Hoofdstuk 8

286 14 2
                                    

Chloe P.O.V

OMG, Het is one direction. "Hey!" zeggen ze. Ze kijken naar een film. Ik bloos Laurtje ook. "Hoi"zeggen we in koor. Louis loopt naar de keuken en roept "willen jullie iets drinken?" " Euhmm neen bedankt." " Ik ook niet." " En oh ja de douche is op de eerste verdieping tweede deur rechts" ". Okey." " Laat me niet alleen " zegt Laur in het Nederlands. De jongens kijken ons raar aan. Ik lach en knipoog en zoek de badkamer. Als ik klaar ben met douchen kijk in mijn tas en zie dan ik nog een t-shirt bij heb. Oh nee een one direction t-shirt dat doe ik echt niet aan dat zou raar overkomen. Ik roep "Laure kom je?" In het Nederlands geen antwoord. "Jongens?" Roep ik in het Engels geen antwoord. Ik knoop de handoek rond me. En loop stilletjes naar beneden. "Laure" roep ik nog eens en ik steek mijn hoofd tussen de deurlijst en de deur zodat de jongens de handoek niet zien. "Ja?" "Kom ik heb geen nieuwe kleren bij." zeg ik on het Nl. Ze knikt begrijpelijk ze haalt een zwart jurkje uit haar tas. "Thanks" De jongens kijken ons nog steeds raar aan.Ik trek de jurk aan en loop naar benden. OMG wat is de blonde cute. Wacht hoe heet hij? Oh ja Niall. Ik glimlach hij lacht ook. "We moeten maar eens gaan." zegt Laurtje. Ze kijken ons teleurgesteld aan. "Spreken we morgen af ?" vraagt Liam. Iedereen knikt "okey tt morgen". We zijn nog niet buiten en ik begin over hoe HOT Niall wel is. Laurtje lijkt zo afwezig. Dan denk ik terug aan mijn zusje, ik heb het gedaan voor haar ik heb ze ontmoet. Voor haar. Er rolt een traan over mijn wang. Gaat het? Ja hoor sorry. En wat vind jij van de jongens? Nou ja leuk. Okey dan ik kan in elk geval niet wachten tot morgen.

Laurtje P.O.V

Hoe moet ik het haar zeggen, ik vind Niall ook leuk. En jaecht  leuk leuk. En zij denkt dat ze een relatie gaat krijgen met Niall dat kan wel maar... Ik weet niet hoe ik me moet voelen.Ik voel me in eerste instantie jaloers maar... Dan zie ik haar huilen. "Gaat het?" " Ja hoor sorry" zegt ze.Ze denkt waarschijnelijk aan haar zus. Ja het is haar gelukt one direction ontmoeten,wat zou ze trots zijn.Zij denkt waarschijnelijk ook dat ze super samen passen. "Wat vind je van de jongens?" Ja wat vind ik van ze? Ze zijn allemaal super toffe jongens als vrienden maar ik zie Niall toch als  iets meer.  "Nou ja leuk."  zeg ik dan maar. Ze kan in ieder geval niet wachten ik ook niet maar ik zwijg. Als we bij het hotel zijn aangekomen geeft ze mijn jurk terug. "Bedankt". Ik ga direct in bed liggen en luister half naar al haar praattjes over One Direction en vooral over Niall van Chloe, half naar mijn gevoelens.   -Doe niet zo gemeen, je gaat Chloe's geluk toch niet in de weg staan? Ze is overduidelijk verliefd op Niall en omgekeerd waarschijnlijk ook. Hij keek de hele tijd naar haar. En dan nog wat moet Niall nu met zo een lelijk wicht als jij? Hij trouwt waarschijnlijk nog liever met het lijk van Chloe's zus dan met mij. OMG dit is echt gemeen. Mijn andere gevoel zegt daarin tegen -Jij verdient toch ook geluk? Je bent best wel mooi. Niall moet je toch wel opgemerkt hebben. Hij keek je toch geintereseerd aan. En laat Chloe maar op iemand anders zijn. Pffttt ... Ik val in een onrustige slaap. 

Niall P.O.V

We zitten naar een film te kijken als Louis met twee meisjes binnenkomt. Liam is even de auto gaan wegzetten." zegt hij. "Hey" zeggen we. Ze zeggen "hoi". "Willen jullie iets drinken?" vraagt Louis. Ze wijzen allebei af. Dan zgt Louis iets van een douche. Dan zie ik pas dat het ene meisje helemaal onder de koffie zit. Ze knikt en gaat naar boven. Dan legt Louis uit wat er gebeurd is. "En hoe heten jullie?" vraag ik aan het andere meisje. " Ik ben Laure en mijn vriendin heet Chloe." Ze glimlacht. Aw hoe schattig. Ze is best mooi, eingelijk heel mooi. En lief en slim (denk ik) en grapppig. Ik staar haar nog even aan tot Louis zegt. "Je vangt vliegen." Ik doe mijn mond dicht. Dan komt Chloe met haar hoofd van achter de deur piepen. Ze zegt iets in het nederlands. Laure staat recht en geeft haar iets zwarts. Dan zie ik dat Chloe alleen een handoek aan heeft. Na een tijdje moeten ze weg. Maar we hebben morgen afgesproken.

Voila, hoofdstuk 8. En het kan dat er fouten in staan want ik heb het niet gecontroleerd. Xxxjes Noa'tjeeeeehhh

Mijn zusje...... **Completed**Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu