Hoofdstuk 19

168 8 1
                                    

JIJ EN STORM ZIJN GEWOON F$CKING ZWERVERS JULLIE WONEN HIER VOOR ONZE GOEIE REPUTATIE. iedereen gilt tegen me zelfs Laurtje. Storm huilt. Ik ook. Liam schreeuwt dat hij niet van me houd. Laur zegt dat ik een bitch ben. Ik neem storm vast. "Mama? Help mij mama" iks chreeuw dat iedereen zijn kop moet houden. Idereen schreeuwt harder. Dat zegt storm "waarom ben je nu pas gekomen ik haat jou. Jij laat mij gewoon achter alleen. ALLEEN." ik ben zo dom waarom heb ik hem naar een weeshuis gestuurd? Waarom? Waarom dealde ik drugs? Waaarom? Ik haat mijzelf. Dan valt Storm neer. Hij is dood. HET IS JOU SCHULD. JIJ HEBT DIT GEDAAN. B$TCH EGOIST. Ik huil nog harder. IEDEREEN HAAT JOU. NUTTELOOS DING. Ik weet hoe veel pijn het doet om mijn familllie te verliezen. Ik ben zo dom en dan loop ik zelf weg van storm hij verdiend zo veel beter. ZO VEEL. ik kan hem NIETS geven zelfs geen kleren. Ik heb niet eens een job. Ze scgoppen Storm. NEEE STOP. LAAT HEM NEEM MIJ. niemand twijfeld ik word van alle kanten geslagen geschopt. Maar ze laten Storm niet met rust. Ik gil ik maak van mezelf een bolletje. STORM STORM GA NIET WEG. IK HOU VAN JE. HIJ NIET VAN JOU schreeuwt iemand. Dan komt mijn zus. Waarom haal je Storm terug of je laat hem vallen of je zorgt voor hem. niet iets daartussen. Ik begin terug te schreeuwen. Ik voel armen om me heen ik sla ze weg.

Ik zie Liam liggen. "WAAROM HAAT JIJ MIJ?." vraag/roep ik. Ik loop naar beneden daar is Storm samen met Niall en Louis aan het praten. "RAAK HEM NIET AAN" gil ik. "Storm kom nu." hij loopt naar me ik knuffel hem ik begin hard te huilen. "WAAROM JIJ EN IK. JIJ MOEST GEZOND ZIJN OF EEN F$KING GOEIE MOEDER HEBBEN. EN NIET ZO EEN K**TZAK ALS IK. AAARHHGG" "Rustig Chlo" zegt Zayn "RUSTIG?? JULLIE SCHOPPEN EN SLAAN ONS. EN IK MOET RUSTIG DOEN JULLIE ZEGGEN DAT WE GOED ZIJN VOOR JULLIE REPUTATIE. JULLIE ZEGGEN DAT WE ZWERC-VERS ZIJN EN- EN - EN-" ik sleep Storm hem naar buiten." "Nee ik wil naar papa" storm loopt naar Liam. "Ja laat mij nu ook nog alleen doe maar.AARGGHH IK HAAT DEZE WERELD. WAAROM??? IKKE WAAROM?" ik loop weg naar overal en nergens. Niall volgt me. "Hey wat is er?" "Wat is er? Jullie schelden Storm uit en mij jullie slaan hem. en-en" "Hey dat doen we niet was het misschien een droom?" fuck het was een droom. Ik schaam me dood. "Het was een droom sorry sorrysorrysorry wat moet storm nu wel niet denken?" Ik vertel heel d droom. "Zoiets zouden we toch nooit doen?" "Neen maar het leek zo echt." "Kom we gaan terug" ik val in de armen van Liam."Sorrysorrysorrysorrysorry" ik zeg het duizend keer. Hij streelt mijn rug. Rustig rustig. Ik huil in zijn trui. Ik vraag aan Niall of het aan de andere wilt vertellen. "Wat ben jij en zwerver mama? Dan mag ik niet met jou praten van juf Rozie" "Storm!! Natuurlijk is mama geen zwerver." zegt Liam. "Sorry papa." zegt Storm. Ik grijns. Zo is hij famillie van mij. Ik knuffel hem. Hij geeft mij een kusje op mijn mond. "Heeft mama nog pijn?" "Hoe bedoel je?" "Daar straks hulde mama" "Neen het is over door jou kusje." Hij lacht trots. "Zie je papa ik heb magishe kusjes" Liam lacht. "Ja kom." Laurtje komt naar me ze huilt. "Wat is er?" "Je zus zei dat ik goed op je kleintje moest passen maar ik wist niet dat Storm bestond. En ik merkte totaal niet dat je zwanger was? Ik ben z een idioot." Ik knuffel haar. Perrie en Eleanor huilen ook. We knuffelen. "Zayn heeft Per en El en Laurt nu ook kusje van mij nodig?" Zayn lacht. "Nee maar ik wel" "Heb jij ook pijn?" Zayn zet een pruilip op. Storm geeft hem een kusje. "Het gaat weer beter danku" ik lach. "En wat gaan we doen vandaag?" Vraagt Storm. "We gaan een school zoeken" zegt Liam. "Jaaaah ik wil nar thuisje" "NEE sorry Euhm Storm dat is een school die niet geschikt voor je is" "Maar Roosje ging er nar toe" "Euhm Roosje is een heel slimme meid." Ja het is een school voor gewone kinderen. Maar dat durf ik hem niet te zeggen. Hij is al aan het gamen met Harry tegen Liam en Louis. "Ik ga winnen papa" Ik voel een hand op mijn schouder. "Waarom mag hij niet naar die school? Als hij dat nu wilt." Het is Laurtje "Het is een school voor gewone kinderen. Zij leren schrijven en lezen. Dat gaat hij nooit leren hij kan zich daarvoor niet lang genoeg concentreren." Ze kijkt me begrijpend aan. Dus ja. "Maar ik en Niall gaan naar mijn moeder dus ja we kunnen niet mee" "okey ik zal el en Louis wel vragen" "El?" "Ja?" "Wil je mee gaan om een school voor storm te zoeken? En Lou misschien ook?" Vraag ik aarzelend. "Natuurlijk en Lou gaat ook mee. Of hij nu wilt of niet" ze haalt haar hand door haar haar. Ik lach "bedankt". "Gaan we nuhu papa?" "Vraag het aan mama" "mamhaa" "ja het is al goed we gaan" Liam en Storm lopen hand in hand voor me. El en Lou achter me. Er stromen tranen over mijn wangen. Waarom was ik die nacht dronken? Dan was mijn kind misschien normaal. Neen zo mag ik niet denken. Nee. Ik zucht. Storm draait zich om. "Mama ik wil ook een handje." Ik zet een nep-lach op. Hij neemt mijn hand. Dan zitten we in de auto. Hij komt op mijn schoot zitten. Ik streel over zijn haar. Ik zing het liedje dat ik zong net voor ik hem naar het weeshuis bracht. "OzewiezewozewiezeWallakrisstallaKristozewizewozewizewiswiswis" ik slik. Er stromen tranen over mijn wangen. Ik heb toen 4 maanden voor hem gezorgd. Eingelijk mijn mama. En dan heb ik hem weggebracht. Ik heb toen dagen gehuild. Ik hield van hem. Maar hij kon niets. Niets zelfs geen kleine geluidjes. Hij slaapt. Ik leg mijn hoofd op de schouder van Liam. Maar ik wil niet meer dat Storm me nog ziet huilen. Ik moet sterk zijn. Voor hem. We zijn er. Ik stap uit met Storm in mijn armen de eerste school. Het ziet er wel een leuke school uit. Lou en El lopen mee naar binnen.

Flashback

"Je hebt een zoon." Er word een baby'tje in mijn armen gelegd. Ooh zo schattig. Mijn zoontje. "Hoe heet hij?" "Storm." "Wel Storm heeft een bijna niet voorkomende ziekte. Er zijn twee opties ofwel is hij gewoon zo geboren en is het erfelijk. Of hij is geboren onder invloed van alcohol." "Het laatste dus."Zeg ik. Hoe moet ik dat nu zeggen tegen mijn ouders. Ze weten dat ik een kind heb. Maandag het gehandicapt is door mijn schuld. "Hey kindje" mijn ouders en zus komen binnen. Ze klooien wat met de baby. Tot mijn moeder zegt. "Waneer ga je het naar een weeshuis brengen?" Wat ach ja dat. "Euhm over 4 maanden" dan herinnerd hij me niet meer. Maar dan heb ik hem toch een tijdje gezien.

-4 maanden later-

Ik leg de storm in de armen van de begeleider. Ik druk nog een kusje op zijn hoofd en zing zacht "ozewiezewozewiezewallakristallakristozewiezewozewiezewiswiswis" dat waren de laatste woorden die ik in 2 maanden had gezegd. Ik liep weg naar huis. Ik viel op mijn bed. En huilde uren. Tot ze op waren allemaal. Dan ging ik gillen. Tot ik geen stem meer had. En dan weer huilen. Uren. Ik loop naar mijn lade. Ik neem een pilletje. Tegen depressie. Ookal helpt het geen r$$t.

Einde flashback

Ik zucht ik weeg al mijn tranen weg. Ik wil een sigaret. Ookal ging ik vandaag stoppen. "Gaan jullie maar" zeg ik tegen Liam. Hij knikt en gaat naar binnen met Storm. Als mijn sigaret op is ga ik ook naar binnen. Maar ik versta niets van wat de begeleidster zegt. Ik snap ook niets van. In alle andere scholen ben ik er ook niet bij. Tegen de avond zit iedereen weer in de zetel. Ik staar levenloos voor me uit. Wat voor job zou ik nemen. Ik neem mijn laptop.

Schoonmaakhulpje gezocht voor café. Ik stuur een solisitatie.

Papjesgever voor in de crèche gezocht. Ook daar solisiteer ik.

In de GB werken van 21 tot 23:30. Ik solisiteer.

Afwasser op school gezocht. Solisitatie.

Koffie brengen op kantoor. Ik solisiteer.

En dat doe ik voor nog drie andere jobjes. Bij de bovenste vijf ben ik aangenomen en dan nog eentje geld ophalen voor de wc's in het station en bij de kassa van de forever 21. Ach ja 'geld stinkt niet'. Zo ziet mijn planning eruit.

Maandag: Vanaf 08:00 moet ik beginnen met in een café te kuisen tot 10:00. En dan vanaf 12:30 tot 17:30 afwassen.

Dinsdag: -08:00 kuisen tot 10:00 en vanaf 10:30 tot 12:00 papjes geven En vanaf 21:00 tot 23:30 inde GB werken.

Woensdag: 09:00 koffie op het kantoor brengen tot 10:00.

11:00 tot 13:00 afwassen in een school. En van 14:00 tot 19:00 aan de Wc's zitten.

Donderdag: 06:00 in de crèche tot 10:00 vanaf 10:00 in de school tot 13:00. En heel de middag in de forever 21. En in de GB 's avonds.

Vrijdag: Forever 21 de hele dag.

Zaterdag: Koffie in het kantoor 3 uur lang. Café kuisen. En in de GB werken.

Zondag: op het kantoor, in de wc's en in de school en in de crèche.

En zo kom ik net rond. Met de huur voor Storm en ik. Het eten en drinken. De kleren. De leraar van Storm. De dokter van Storm. De beugel van Strom. En voor extra dingen uitstapjes enzo. Ik glimlach. Ik toon mijn werkrooster aan de andere. Ondertussen is het 24:41 ach ja ik moest best lang op de antwoorden. Ik kijk de andere aan. Dan vraagt Laurtje "is het niet een beetje veel?" "Neen zo kom ik net rond" "dat kan toch niet" zegt Niall. "Voor wat moet je allemaal betalen?" Vraagt Perrie. "Wel het eten van Storm en ik" "Euhm neen dat eten van Storm dat geld verdelen we onder ons 9" zegt El. Iedereen knikt. "Wel Storms school. En zijn beugel en zijn dokters. En-" "wowowow ik ben zijn papa weet je wel ik betaal ook mee aan de dokter beugel kleren school enzo" "nee dat doe je niet dat kan ik niet van je vragen" "je vraagt het niet want ik doe het toch gewoon zelf" ik steek mijn tong uit. "Ik blijf erbij dat ik deze jobs ga doen" "ik heb een idee jij doet deze jobs een week. Dan zien we watje er van vond. Of je niet te mie bent ect."zegt Zayn "Best" "yes" zegt deze keer Harry. Ik lach.

Mijn zusje...... **Completed**Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu