Liam P.O.V
Ik ga even de auto in de garage zetten. Als ik klaar ben zie ik dat Chloé al boven is gaan douchen. Ik zucht en ga zitten. Wat is chloé knap zeg!! En lief en aardig. Wat ben ik blij dat ik die koffie over haar gemorst heb. Hhahaha. "Hey liyummm!!" Ik kijk op het is Louis. Hij gebaart dat ik moet meekomen. Ik sta op en wandel mee naar de keuken. "Jij ziet Chloé wel zitten hé?" Daar gaat Louis weer de koppelaar. Hij heeft Harry en Zoe ook aaan elkaar gekopeld. Hahahah dat was een grappig verhaal. "Hey liyumm FOCUS" "Ja sorry wat?" "Ik denk dat Niall Laurtje wel leuk vind en omgekeerd ook. Ik grinnik. "Yup ik zie hun ook wel nog als een stel." Dus je bent op Chloé?" "Niehiet!!" "Yawel Liyyyyyummm!!" Ik haat het als de boys me Liyummmm noemen maar ja heb ik er wat in te brengen? Nee. "Okey ik vind haar wel okee" "Wel okee Liyumm? Wel okee? Jij bent stapel-gek op haar!!" Ik glimlach en ga terug naar de woonkamer. Even later piept het hoofd van Chloé van achter de deur. Ik glimlach wat is mooi. Ze zegt iets in het nederlands. Laurtje staat op en geeft haar iets. En kledingstuk ofzo. Dan zie ik pas dat ze alleen een handoek aan heeft. Ik trek mijn trui uit ik ben het een beetje warm.
Dan staan Laure en Chloé op ze gaan vertrekken. Ik vraag even of we morgen afspreken; Iedereen knikt. Mooisow ik kan niet langer dan een nacht zonder Chloé's gezicht te zien. "Euhmm Liyumm? Ze zijn al 10 minuten weg en je staart de deur nog altijd aan." Zegt Zayn. "There is somebody in love!!!" Kirt Louis "Somebody? You are not alone." Zegt Harry hij wijst naar Niall. Die gehypnotiseerd is. We lachen allemaal.
Chloé P.O.V
Ik sta op trek mijn geplande kleren aan. En kijk tevreden in het spiegel beeld. Ik zoek mijn stijltang en stijl mijn krulletjes. Niall zal het vast wel mooi vinden. Ik kijk nog eens goed ben ik niet dik? "Neuhhh!!!" hoor ik van achter me. Hbe ik dat hardop gezegd? "Jup" hoor ik weer. Ik draai me om en Laure vraagt "laat je me er nog langs?" Ze kinkt naar de badkamer.Ik veronderschuldig me en ga opzij. Als we klaar zijn met ontbijt bel ik Harry. (H= Harry en C=Chloé)
H "Hey chloo."
C Hey hazz, klein vraagje wat gaan we doen waar wanneer?
H geen idee kom anders zo snel mogelijk naar hier en dan spreken we af.
C okey we zijn onderweg doe de groeten aan iedereen!!
H doe ik ook grtzz aan Laure
C bye
"Grtzz van hazza." "Wat gaan we doen?" "Weten ze nog niet we gaan naar ze toe en we zien wel." Ze knikt we staan op. Als we zijn aangekomen doet Louis open. "Hey my sister'zz" Ik slik ik kan ze niet tegen houden. Ik begin zachtjes te snikken. Ik moet aan mijn zus denken. Laure duwt me naar binnen en gaat op de zetel zitten ik ga naast haar zitten en knuffel haar. "Sorry, dit was niet de bedoeling." Zegt Louis "Ach geeft niet hoor Louis ze is gewoon een beetje van streek. Al snel staan alle jongens naast ons."Wat is er wel gebeurd dat ze zo moest huilen?" Zegt Harry Laure kijkt me vragend aan. Ik geef haar een kort knikje. "Wel Chloé had een tweelingzusje." Dat HAD doet echt pijn."Toen dat jullie naar Belgie kwamen hadden zij en haar zusje tickets. Maar toen kreeg der zus te horen dat ze kanker had." Ze zucht. "En ze konden niet komen. Een paar weken later stierf ze en... " Ze slikt ze krijgt tranen in der ogen. Ze mist mijn zusje ook. "Haar laatste wens was dat Chloé jullie zou ontmoetten.Ze had tickets voor morgen maar ja haar zus kon niet mee. Toen had ze mij mee gevraagt en ik wou graag mee. Maar toen werd Niall ziek en het concert ging niet door. Chloé had het gevoel dat ze het nooit meer goed kon maken tegenover haar zus. En ja toen liepen we jullie tegen het lijf en de rest kennen jullie. Ze heeft het er moeielijk mee maar de hey my sister'zz was de druppel." "Sorry , het spijt me." Zei Louis ik stond recht en knuffelde hem geeft niet. Dat deed ik ook bij Harry,Zayn,Liam en bij liam voelde de knuffel vertrouwd. Ik voelde me goed ik begroef mijn gecicht in zijn nek holte en bleef zo een tijdje zitten. Ik ging naar Niall en knuffelde hem voorzichtig. Ja ik wilde hem geen pijn doen.
Hey hopelijk vonden jullie het wat er gebeur nu nog niets nieuw maar dat komt nog ..... Hahaha en ik wil nog even vragen of jullie wat scheldwoorden en/of afkortingen+betekenis voor Sukkel een heel tof meisje. Zouden jullie dat willen doen?? THXXX 1 reactie en 2 vote's en dan ga ik verder. Ik heb heeel veel in petto hihihihahahahhohohoh. Okey srryy
Noa'tjeeeeehhhhhhhh
JE LEEST
Mijn zusje...... **Completed**
FanfictionChloe heeft het moeilijk met de dood van haar tweelingzus. Zeker nu ze net naar one direction gingen. De laatste wens van haar zusje was dat Chloe one direction gaat ontmoeten.Chloe gaat met behulp van Laurtje ( haar beste vriendin)er alles aan doen...