Chloe P.O.V
Ik word wakker met barstende koppijn. "Chlo?" ik kijk Liam aan. "Wat is er gebeurd?" "Geen idee we kwamen jou en Laure bewusteloos tegen op de grond zo een uurtje geleden." "Ow ja en is Ruben weg?" "Wie is Ruben" ik geef Liam een kusje. "Laat maar" "Chlo is Ruben weg?" vraagt Laure. "Geen idee" "Wie is Ruben nu? Ik zal Niall bellen ik moest direct bellen als jullie wakker werden." Dan pas zie ik dat ik thuis ben.
"Hey Laur we zijn bij mij thuis." "Klopt. Waar is je moeder?" "MAM?" nog geen 30 seconden later staat mijn moeder voor mijn neus. "Hi mam" "Hoi liefie" "Waar zijn de andere?" "De andere zijn een warme chocomelk gaan halen. Wow ik hoorde dat je Ruben hebt gezien" "Ja hij dreigde alleen maar wat. hij was echt bang toen we zeiden dat we vriendjes hadden" "Hahaha ik wou zijn gezicht wel zien" zie je daarom hou ik van mijn moeder. Ze kan zo goed met me praten bijna alsof ze even oud is als mij. "Wauw Storm is echt gegroeid." "Ja hé niet normaal. We gaan nu op tour voor 3 maanden. en dan gaan de jongens nog een maandje verder." "Leuk. Zal ik een kopje thee maken?" "Goed dankje" "Voor mij ook bedankt"
Ik kijk uit het raam het sneeuwt. Liam komt terug binnen. Met zij hand op de hoorn van de telefoon. "Ze vragen of wij naar daar komen of wij naar hun?" "Wij naar daar" zegt Laure. "Okey" Liam gaat terug naar de gang verder praten.
Even later geeft mijn moeder me de thee. "Thank you" "Thanks" "Your welcome sweeties. Maar Chlo ik ga even naar tante Truus. Maar ik ben morgen terug want dan gingen we met zen allen kerstmis vieren zei Liam" "Oh goed. Doei mam" "Daag shat en o ja jullie mogen hier met zo veel als jullie willen slapen." "Niet nodig de jongens hebben een chalet gehuurd." Zegt Laure. "Leuk veel plezier meiden" "Bye mama" "Daag" "Daag Laur en Chlo" Liam komt terug. "Doegh Liam" ze geeft hem een kus op zijn wang. Typish... "Is het waar dat jullie een chalet hebt gehuurd?" "Uh ja" Ik spring rond zijn nek. "GE-WEL-DIG" "Hahahha wie is die Ruben nu?" "Euhm de p-" "De papa van Storm" maakt Laur mijn zin af. "Ow" "Ja sorry ik had het niet moeten zeggen" "Het maakt niet uit babe" hij zet een fake-glimlach op. "Zullen we vertrekken?" "Jup" ik drink mijn thee nog snel op. Ik wandel naar buiten. ik doe mijn winter jas aan. Ik doe mijn witte beani aan.
*Bijna aangekomen*
"We zijn er" Liam zet de motor uit. Laur springt de auto uit. Liam wil haar voorbeeld volgen.Ik neem zijn arm vast. "Eerst een kusje" Hij lacht en legt zijn hand op mij haar en geeft een kus die al snel in een zoen veranderd. "Kom Storm mist ons vast" "Hahaha waarom denk jij dat iedereen je mist?" "Wel bedankt" ze ik nep-beledigd. We stappen uit en wandelen met onze handen verstrengeld binnen. Ik zie Storm niet. "Waar is Storm?" vragen ik en Liam tergelijkertijd. "Op wc met Louis" zegt El. "Oh okey." Ik ga op Liam's schoot zitten. "Wat willen jullie drinken?" vraagt Harry. "Chocomelk" "Me to" "Me three" grijnst Laur. Even later komt Storm terug. "Yeeeeeeh mjamamamama" "Hé jongen" "papapapapapapapa" "Hi schatje"
*Na een halfuur*
"Zullen we naar de chalet gaan?" vraag ik. "Jup" "goed" "okey" "prima" "Doen we"
JE LEEST
Mijn zusje...... **Completed**
FanfictionChloe heeft het moeilijk met de dood van haar tweelingzus. Zeker nu ze net naar one direction gingen. De laatste wens van haar zusje was dat Chloe one direction gaat ontmoeten.Chloe gaat met behulp van Laurtje ( haar beste vriendin)er alles aan doen...