonnen met sigaretten. En ja ik heb echt geen zin dat dat nu weer gebeurd. Ook al nam ze dat toen omdat ze 'geen vrienden' had zogezegd. En omdat ze gepest werd. Maar toen haar zus stierf stopte ze. En dat wil ik ook zo houden. Ik ben bang dat ze zich weer laat pakken. En het is strafbaar dus. Dan krijg ik een Skype gesprek. Prim!!! "Chlo kom het is Prim" roep ik in het Nederlands. De jongens kijken me raar aan. Chloe daar in tegen springt recht en komt op me af. Ik aanvaard het gesprek. "Heeeeey Primy" "Yooo primtje" "Hoooi Laur yo Chlo" ze knipoogt. "Wie zijn die knappe jongens op de achtergrond?" Ik loop naar Niall. "Sorry hoor maar deze is bezet." Ik druk een kusje op zijn lippen. Hij glimlacht ook al weet hij totaal niet wat ik zei. "Ya en deze is ook al in gebruik" Chloe kust Liam. Liam reageert zoals Niall glimlachen zonder dat ze weten waar over het gaat. "Maar de andere zijn vrij?" Vraagt Prim met een grijns. "Nope Eleonor en Perrie maken gebruik van deze twee" zeg ik. Chlo duidt Zayn en Louis aan. "En dit is Harry hij is nog vrij" grinnikt ze. "Nice maar sorry ik moet gaan. Kussies schatjes" "Doei lieverd" "Baaai babe" De jongens kijken ons nog steeds vragend aan. "What?" Vragen ik en Chlo tegelijk. "Citron twix". Fuck Chlo was eerst. Nu mag ik niet meer praten tot iemand mijn naam drie keer zegt. Ik steek mijn tong uit. Chlo legt alles uit van Prim tot Citron Twix. Niall lacht me uit. "Jij mag niet meer praten naninanaire" (Citron twix bestaand spel dat als je iets tergelijkertijd tijd zegt dat je Citron twix moet zeggen. En wie de laatste is mag niet meer praten tot je 3x zijn of haar naam hebt gezegd.) Pffffff niet leuk. Dan zegt Louis 3x mijn naam. "oooooooh dankje" ik knuffel Louis. Ik kijk naar Niall. "Is er eentje jaloers?" Hij schud neen. "Ook geen beetje" "nee" "Jammer want dan ging ik je ook wel knuffelen" ik plof op de zetel. "Jawel jawel HEEL jaloers" ik lach. Niall gaat ook in de zetel zitten. En trekt me op zijn schoot. Ik grinnik. Ik druk een kusje op zijn neus.
Chloe P.O.V
Louis en Liam staan recht en gaan naar buiten. Huh? neen ze gaan naar het balkon. Ze roken gemeneriken ik mag niet roken en zij wel. Ik snap Laurtjes bezorgdheid wel. Ik was ook begonnen met roken en dan pas drugs. Maar sorry hoor ik neem NOOIT meer drugs. Alleen roken maar daar stop ik binnenkort ook mee. Ik sluip naar het balkon en roep "betrapt". Louis en Liam houden hun sigaretten achter hun rug. "Ik heb het wel gezien" zeg ik. Louis lacht. En Liam kijkt beschaamd naar beneden. "Jaja voor mij is het heel ongezond he. Maar voor jullie geld dat niet?" Vraag ik. "Euhm neen maar we zijn" "Wij zijn mannen" Vervolgt Louis. Ik begin te lachen. "Jullie mannen? laat me niet lachen. Hahahahahahaha" "Zullen we samen stoppen?" Vraagt Liam. "Euhm vanaf overmorgen!!!" Grijns ik. "Okey" hij geeft mij mijn sigaretten terug. "Yes hey wacht er is er een uit" Louis grijnst. "De mijne waren op" "Louis!!!" "Kom we gaan naar binnen het word koud" we volgen Liam naar binnen. De anderen kijken een film. "Ik ben moe" zeur ik. "Kom ga maar douchen en kruip in bed. Ik kom eraan" Ik knik. Ik geef iedereen een kus behalve Laur Niall die zijn te druk met elkaar te kussen ik moet grinniken.
JE LEEST
Mijn zusje...... **Completed**
FanfictionChloe heeft het moeilijk met de dood van haar tweelingzus. Zeker nu ze net naar one direction gingen. De laatste wens van haar zusje was dat Chloe one direction gaat ontmoeten.Chloe gaat met behulp van Laurtje ( haar beste vriendin)er alles aan doen...