Laure P.O.V
"Met jou heb ik nog een eitje te pellen." Ik slik. "Kijk wat je gedaan hebt." Hij neemt zijn gsm en toont een foto. Van een dagboek. "Harry heb jij in het dagboek va-" "Lees."
En Laure ik weet niet ze is zo bezig met zichzelf en. Ik denk ze gedraagt zich als elke puber weet je wel?
Een steek door mijn hart ik begin te huilen.
Niet hoe het moet. Ik bedoel ik mis je zo veel jij bent er gewoon niet meer voor mij. Niet dat jij er iets kan doen. Zij kan er wel zijn voor me. Maar zit ze als ik haar nodig heb? Geen idee? Geen facking idee zus? En ik heb haar gisteren gevraagd om mee te komen naar het concert en ze is nu nog enthousiaster. En ze let nog minder op mij. We gaan nu wel een week naar Londen shoppen enzo. Maar dat is niet wat je me vroeg. Ik heb knuffels nodig zus. En waar is Laure waar is Laure. Weg.
Nog zeshonderd steken door mij hart. Gedraagde ik me dan zo slecht. Ik hou echt van haar. Maar ik toonde het niet en nu denkt ze dat ik haar haat.
"Sorry, sorry sorry. SORRY SORRY." Het laatste gil ik bijna. Gelukkig is de moeder van Chlo even weg.
"Ik wist het niet. Ik wist niet dat ik haar pijn deed. Sorry het is mijn schuld. Echt mijn schuld." Dan komt Harry naar me.
"Neen het is niet jou schuld. En ik had niet zo boos moeten zijn. Sorry het spijt MIJ." Ik knuffel hem.
"Ik mis de zus van Chlo heel erg. Ze was een van mijn beste vrienden. Ik bedoel na Chloe. Want bijna overal waar Chlo was was haar zus. Ze leken zo op elkaar. En en toen de zus van Chlo wist dat ze dood ging heeft ze me dit nog gezegd ' Sterker dan de dood is de herinnering, en die blijft. Zoek de steun bij elkaar die nodig is om dit te verwerken.' Ze wou dat ik er voor Chlo was. En ik heb het niet gedaan. En toen heeft ze me nog een brief gegeven. Ik moest die afgeven op het juiste moment. Maar ik mocht het zelf niet lezen. Zou ik het haar geven Harry?"
"Waar jij je het beste bij voelt de zus van Chlo heeft je vertrouwd. Dus vertrouw jezelf nu. Maar ik moet gaan. Liam komt nu naar hier. Wil je een beetje op ze allebei letten? En oh ja Liam blijft drie dagen zodat jullie de derde dag direct mee naar de backstage van het concert kunnen."
Ik knik. "Okey bedankt Harry voor het luisteren. Wil je aan Niall zeggen dat het me spijt en dat ik het voor Chlo deed? Maar zorg dat hij Chlo niet kwalijk neemt."
Harry knikt. "Bye Laur."
"Bye"
Ik ga naar boven en ik zie Chlo huilen. "Ik mis ze zo. En waarom mijn papa nu ook? Laur help me haal me uit deze hel. Alsublieft."
"Het komt alemaal goed. shhhhttt." Sus ik haar. Oh ik hoop dat het helpt. Ik mis haar zus ook heel erg hard. "Hier deze brief moest ik je nog geven"
Chloe P.O.V.
"Hier deze brief moest ik je nog geven" Ik knik en neem de brief aan.
Liefste Chlo ik ben het je zusje,
Je moet deze brief lezen als je er klaar voor bent. Op het perfecte moment. Ik weet niet wanneer Laurtje je de gaf. Maar als je er nog niet klaar voor bent leg de brief dan aan de kant. Er staan best wel heftige dingen in.
Ik slik. "Ik ben er nog niet klaar voor." Ik toon de brief aan Laure. Ze knikt. "Kom gaan wij eens shoppen. Ik knik. Ik moet er even op uit.
Okey OMG zo saai hoofdstuk. Ik heb geen inspiratie. :-( Echt flutstukje. Ik doe wel weer verder als ik inspiratie heb ;-) (hopelijk gauw.) http://www.1dday.com/gb/home en ik wil ff zegge 1D-Day is super doe zeker mee aan de challengen er moet echt ten minste iets van Belgie en Nederland in de twitcam van 1D!!!! Xxx Noa
<-------------side bare Chloe en zus. xx
JE LEEST
Mijn zusje...... **Completed**
FanfictieChloe heeft het moeilijk met de dood van haar tweelingzus. Zeker nu ze net naar one direction gingen. De laatste wens van haar zusje was dat Chloe one direction gaat ontmoeten.Chloe gaat met behulp van Laurtje ( haar beste vriendin)er alles aan doen...