Hoofdstuk 3

339 12 2
                                    

Hoofdstuk 3

(Brussel)

Ik neem een hap van mijn kaas-hambroodje. Laurtje spoelt haar banaan door met wat fruitsap. "Vertel eens Chloé." Ik negeer haar vraag en zeg : "Ben je nog boos?"  "Boos?"  "Ja omdat je niet naar 1D mocht."  "urgh urghh" Ze verslikt zich. Ik klop op haar rug. "Oh ja sorry ik was helemaal niet boos op jou ik was boos op mijn ouders."  "Oh okey  en dat van daarstraks praat ik nu liever niet over." "Wat jij wilt." Ik sta op en zeg "ik ga even naar wc". "Okey." Ik loop naar binnen kijk even in de spiegel en OMG HOE ZIE IK ER UIT?? Mijn mascara loopt tot mijn kin mijn eyeliner zit op mijn voorhoofd en ach ja zo kan ik nog tijdje doorgaan.

"Laur, we gaan nu weg"  "Wat waarom?Waar gaan we heen?" "Naar de kruidvat ik zie er niet uit ik gebruik daar wat make-up remover. Ik ga me ook even opmaken met de testers." "Okey dan ..."  Zo gezegd zo gedaan. Als ik er weer een beetje deftig uit zie dan verlaten we de kruidvat. Iedereen kijkt ons raar aan met zo'en Moet jij niet op school zijn?-blik. Maar ik negeer het.

Laurtje P.O.V

(Brussel)

Ik fiets nog even door,dan zie ik Chloé OMG ze ziet er niet uit. Ik loop naar haar toe en knuffel haar. Ze laat me niet los dus ik hak de knoop door ik zet haar en mijn fiets aan de kant. Ze ziet eruit alsof ze wel iets te eten kan gebruiken dus zeg ik "Kom jij kan niet naar school. We gaan naar de Panos!" Ze kinkt, dus we gaan naar de Panos. Ik bestel een fruitsap en een banaan zij bestelt een broodje ham-kaas. Ik vraag wat er was gebeurt. Ze kijkt me raar aan en vraagt dan of ik nog boos ben. "Boos?" zeg ik wat bedoelt ze? "Omdat je niet naar 1D mocht." Oh hier gaan we weer. "Ik was niet boos op jou maar op mijn ouders." Ik probeer verder te achterhalen wat er was gebeurt. Maar ze zegt dat het er nu niet over wil hebben. Ze gaat naar de WC en komt helemaal overstuur terug. Ze trekt aan mijn arm en sleurt me mee naar de kruidvat terwijl ik haar overlaad met vragen. Ze maakt zich terug op met de testers van het ( of de kweeni :-/) kruidvat.

Niall P.O.V 

(Londen)

(3 Weken later)

"Louis!!!!!"    "Ya w8!" Ik zucht. Liam heeft me ondertussen al 4 keer gebeld. "Daar ben je eindelijk!" "Ja zég" Ik loop naar de bestuurskant en stap in. Louis gaat naast me zitten. Hij draait aan de volumeknop van de radio en zingt vrolijk mee. Ik draai het geluid uit. , ik krijg er koppijn van en ik ben duizelig. "Hé gast waarom doe je dat? Doe eens  niet zo geiriteerd." Ja ik ben al de hele dag zo lastig ik weet niet waarom. Maar ik zwijg. Ik draai de auto en rijd de parking op. We hebben een interview maar ik ben er met mijn hoofd niet bij. Als het interview gedaan is zegt Harry: "Gaan we naar Nandos?" Iedereen stemt in maar ik zeg dat ik geen honger heb. De jongens kijken me op alsof ik net 3 fans heb opgegeten. "Ben ik nu gek aan het worden? Niall die eten weigert?" Zegt Zayn. "Ja dit klopt niet" zegt Liam "Oh gasten hou op" Ik draai me om en loop naar mijn auto. Ik ga naar huis loop naar de badkamer en ik ga denk ik overgeven. En dan word plots alles zwart om me heen. 

Louis P.O.V

(Londen)

Niall doet plots heel erg vreemd. We hadden dan besloten om even bij de Mc Donalds Drive wat te gaan halen?Want zonder Niall in de Nandos? Neen. Als we klaar zijn gaa, Liam,Zayn en Harry even naar de videotheek om een film uit te kiezen. Ik ga naar Niall's huis om te vragen of hij mee wilt kijken. Als ik bij hem aanbel doet niemand open.  Dan gebruik ik mijn sleutel wel. Ik draai het slot open en roep Niall maar er komt geen reactie. Ik ga naar boven en zie moddersporen die waarschijnlijk van Niall zijn. Ik loop de badkamer binnen en zie Niall bewusteloos op de grond liggen. Ik bel direct het ziekenhuis en de andere jongens. Een tijdje later zijn we  allemaal opweg  naar het ziekenhuis. Ik kom de jongens tegen en we moeten eindeloos wachten. Dan komt er een dokter naar ons toe.We staan allemaal bijna tegelijkertijd recht. Ik zie dat Harry wat tranen weg veegt en dat Liam toch ook even moet slikken. We kijken de dokter verwachtingsvol aan. Horan Niall is oververmoeid hij moet nog 1 week hier blijven en dan nog 2 weken rustig aan doen. We zijn allemaal opgelucht. Ik even dacht  het ergste... Dan zegt Zayn  " Maar dan kunnen er minstens 10 optredens niet door gaan." "Dat klopt." antwoord de dokter. Ik zucht de fans zullen niet blij zijn. "Mogen we hem zien?" vraagt Harry "Ja als je rustig bent." Harry rent naar binnen en knuffeld Niall dood. Niall lacht stil en opent zijn ogen hij beantwoord de kunffel van Harry. Dan lopen Zayn en Liam naar hem toe en omhelzen hem ook. Dan loop ik naar Niall en laat hem minstens 2 minuten niet los. "Lucht lucht" roept Niall nep-stikkend.

Chloé P.O.V

(school)

Ik kijk nog even in de spiegel van de meisjestoilet en loop dan naar Laurtje. "He Laur nu ja dat je weet wel mijn zusje er nu  niet meer is." Ik slik. " Dan is haar 1D ticket niet in gebruik dus tja als je wilt da-" "Ja ja jajajajajaja" gilt ze. "Okey dat is duidelijk."

( enkele dagen later bij mij thuis)

Ik check even de 1D website en zie een nieuw filmpje. "Kom eens Laurtje!" "Ja" "Kijk" Ik druk op PLAY Ik zie Niall in een ziekenhuisbed en al de andere jongens er rond. Ze leggen uit dat Niall oververmoeid is en dat hij daarom in het ziekenhuis ligt en dat hun optredens tussen nu en tot 4 weken NIET doorgaan. Voor ik het weet barst ik in tranen uit. Ik had het haar beloofd ik dacht dat ik eindelijk iets voor haar kon doen en nu ARGGHH. Ik mis haar zo. Ik voel een paar armen om me heen slaan. Ik snotter verder in haar trui. Ze zegt dat ze het begrijpt in verband met mijn zusje enz.

Dan zegt ze plots "ik heb een geniaal idee! We gaan lekker toch naar Londen het geld dat we terug krijgen van de tickets gebruiken we als shopgeld. Jij en ik een dagje shoppen in Londen. En we vragen aan onze ouders als we in een  hotelletje mogen overnachten en dan gaan we naar huis!" "Ja goed idee en zo doe ik toch nog iets voor mijn zusje ik ga naar de stad waar ze wonen." "Klopt geregeld?" "Ja geregeld" Ik glimlach voorzichtig, dat was heel lang geleden.

Hoofdstuk 3 voor jullie als er nog namen gewenst gebruikt worden ;-)

Noa grtzzzz

Mijn zusje...... **Completed**Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu