<------------------ luister 'maaike oudboter dat ik je mis' tijdens het lezen. En zeker tijdens de brieven. (side-bar)
Ik werd langzaam wakker. En ik zie Harry in zijn boxer op de grond liggen. Ik maak hem zachtjes wakker en zeg dat hij in mijn bed mag liggen. Ocharme hij ligt al de hele nacht op de grond. Ik ga naar beneden en ruik een alchohol. Oh nee mijn moeder ligt zat op de bank. "Mama?" "Ja?" "Waarom ruikt naar alchohol?" "Wat zeg jij nu." Ze wil me knuffelen. "Ieuw mam. Douchen NU" "Jaja zég." Ik sta recht en ga naar boven ik maak een foto van slapende Harry. Hahaha ik stuur het direct naar Liam Louis en Zayn. Ik loop naar hem en maak hem wakker. "Hey Harry" "Hey Chlo" "Al zo vroeg wakker Chlo?" "Euhm ja." Ik begin zacht te huilen. Harry springt op en slaat zijn armen om me heen. "wat is er babe? Is het je zus vader Laure..... Niall?" "Neen mijn moeder." "Wat is er met je moeder." Ik begon te hyperventileeren "Chlo rustig w-a-t i-s e-r m-e-t j-e m-o-e-d-e-r-?" "Ze lag dronken op de bank en het stinkt naar achohol en en-" "Rustig je hoeft het me niet te vertellen. Rustig." Harry was zo bergrip vol zo lief. Maar ik heb geen gevoelens voor hem op een andere manier buiten vriendschap. Ik denk dat dat omgekeerd ook wel zo is. Dan krijg ik een oproep via skype binnen 'Laure'. "Je moet het haar toch ooit wel eens vergeven. Ze heeft Niall al de hele tijd genegeerd voor jou. Besef je dat? Chlo?" Ik bijt op mijn lip en neem op. (H= Harry, L= laure en C= Chloe.)
L: Hey, voor je aflegt. Ik hou van je en honderd duizend keer sorry. Ik heb er alles aan gedaan zodat Niall me vergeet en- en-
Ik onderbreek haar. C: Ik vergeef het je. Maar ze praat gewoon verder.
L: en ik zal alles voor je doen en hé wat?
C: Excuses aanvaard.
L: Wat echt?
C: Ja jij kan er niets aan doen dat Niall je leuk vind. En waarschijnelijk is het ook omgekeerd en dus wie ben ik om jullie tegen te houden?
L: Echt Chlo? Ik mag met Niall daten? Echt je bent de beste BFF ever.
Dan piept Harry van achter me.
L: Oh hey Harry hoe gaat het? En what the fack doe jij in Chlo's kamer?
Harry kijkt ons raar aan. Dan herinner ik me weer dat hij geen nederlands spreekt. "Euhm Laur hij spreekt Engels."
L: Oh yeah sorry i fergot.
H: Niet erg hoor maar wat zei je over mij? (in het engels he nu.)
L: ik zei Oh hey Harry hoe gaat het? En what the fack doe jij in Chlo's kamer?
H: Oh hey Laur het gaat goed en met jou? En als Chlo geen beste vriendin heeft dan ben ik er voor haar.
L: Ik ben er nu terug voor haar. Ik kom eraan.
H: Doei
C: Bye
Ik leg af. "Dus jullie hebben het goed gemaakt?" "Ja" Harry is terug op zijn telefoon bezig. Ik ga douchen na een uurtje ben ik terug en ik ga naar mijn dagboek.
Lieve zus,
Ik mis je zo. Maar nu komt papa naar je. Hij is je gevolgd. Mama en ik zijn er heel verdrietig over net als toen jij stierf. Maar nu ben jij niet meer alleen. Ik heb nu nog maar 3 barstjes in mijn hart. Harry en Laure hebben er elk een terug gehecht. Ik heb mijn beste vriendin terug. Ik ga ze gewoon met Niall laten. Toch? Oh ik weet niet wat ik moet doen. Ik ben nog altjd op Niall maar dat is onberijkbaar. Ik vind Liam ook wel leuk.. En Harry was plots zo lief voor me. Maar ik denk dat we alleen vriendschappelijk van elkaar houden. Wat denk jij? Ik weet dat je niet dat nooit meer zult antwoorden maar. Maar ik probeer het toch. Jij zou het weten. Jij zus JIJ. De altijd vrolijke zus. Die altijd voor alles een oplossing had. Jij de stoere. Ik de bange. Jij de coole. Ik de nerd. Jij de slimme. Ik de domme. JIj de mooie. Ik de lelijke. Jij de magere. Ik de dikke. Zus zus zo is het altijd geweest altijd. Jij de sociaale. Ik de associaale. Jij ging naar vrienden. En ik ging naar onze oma. Ik bedoel maar jij was zo perfect. Maar toch haatte je me niet. En waarom geen idee. Jij en Laurtje vondden me op een of andere rare manier. Leuk. Gewoon leuk. Simpel leuk. Voor iedereen op de werld is leuk gevonden vworden normaal. Voor mij niet. In tegendeel het is zelfs abnormaal. Abnormaal zus. Hé wacht de bel gaat. Tot vanavond hé Xxxx Chlo
Ik stond op en liep naar de deur ik deed open. Ik knuffelde Laur en begon te huilen. Ze knuffelde me terug en Harry tilde me op. En legde me in bed "Slaap nog wat." Ik viel direct in slaap.
Harry P.O.V
Chloe is gaan douchen. Ik sta op en zie haar dagboek liggen zou ik? Ik begin bij het begin.
Lieve zus,
Ik begin het dagboek nu. Zoals ik het je beloofd had. Ik mis je gek genoeg nu nog niet. Waarschijnelijk omdat ik nog niet besef dat ik je nooit meer zal zien,voelen,ruiken,horen. Ik begin het bessefen. Ik bedoel ik ga je zo missen. Wie moet me beschermen als ik gepest word. Wie gaat zorgen dat ze me voor een paar seconden stoppen met me te slaan. Zus asjeblieft kom terug. En ga nooit meer weg. NOOIT MEER. Hoe je daar lag zo dood. Het is zo eng. Ik vond het zelfs al eng toen ik wist dat je kanker had. Ik vond et super eng toen er overal in het huis mooie bruine lokken lagen. Die net van je hoofd waren gewaaid. Ik vond chemo kuren zo eng. Het was zo eng hoe je elke dag schreeuwde van pijn. Hoe dat je riep dat je idereen haatte en mij het meeste. Idereen zei dat dat door de mediceinen kwam. Zelf jij zei er telkens een paar minuten na dat je het niet meende. Maar het raakte me diep in mijn hard. Echt het deed pijn weet je wel pijn. PIJN in je hart zus. In je hart daar heb jij nog nooit pijn gehad. Neem dat aan van mij. Iedereen houd van je. De hele 1ste graad heeft gehuild toen je stierf zelfs mensen die je niet kent. Bij zou er niemand wenen. Hooguit zoeden jij en Laure een halve dag sip kijken.
Ik moet gaan het blad word week van de tranen. Wanneer kom je terug? Wanneer? Ik wacht ik zal wachten tot je terug komt.
Ik heb een paar tranen moeten wegvegen. Dit is zo erg voor Chloe. En alle andere mensen die iets gelijkaardig mee maken. Dan zie ik haar laatste brief voor ze naar Londen ging. Ik lees hem.
Zus waar zeg me WAAR? WAAR ben je als ik je nodig heb waar. Een half jaar heb je me beloofd dat je er ALTIJD zou zijn ALTIJD zus. Je loog. En nu laat die stomme One Dirction me ook al in de steek. Je was mis. Ik was mis. We waren mis. Ze zijn helemaal niet zo geweldig als we dachten. Ze lassen het concert af. Het concert waar ik voor jou naar toe ging. En nu kan ik het laatste wat ik ooit nog voor jou zou kunnen doen niet doen. Argghhhhh ik mis je ik mis je. En Laure ik weet niet ze is zo bezig met zichzelf en. Ik denk ze gedraagt zich als elke puber weet je wel? Niet hoe het moet. Ik bedoel ik mis je zo veel jij bent er gewoon niet meer voor mij. Niet dat jij er iets kan doen. Zij kan er wel zijn voor me. Maar zit ze als ik haar nodig heb? Geen idee? Geen facking idee zus? En ik heb haar gisteren gevraagd om mee te komen naar het concert en ze is nu nog enthousiaster. En ze let nog minder op mij. We gaan nu wel een week naar Londen shoppen enzo. Maar dat is niet wat je me vroeg. Ik heb knuffels nodig zus. En waar is Laure waar is Laure. Weg.
Xxx Chlo
Echt waar het stoom komt uit mijn neus. (overdreven) Ik ben zo boos. Chloe is zo een goed meisje. Zo lief. Ik ben niet verliefd op haar maar. Waarom keek Laure niet naar haar om? Ik neem mijn gsm terug ik trek foto's van het eerste blad en de andere brief die ik heb gelezen. Dit moet Liam zien als ik terug ben. Dan komt ze binnen. Haar ogen zijn nog helemaal opgezwollen van het huilen. Ze neemt haar dagboek en schrijft erin. Dan gaat de bel ze krabbeld snel nog iets neer en doet de deur open. Daar staat Laur. Met een big-smile. Hoe kan zij nu lachen? Haar beste vriendin haar tweelingzus is dood haar papa. En ze heeft super veel liefdesverdriet. En jij hebt dan ook nog iets met de jongen waarom ze zo ongeelukkig is. Sorry hoor allemaal heel tof dat ze met Niall is enzo. Ik heel blij voor hun maar denk eens aan andere. Chloe begint te huilen. Ik til haar op en leg haar in bed. Zeg haar 'slaapwel' en loop dan naar beneden. "En met jou heb ik nog een eitje te pellen." Zeg ik.
<------------------ zie Harry slapen in de side-bar.
<------------------ luister maaike oudboter dat ik je mis tijdens het lezen. En zeker tijdens de brieven. XXxxx
JE LEEST
Mijn zusje...... **Completed**
FanfictionChloe heeft het moeilijk met de dood van haar tweelingzus. Zeker nu ze net naar one direction gingen. De laatste wens van haar zusje was dat Chloe one direction gaat ontmoeten.Chloe gaat met behulp van Laurtje ( haar beste vriendin)er alles aan doen...