Chloe P;O;V
Laure zakt door haar knieen en huilt. Ik geef Liam Storm en ren op haar af. Ze zegt een paar dingen tegen Niall. Ik snap niet waarover ze het heeft. Niall komt naar me toe en draait me met mijn rug naar Laur. "Wat is er?" vraag ik geirriteerd. "Kijk NIET achterom" Hij houd me nog steeds vast ik draai me met een ruk om. Oh nee. Dit had ik niet willen zien. Okey ik denk niemand eingelijk.
Flashback
"Zit mijn haar zo goed?" "Het zit altijd goed" "Laur begin niet" Ze kijkt me grijnzend aan. "Chlo kan dit?" "Tuurlijk zussie" Ik kijk mijn zus lachend aan. Ze heeft een zwarte jurk met rode stippen vast. Ik doe een zwarte strapless jurk aan (okey ik hoop nu dat strapless zonder bandjes betekent.) Met paarse pumps. En Laur trekt een rode jurk aan met zilveren pumps. "Laten we gaan!" "Maham" ropet Laure. "Ja meiden ik ben klaar." We rennen (lees huppelen van been op been) naar beneden. We stappen ethousiast de auto in. "Baby you light up my world like nobody else. Thge way that you flip your hair gets me overwelmd you don't nowhow you don't now you beautyfull-" klinkt door de radio. "THATS WHAT MAKES YOU BEAUTYFULL" Schreeuwen we mee. Zo gaan we nog een tijdje verder. "Zo girls we zijn er." We stappen uit we gaan naar een feest van een vriendin van mijn zus. Ze heeft een enorme zaal gehuurd. "Ik wacht nog even buiten" "Okey" Ik zit al een tijdje aan de drugs.Waarom? Omdat het me beter doet voelen. Ik ben verloren iedereeen pest mij als mijn zus er niet is. Iedereen haat mij. Ik ben dom,stom saai. Ja echt ALLES negatief. Ik haal uit de zakvan mijn jacket een zakje met wat snuifspul in. Goed ik verstop me achter een muurtje en snuif het of. Ah ik voel me weer goed. Niemand weet hiervan alleen mijn zus en Laure. Laure laat me maar mijn zus probeerd me te laten stoppen. Wat heel erg lastig is, want ik word snel HEEL erg snel agressief. Ik loop naar binnen. "Hay babe" zegt iemand die ik straal negeer. Onderweg worden er wat scheldwoorden naar me geschreeuwd maar ik ben high dus i don't care. Daar zie ik Laur en mijn zus al. Ik haal een pakje Marlboro uit mijn zak en steek er een op. Mijn zus doet hetzelefde. Zij is niet verslaafd ze rookt alleen op feestjes. Zij en Laur kunnen zichzelf heel erg goed beheersen. Zeker onder invloed van alchohol wat ik dus helemaalk niet kan. Ik kijk om me hyeen. Er dansen allemaal bezwete dronken mensen tegen elkaar. Het is hier enorm warm. Mensen staan aan de kant de praten dansen kussen. Wat je maar wilt.
1uur later.
Ik sta met een jongen te dansen ene 'Ruben' ofzo. Hij is best knap. Hij begint me te kussen. Ik stribbel niet tegen ik ben toch al zo dronken dat ik de kracht niet heb. Zo blijven we een tijdje staan. En voor dat ik het weet zit ik in een mini kjlein wc kotje met Ruben. Hij gaat met zijn hand onder mijn shirt. "Hé wat doe je?" "Dat weet je best." "Maar ik wil het niet" "Pech ik wel" Hij kijkt mij grijnzend aan.
Daar staat Ruben. Oh boy. Dit komt niet goed. Ik kijk hulpeloos naar Laure die nog altijd staat te snikken. De andere zijn al naar de auto dus alleen ik en Laur zijn hier nog. "Hé wie we hier hebben ons sletje" Ruben kijkt me grijnzend aan. "Ga weg" "Wat denk je nu zelf" "Hé Laure is er ook gezellig. Chlo wat heb je met je haar gedaan. Ik vond blauw veel cooler" "Laat haar" zegt Laure. "Oe de trut gaat zich ook bemoeien." "Sheld haar niet uit Ruben" "Cool je kent mijn naam nog" "Ja ik ken je naam nog Ruben. Ik zal nooit de naam van de jo ngen vergeten die me verkracht heeft. En me met een gahandicapt kind heeft op gezadelt." "Hé wat zegje?" Hij lijkt geschrokken maar herstelt zich snel. "Awh wat jammer en gehandicapt ook. Whahaha. En waar woon je nu? Je kan bij mij wonen. En voor 1000 euro doe ik wel alsof je mijn vriendin bent" "Ik heb een vriend en laat me los" Hij kijkt lachend. "Pech voor je vriend dan. En jij hoer?" "Ik ook en noem me niet zo." "Awh jammer en sorry maar de waarheid mag toch gezegd worden?" "Stop dit is niet leuk" roep ik. Zijn hand schiet uit en PATS. Mijn wang is helemaal opgezwollen en rood. Ik leg mijn hand erop. "Wie denk je die je bent klootzak" roept Laur nu ook. Hij geeft ons beiden nog een pets. Ik val op de grond en alles word zwart.
Owkeee sorry voor al de fouten maar ik ben te lui om te checken. Prettige vakantie (mijn school is al gedaan whahahahahaha). En gelukkig kerstfeest en gelukkig nieuwjaar. En verjaardag (als je in december of januari verjaart). Xxx Luv ya.
Jullie mogen ook even auditie gaan doen bij mijn boek "Toeval?" Je kan daar auditie doen voor hoofdrollen en bijrolletjes. ELKE auditie komt erin. Maar wel soms maar kleine rolletjes. (@sukkel @Laureluff1D jullie mogen ook auditie doen maar kies een andere naam anders is het te verwarrend.)
JE LEEST
Mijn zusje...... **Completed**
FanfictionChloe heeft het moeilijk met de dood van haar tweelingzus. Zeker nu ze net naar one direction gingen. De laatste wens van haar zusje was dat Chloe one direction gaat ontmoeten.Chloe gaat met behulp van Laurtje ( haar beste vriendin)er alles aan doen...