De tweeling van Zayn en Perrie gaat zo schattig zijn. Ik voel het. Hahaha. Oei vandaag laatste dag dat ik mag roken. "laur niet stressen ik en Li hebben een deal morgen stoppen we. okey? Gaat er iemand mee?" Louis en Liam staan recht. We lopen naar buiten. Het is ondertussen al 18u30. Dus met ons biertje gaan we krap op het balkon staan. De jongens keeken Laurtje en ik raar aan toen we bier dronken ze vonden dat niet normaal. Hhaahahahaha. Wat een stelletje loseres zijn het toch. "Maar chlo Laurtje wilt toch niet alleen maar omdat het ongezond is dat je stopt met roken." vraagt Louis. "Nu ja nee. Maar okey ik zeg het maar No Way dat iemand dit te weten komt. Want dan zit ik zwaar in de puree" "Wow dat klinkt serieus." zegt Liam. "Wel ik had vroeger foute vrienden. Ze dealden drugs. En ze drongen aan zodat ik ook eens een jointje zou roken. En dan veranderde in zware pillen en niet veel later was ik verslaafd. Ik was bijna kontstand high en ja. Alleen mijn zus en laurtje wisten hiervan. Ik begon zelf te dealen. zodat ik zelf meer drugs kon kopen. Maar mijn zus heeft me helpen afkicken. Wat heel moedig en moeilijk was. Want ik was snel agressief. En voor ik drugs nam rookte ik ook. Door de groepsdruk enzo. En ja." "En dus Laurtje wilt niet dat het opnieuw gebeurt." "Percies" Ze kjken me begrijpend aan. "Maar toch had ik dat nooit van je verwacht." Ja ik zie er nu ook heel anders uit. ik had toen roos haar tot aan mijn kont en ik stijlde het altijd. Wel eingelijk niet alleen roos ook rood blauw en paars. Ik droeg altijd donkere kleren. Ik had een piercing in mijn tong. Echt degoutant nu ik aan denk. Ik stal enzo. Maar die persoon is hellemaal weg. Maak je geen zorgen." (ik heb nu bruin krullend haar iets langer dan mijn schouders. ik heb altijd vrolijke kleren aan. En ik heb geen piercing meer) Liam knuffelt me. Hij fluisterd in mijn oor. "Ik vertrouw je maar doe dat nooit meer" ik knik. Ik ben er zelf ook hellemaal klaar mee. Ik toon een foto van ik en Laurtje en mijn zus. Juist voor ik mijn haar terug bruin kleurde en na ik afgekickt was. Het is zo een cute foto. "Awh" zeggen Louis en Liam tegelijk. "Het was eingeljk wel mooi hé dat roze." "Ja vind ik ook maar bruin haar paste beter bij mijn 'nieuwe' imago" ik grijns. We lopen terug naar binnen. Ik toon de foto aan de andere. "Dat je die foto nog hebt." Zegt Laurtje. "Ben jij dat?" vraagt Niall aan Laurtje. Ze knikt. "En ben jij dat? Of sta je er niet op" vraagt Zayn. Hij wijst naar mijn zus. Ik slik. "Dat is haar zus." zegt Laurtje snel. "Dus jij staat er niet op?" vraagt Harry. "Jawel" ik wijs naar het meisje met haar roze haar. "Ben jij dat?" Niall Perrie Zayn& Harry kijken me vragend aan. "Jup" "You go girl. Roos haar is cool." lacht Perrie. Die haar haar ook net weer roos heeft gekleurd. Ik grijns. "High five" "Maar dan hebben jullie deze foto's nog niet gezien." ik grijns bitchy. "Neen Chlo" Laur kijkt me steng aan. De andere zijn super nieuwsgierig. Ik haal mijn GSM uit. "Waag het niet" "TE LAAT" gil ik. Ik laat een foto zien waar ik mijn zus en Laurtje op staan. Mijn zus heeft rood haar. (Suuuhuper mooi) ikke paars en Laurtje pikzwart met donkerblauw eronder. Het is eingelijk wel heel mooi. Maar Laurtje vind het nu verschrikkelijk. Hahahahahahaha. Iedereen lacht. Zelfs Laurtje. Dan zie ik dat Perrie haar appelsap glas neerzet. En ze wilt het terug oppakken maar ze neemt een bierglas. "NEE STOP" gil ik. van schrik laat ze het glas vallen. Iedereen kijkt me aan. "Ze dronk bijna van het bierglas van Harry" "So?" "Ze is zwanger ze mag geen alchohol. "Oh ja maar ik wou mijn appelsap nemen." "Ja maar je nam de verkeerde." "Ah ja sorry bedankt." Ik lach.
-De volgende morgen-
Ik ga naar beneden er ligt post VOOR MIJ.Ik til het op en vouw het open.
Geachte,
Het weeshuis het regenboogje gaat sluiten. Gelieve daarom u kind te komen halen. En naar een ander weeshuis te brengen.
Ik lees al niet meer verder. Aghhh f*ck. Iedereen gaat zo boos zijn als ze weten dat ik een kind heb. En zeker als ze weten dat dat het gehandicapt is. Dit weet zelfs Laurtje niet alleen mijn zus en moeder en vader. Ik slik. Ik weet niet kan ik Storm naar een ander weeshuis brengen. Nee ik ga me dan zo schuldig voelen. Maar hoe ga ik voor hem zorgen ik heb niet eens een job. Ik loop huilend de kamer van Liam binnen. Ik geef hem de brief. "Ga je niet boos zijn?" vraag ik. Hij schud zijn hoofd. Ik zucht. Hij leest de brief. "Heb heb jij een kind?" Ik knik. "Storm een jongen van 4. Maar hij is gahandicapt. Ik was 16 toen ik hem kreeg ik kon er niet voor zorgen en bracht hem naar een weeshuis. Maar nu sluit het weeshuis. En ja de rest weet je." huil ik. "Wat moet ik doen. Jij wilt me waarschijneljk niet meer zien. Niamand wil me nog zien. Ik heb geen geld hoe ga ik voor Storm zorgen? En hij is gehandicapt." "Waarom is hij gehandicapt. En wat voor handicap?" "Ik werd verkracht en we waren allbei dronke. De baby heeft te veel alcholhol binnen gekregen. En hij staat 2jaar achter hij denkt nu als een 2jarige." snik ik. Hij knuffeld me. "Kom we gaan het aan de andere zeggen. Ik ben niet boos. Storm kan bij ons wonen? toch? Of toch voorrlopig als je niet wilt dat hij met zoveel woont. En ik kan mee helpen. En wij hebben geld." "Oooh mag hij echt hier wonen?Maar ik wil GEEN geld. Ik neem zelf Wel een job en ik betaal zoveel mogelijk. Maar alle steun kan ik gebruiken. Ik wil hem niet terug naar een ander weeshuis brengen. oooh danku danku Liam" "Hey ik ben er voor je okey? We moeten het wel nog aan de andere vragen hé. En anders kom jij gewoon bij mij wonen." "Meen je dat?" "Ja" Ik ben zo blij.
Liam P.O.V
Ze vertelt alles aan de andere. Iedreen is akkoord dat Storm hier mag wonen. En dat we samen voor hem gaan zorgen. Chloe is zoooo blij. Snap ik wel. Laurtje is wel geschokt. Maar ja ze is ook heel behulpzaam en zij stelde voor om te helpen met de opvoeding. En een tijdje later ging iedereen helpen dus ja. Ik Niall en Laurtje gaan Storm halen. Ik vind het best spannend. Als we toe komen moeten we 5 minuten wachten. "Mama" roept een klein kindje. Hij loopt naar Chloe en knuffelt haar. "Waarom kwam je niet meer opbezoekjes?" zegt hij nu boos. "Ik had geen tijd. Maar nu mag je mee met mama." "Bij mama wjonen?" "Ja" Hij gilt als een meisje en knuffelt Chloe nog eens die gehurkt met tranen in haar ogen kijkt naar Niall en Laurtje die hem helpen met zijn vallies in te pakken. Ik loop naar haar toe en knuffel haar. "Hij is zo gergroeid." fluisterd ze. Ik kijk haar aan en veeg haar tranen weg. Ze lacht. "Mama mama. Ik vind uncle Njall en auntie Laurt jeuk" hahaha hij zegt laurt en njal. "En wjie ben jij?" vraagt hij. "Liam" "Ik ben storm en ik ben fier" "Waw dat is al groot." "ja" zegt hij trots.Hij begint tegen Chloe te praten. "Wat een schatje" zegt Niall. "Ja hé". Laurtje straalt ook hellemaal. Als we bij de auto zijn is er een plaats te weinig. "Bij wie wl je zitten?" Vraagt Chlo. Wat een vraag bij zijn moeder natuurlijk. '"Bij uncle lium want hij zei dat ik jroot was" hahaha hij wilt bij mij zitten. Hij gaat op mijn schoot zitten en praat druk met Niall en Laurtje. "Dus woon ik mjet Lium en Njal en Laurt en mama?" "Ja en nog een paar mensen." zegt Chloe. "Wjie?" "Zayn en Louis en Perrie en Eleanor en Harry" Hij knikt maar hij snapt het niet denk ik. Dan speelt Just can't let her go op de radio. En storm zingt mee. En tot mijn grote verbazing nog de juiste tekst. EN hij kan zingen heel mooi zelfs.
Eleanor P.O.V
De bel gaat direct staat iedereen recht. "Nee ga zitten. We overweldigen die jongen niet" zeg ik streng. Iedereen gaat terug zitten. Ik doe de deur open. Chloe draagt een jongentje. Hij is zo schattig. "Nem jij storm even?" Ik knik en neem Storm over. Ik loop naar de woonkamer. Want de andere doen hun jassen en schoenen uit. Er rolt een traan over Storm's wang. "Wat is er?" "Gaat mama weg? En uncle Njal en uncle Lium en auntie Laurt?" "Maar nee ze gaan hun jas uit doen. En ondertussen blijf jij even bij auntie El." "Oki auntie al." ik lach ik hou nu al van deze jongen. Ik loop naar de zetel. "Dit is uncle Louis" hij geeft Louis een high five. "Uncle Zayn uncle Harry en auntie Perrie" hij geeft iedereen een high five. Hij loopt naar Chloe. "Mamamamamamamamama" "ja storm" zegt ze geiriteerd. "Ik heb veel njieuw vriend" ik lach. "Jij moet slapen." zegt Chloe. "Neu" hij gaat op de grond zitten en huilt super hard. Iedereen wil hem troosten. Maar Chloe houd ons tegen. "Storm stop met wenen. Of je gaat in de hoek gaan zitten." Hij huilt verder. Chloe pakt hem aan een arm en zet hem in de gang. Ze komt weer binnen in de woonkamer en houd de deur dicht. "Ga je sorry zeggen en stoppen met wenen?" vraagt ze. "Nee" "Dat is het nadeel aan gehandicapte zo koppig als iets. Niemand laat zich vangen daar profiteerd hij van. En hij kan alles. Dus als hij je vraagt om te dragen omdat hij moe is ofzo. Dat is niet omdat hij niet verder KAN dat is omdat hij niet verder WIl." We kijken haar allemaal begrijpend aan. "En nu?" "Sjorrie" snikt iemand van de andere kant van de deur. Ze doet de deur open. Daar ligt Storm op de grond. Ze tilt hem op. "Zeg tegen iedereen slaapwel" Hij komt naar me toe en ik wil hem een kusje op zijn wang geven. Maar hij kust me op de mond. Chloe neemt hem vast. "Storm je hebt het niet gevraagd." "Sorry vergeten" "Ja sorry el hij kust iedereen op de mond. Maar ik heb hem geleerd om het te vragen ofja had het geleerd. Dus als je het niet wilt gewoon zeggen." Maar iederen zegt dat dat niet geeft. Storm steekt zijn tong uit. "Nananinanaire ik had gelijk." iedereen lacht. Hij geeft iedereen een kusje op de mond. Awh zo schattig. Chloe draagt hem naar boven. Even later gaat iedereen slapen.
-Volgende morgen-
Ik sta op en ga naar beneden. Daar zit Chloe met wallen van hier tot Tokio. Naast haar zit Storm enthousiast Tv te kijken en te vertellen. Ik zeg tegen Chloe dat ze nog een beetje moet slapen. Ze knikt en gaat naar boven.
Chloe P.O.V
Ik ben zo blij dat Storm hier is maar wat een druktemaker. Hij zit op mijn bed te zingen 03:00 's nachts. Liam ligt naast me en kust me. "Dat djeed jij ok bij papa hé mjama." ik knik. "Maar hij is je papa niet meer." "Wjie dan." "Euhm" ik kijk naar Liam. dan zegt Liam. "Ik ben papa nu" "Maar jij bent och uncle?" dan zeg ik "neen nu niet meer nu is Liam papa. En Zayn Niall Louis en Harry uncle." Hij knikt. "Papa" hij springt op Liam. En geeft hem een kusje CUTE. Hij valt in slaap in de armen van Liam. Ik val ook in slaap."Mama?" ik kijk op de klok 05:12. Fijn. Ik til hem op en zet beneden de Tv aan. Hij praat over van alles en nog wat. Dan komt El ze zegt dat ik moet gaan slapen. Ik ga naar boven en ga naast Liam liggen. EINDELIJK RUST!!!
JE LEEST
Mijn zusje...... **Completed**
FanficChloe heeft het moeilijk met de dood van haar tweelingzus. Zeker nu ze net naar one direction gingen. De laatste wens van haar zusje was dat Chloe one direction gaat ontmoeten.Chloe gaat met behulp van Laurtje ( haar beste vriendin)er alles aan doen...