Eleanor P.O.V
Ik stap in de auto van Louis. Nu ja een huurauto natuurlijk. Best raar want het stuur staat hier anders. Gelukkig kan Louis er mee rijden. Louis doet mijn deur open. "Uhm El ik ging toch rijden?" "Ja" "Waarom zit je dan hier" "Het stuur staat hier anders gekkie" lach ik. "Oh ja" hij facepalmt zichzelf. Hij gaat aan de goeiekant zitten. Laure en Niall komen op de achterbank zitten. "Mogen wij met jullie meerijden" "Uhm n-" "Ofcourse" onderbreek ik Louis. Hij grijnst. "Tuurlijk" Het is ondertussen al 18:00 als we aankomen. We gaan naar de balie. "Hallo kan ik u helpen?" vraagt een vrouw. Ik kijk hulpeloos naar Laure. "Sorry i am gonna talk." ze richt zich tot de mevrouw aan de balie. "Ja sorry ze spreken Engels" "Ah okey het spijt me" "Maakt niet uit. Dus wij hebben twee 4personen chalet en een 6 personen chalet" "Klopt op de naam Horan?" "Ja" Niall kijkt ons vragend aan. Ik hoorde zijn naam ook maar we begrijpen geen reet nederlands. "Hier ze liggen allemaal naast elkaar nummers 13 14 en 15" "Bedankt en prettige dag" "U ook" Ze knikt en loopt naar ons toe. (ik hoop dat jullie het snappen de vette zinnen zijn dus in het nederlands en de gewone in het Engels). "Dus we hebben chalet 13,14,15" "Okey" ondertussen staan Chloe Liam Harry Storm Perrie en Zayn ook naast ons. "Dus Harry Storm Chloe en Liam in een chalet" ik geef hun de sleutel. "Ik Louis Niall en Laure in een chalet." ik geef Louis de slutel. "En Perrie en Zayn in de grote chalet die we als woonkamer keuken enzovoort gaan gebruiken" Ik geef hun ook de sleutel. "Ik stel voor dat iedereen eerst uitpakt en dat we dan naar Perrie en ZaynIE gaan" Ik leg die nadruk op -IE. Zayn kijkt me geiriteerd aan terwijl de rest lacht. "Come on" Gilt Louis. Ik trek mijn koffers mee tot de chalet. Wat best lastig is op mijn hakken op deze kasseien. Ik had beter sleehakken aan gedaan. Okey vanaf dat ik thuis ben doe ik mijn sleehakken aan. Laure staat daar te huppelen op haar gympies. Louis tilt mijn koffer op. "Dankje Lou" "Your welcome babe"
*Aangekomen*
"Wauw wat is het groot" gilt laure. Ze vliegt Niall om de nek en zoent hem. Ik en Louis slaan tergelijkertijd onze handen voor elkaars gezicht. Niall en Laure lachen. Ik loop naar onze kamer en laat me op het bed vallen. Ik leg mijn jurkjes samen. Broeken samen, rokjes samen, topjes, tuniekjes, sjaals, hoeden, mutsen. Ja ik haal heel mijn koffer uit voor heel de tour. Ookal zijn we hier maar een paar dagen. Ik ben al klaar Louis nog niet. Ik hoor een bekend gehuil. "Ik ga even kijken boo" "Okey" Ik doe mijn pumps uit en trek mijn baskets met hak erin aan. De rode. Ik wandel naar de chalet van Chloe Liam en Harry. Ik doe de deur open. Daar staat Chloe dingen in de kast te steken met hangende en huilende Storm op haar rug. Liam probeerd Storm te kalmeren en ruimt ook op. Harry staat er hulpeloos naar te kijken. "Kom eens bij tante El." Ik neem Storm over. "Gaan we eens naar Auntie Laure uncle Ni en Lou" "Jaaaah" gilt hij. Chloe en Liam kijken we dankbaar aan. Ik loop terug naar mijn chalet. "Louhou" gilt storm. Louis komt eraan. "Storm sweetie" hij neem Storm over. Ik loop naar onze kamer. en ga op het bed liggen. Louis en Storm komen naast me liggen. Ik zet de tv aan en we kijken naar iets in het nederlands. Echt cool dat Storm terwijl wij maar bijna 5 is (okey ik ben vergeten hoe oud ik hem noemde) nederlands en engels kan praten. Ja dan wel niet zo goed maar hij begrjpt ze beide. "Hhahaha eb jee date hezien?" vraagt hij in het nederlands. "uhm ja?" vraag ik meer in mijn beste nederlands. Ik heb niet eens begrepen wat hij zei. Louis grijnst. "Weet jij het beter dan?" vraag ik aan Louis. "Ja hij vroeg of je dat gezien had." "Hoe weet je dat?" "Ik heb familie uit Belgie weet je nog?" "Oh ja sorry"
JE LEEST
Mijn zusje...... **Completed**
FanfictionChloe heeft het moeilijk met de dood van haar tweelingzus. Zeker nu ze net naar one direction gingen. De laatste wens van haar zusje was dat Chloe one direction gaat ontmoeten.Chloe gaat met behulp van Laurtje ( haar beste vriendin)er alles aan doen...