Chloe P.O.V
Ik word langzaam wakker. "Waar is Harry?" vraag ik. "Naar huis. Heb ik je dat gisteren niet gezegd?s" "Neen niet dat ik weet." "Oh ja Liam komt." Mijn hart maakt een sprongetje. "Yes" zeh ik misschien iets te enthousiast. "Er is iemand verliefd." "Niet" "Wel" "Niet" "wel" "Niet en jij hebt het anders ook wel erg te pakken he Laurtje?" Ze bloost. Ik ben Niall ondertussen zo goed als vergeten. Ik wil hem opnieuw ontmoeten. Maar deze keer als vrienden. Ik denk dat hij dat wel snapt. Dan krijg ik een sms.
Hey chlootje
Liam hier ik sta aan het vliegveld wil je me halen.
Xx Liam
Hij heeft Xx geschreven ik sms terug.
Ik kom eraan.
Xx Chloe
" Liam is er." Laur knikt. "Maham?" "Ja?" "Wil je met me mee Liam gaan ophalen aan het station?" "Oh okey." Mijn moeder is sinds de dood van mijn vader totaal niet streng meer. Als we aangekomen zijn. Roep ik Liam's naam niet luid over het vliegveld. Ik heb mijn lesje wel geleerd bij Harry. Liam komt onze richting uit. Ik knuffel hem wel 5 minuten. En ik begin te wenen. Hij maakt circeltjes op mijn rug met zijn hand. Dan laat ik hem los. Hij zet zijn vingers op mijn kin. En met zijn duimen veegt hij mijn tranen weg. "Het komt goed babe." Zegt hij ik glimlach. Hij geeft Laur een knuffel en mijn moeder deftig een hand. "Aimie aangenaam." "Liam ingelijks." Wat hebben die jongens toch als mijn moeder erbij is zo beleefd. Hahahaha. We komen aan bij de auto. Oh nee we zijn met de andere auto dus er zijn maar 3 stoelen. (De andere zijn eruit zodat er meer plaats is voor de dingen die in de koffer moeten. "En nu?" vraagt Laurtje. "Ik ga wel op Liam's schoot" zeg ik snel. Voor mijn mama een giniaal plan bedenkt. Meestal zijn ze alles behalve geniaal. En ik wil stiekem ook wel op zijn schoot zitten. Liam trekt me op zijn schoot. "Mam moeten we niet tanken?" Vraag ik. "Hij is nog half vol maar ja we kunnen dat wel even doen" Yes nu kan ik langer op Liam schoot zitten. Ik leg mijn hoofd in zijn nekholte. Dan trilt mijn GSM.
Zit je daar goed? Ik en je moeder weten wel waarom je wou tanken hoor. Dus j moeder speelde het spelletje mee.
Xx Laurtje
Ik grinnik.
Is het zo duidelijk.
Xx Chlo
Ze draait zich om en kinkt. Ik bloos. "Ik ga even tanken." Mijn moeder stapt uit. En Laurtje ook ze knipoogt nog even. We blijven even roerloos liggen. Dan kijk ik hem in de ogen. Ik sluit mijn ogen en onze hoofden komen dichter en dichter.Onze lippen raaken elkaar niet op een centimeter na.En dan zegt mijn moeder "We zijn terug". Ik zucht Liam lacht. "Dit maken we af" fluisterd hij in mijn oor. Ik glimlach terug. Ik val in slaap. "Babe we zijn er." Ik doe mijn ogen langzaam open. Ik zie Liam die me heel lief aankijkt. Ik sta op en loop naar Laur. Liam volgt ons en loopt naast mijn mama ze zijn diep in gesprek. Ik doe de deur open. En we gaan naar binnen ik ga naast Laur in de zetel zitten. Liam en mijn moeder zijn naar de keuken. "Zoent hij goed?" "Jezus Laur. We hebben niet gezoent. Ook niet gekust. En dan nog gaat je niets aan." Ze steekt haar tong uit. Ik doe hetzelefde. We kijken elkaar 5 seconden serieus aan en beginnen dan te lachen. "Heb ik iets gemist?" vraagt Liam. "Gaan jullie maar naar boven." Zegt mijn moeder. We knikken en lopen naar boven.
Boven.
Dan zegt Laurtje "Ik ga maar eens." "Nu al?" Vraagt Liam met een pruilip en puppy ogen. Ze lacht. Ze knuffeld me en fluisterd in mijn oor "Ik laat jullie tortelduifjes wel alleen". Ik steek mijn tong uit. Laur fluisterd iets in het oor van Liam. Hij fluisterd iets terug. Ze fluisterd nog iets en hij ook bij haar. Nu word ik wel een tikkeltje jaloers. Ze neemt haar GSM en toont hem iets. Hij knikt en kijkt me bezorgd aan. Dan loopt Laurtje de kamer uit. Ze knipoogt. Ik kijk raar terug.
Dan loopt Liam naar me toe. Hij sluit me in zijn armen. "Wil je me iets vertellen?" "Mijn va-" De tranen stromen over mijn wangen. "-mijn vader is ook euhm overleden" Hij zwijgt. Ik ben blij dat even niets zegt. Hij knuffelt me harder. Ik leg mijn hoofd terug in zijn holte. "Ik mis haar zo veel Liam zo veel. En mijn vader ook." Hij knikt. Hij neemt mijn gezicht vadt en veegt mijn tranen tetug weg. Onze hoofden komen dichter bij en. Vuurwerk in mijn buik. Ik voel zijn zachte lippen op de mijne. Ze passen perfect op elkaar. "Wil je mijn vriendinnetje zijn?" Vuurwerk. Vlinders. Elfjes. Ik knik zachtjes dan begin ik weer te huilen. Hij kijkt me geschrokken aan. "Wil je niet?" "Jawel graag maar-" "Maar?" "Maar wat ik nu voel in mijn buik is iets wat mijn zus nooit gevoeld heeft en iets wat ze ook nooit gaat voelen. Het is zo fijn de vlinders het vuurwerk de elfjes. Je zou denken dat is raar. Ze is veel mooier dan ik. Er waren dan ook veel leuke jingens op haar. Maar zij nooit op hun. Wacht" Ik sta op en open mijn lade. Ik haal er een foto uit net voor ze kaal werd. Ik toon hem. Ik glimlach. Liam krijgt tranen in zijn ogen. "Toen had ze haar haar nog." "Ze is inderdaad mooi. Maar ze is niet zo mooi als jij." Ik bloos. "Je bent schattig als je bloost." "Jij bent lief" zeg ik. Ik doe mijn pyjama aan in de badkamer. Ik ga op mijn bed liggen. Liam heeft ook een shirt en trainingsbroek aan. Hij legt zijn arm om me heen. Zo wil uk voor altijd liggen. Ik val in slaap.
De volgende dag.
Als ik wakker word. Voel ik een arm om me heen. Ik probeer me stil en rustig los te maken. "Wat ga je doen?" Hoor ik een schorre ochtendstem zeggen. "Douchen" fluister ik. Hij knikt. Als ik klaar ben roep ik Liam. "Ja?" "Kom je ontbijten?" Hij lacht. We gaan naar beneden.Het stinkt weer naar alchohol. Liam ruikt het ook ik zie het aan zijj gezicht. Ik schaam me. "Sorry mijn moeder met dat ze haar verdriet moet. En dan ga-" "Het is goed." "Zullen we ergens anders gaan eten." Stel ik voor.
Hij knikt.
In de Starbucks.
"Een chocolade koek en een koffie verkeerd." "En ook een chocolade koek en euhm een capouchino." Vult Liam aan. Een later komt een dienstmeisje het dienblad brengen. "Euhm ben jij euhm Liam Payne?" "Ja" "Mag ik een handtekenig en een foto." Hij zet een handtekening en ik trek een foto. Dan vraagt ze aan mij "Wie ben je?" Ik kijk Liam vragend aan. Hij knikt klein. "Liam's vriendin." "Ooh jullie zijn zo schattig samen." ik bloos. "Mag ik esn foto van jullie samen." Liam staat recht en ik ook. Hij neemt me bij mijn middel. En lacht in de camera. Dan doe ik dan ook. Dit TE raar voor woorden iemand wil een foto van MIJ. Ik grinnik in mezelf. "wat?" "Niets binnenpretje." We buigen naar elkaar toe en ik geef hem een klein kusje. "Kom we gaan. We moeten je valies nog inpakken en Laurtje gaan halen." Ik kijk hem vragend aan. "Je gaat mee naar een optreden backdtage weet je nog!" "Ow ja en waarom een valies." "Je blijft minstens nog een maandje bij ons in Londen. En misschien wel langer tot school weer begint." Ik knuffel hem. "Bedankt. Mag het van mijn moeder?" "Geregeld." "En Laurtje?" "Ook. Maar nu moeten we gaan." We stappen in de auto van mijn moeder. Liam rijdt. Als we thuis zijn maakvik snel.mijn valies. Nog geen half uur later staan we aan het vliegveld.
Een extra lang hoofdstukje voor jullie. Luff ya Xx Noa en zeg me wie je het leukste vind Chloam (Liam+Chloe) of Lailltje (Laurtje+Niall)
JE LEEST
Mijn zusje...... **Completed**
FanfictionChloe heeft het moeilijk met de dood van haar tweelingzus. Zeker nu ze net naar one direction gingen. De laatste wens van haar zusje was dat Chloe one direction gaat ontmoeten.Chloe gaat met behulp van Laurtje ( haar beste vriendin)er alles aan doen...