Hoofdstuk 4

303 12 6
                                    

Chloé P.O.V

Ik sta recht klop de kruimels van mijn rok en loop naar mijn moeder. "Mam?" "Ja" "Als we naar Londen gaan, mogen we daar dan misschien een paar nachtjes slapen?Ik bedoel ik ga maar een keer met een vriendin naar Londen." " Daar moet ik nog eens over nadenken.Ik ga ook even met Laure's ouders praten." "Okey" Yes yes yes yes. Ik spring op mijn fiets en rijd naar school. Onderweg kom ik Laurtje tegen. "Hey Loe!" " Hey Laur, en je weet dat ik niet tegen de bijnaam loe kan!" "Hhahahah" " Mijn mama wil er een beetje over nadenken en nog met je ouders bellen." "Oh yes ik mag al!"

Als ik terug thuis kom roep ik "Ik ben thuis!!!" " Ja chloé we zitten in de keuken kom eens" Ik ga naar ze toe en zeg : "Ya?" We hebben eens over Londen nagedacht en met de ouders van Laur gebeld." "En?" Mijn vader gaat verder. "Je ma als je wilt 1 weekje daar blijven." "Droom ik????!!!!!!" Ik vlieg ze om de hals "Dank uuuuuuu" Ik sta op en bel Laur de eerste 2 minuten staan we te gillen. "jahhhh we mogen 1 week" "Joepie"

Niall P.O.V

"Selena??" "Ja, ik kom!" roept de verpleegster nu ja ze is het een stagiaire . Eingelijk is ze mijn beste vriendin en zorgt ze HEEL toevallig voor mij ;-). "Mijn kussens liggen zo slap leg ze eens goed?" "Niall ik ben geen slaaf !" "Neen je bent mijn slaaf." Ik grijns van oor tot oor. Ze zucht legt mijn kussens goed en verlaat mijn kamer. Ik ben nog een beetje moe dus sluit ik mijn ogen.

VERASSING!!! Ik doe mijn ogen open en zie Zayn, Harry, Louis,Liam en Zayn's vriendin Lotte. "Hey" zeg ik moe. Lotte haalt een horror film uit en geeft hem aan Harry. Ondertussen heeft Louis de tv al aangezet. Harry steekt de dvd in en Liam haalt popcorn uit. Zo kijken we nog 4 films na elkaar.

Hoofdstuk 4 XD

Mijn zusje...... **Completed**Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu