Hoofdstuk 17

176 8 1
                                    

Ik ga in bed liggen ik ben heel moe. Maar ik val niet in slaap. Dan heb ik een flashback.

Flashback

Hoeveel? Vraagt de jongen die hellemaal in het zwart gekleed is. 4 pillen. Antwoord ik. Ik ben rustig ik weet dat het illigaal is maar ik ben het geend. Ik trek mijn jerk hoger. Brrrrrr het is koud. Hij duwt 4 pillen in mijn hand. Ik geef hem het afgesproken geld. Dan ga ik naar huis. Ik ga langs de haven; Daar lopen allemaal schaars gekleede prostituee's rond. Jakkes. Mijn zus zit op de bank. "Waar was je?" "Gewoon chille" "Ik ben niet gek geef me nu die pilllen." "Nee" "Nu" ik geef haar een klap in haar gezicht. Ik wou haar niet slaan. Maar van mijn pillen blijft iedereen af. Zelfs zij. Ik loop naar boven. Ik neem een pil. Ik weet dat het ongezond is maar het kan mij niets schelen. Ik word duizelig.

Ik kijk op mijn klok. 06:00 oohh fuck de wereld.Ik sta recht en loop naar beneden. Ik hoor zacht gesnik. "Per?" "Ja Chlo?" Ik knuffel haar "Wat is er?" "IK had heel erg veel biukpijn net en krampen. En ik had mijn regels aan een tijdje niet meer. En toen zei Jade dat ik misschien zwanger was. Maar dat wil ik niet ik ben 20" "Snap ik maar niets is zeker zullen we een test kopen?" ze knikt. Als we de het hebben gekocht gaan we een cafeetje binnen. Per gaat direct naar wc. Ik kijk rond je mag hier roken. Ik steek een sigaret op. Ik stuur ook even een bericht in een groep in whatsap.

Yo guyz, ik en Perrie zijn even in de stad. Ze voelde zich niet great. @Zayn geen zorgen. Xxx Chlo

Okiiii namens Niall&Laurtje&Harry

Is goed van Liam&Louis

Euhm zeker dat alles okey is Xx Zayn

@Zayn ja Xx

@Chlo okey dan... Xx

@Chlo&Zayn euhm die Xxjes zijn dus wel voor mij bestemd. Deuhh.

@Liam Srry maar Zayn en ik delen graag Xxhes uit aan elkaar.

@Liam Klopt He Chlootje Xx

@Zayn Ja Zaynie Xx

Ik sluit lachend mijn GSM af. Dan komt Perrie op me af ze ziet bleek. "En?" ze toont de test. Twee straapjes= zwanger. "Wat moet ik doen. Ik wil het denk ik niet houden." "Wacht we zeggen het tegen Zayn en de rest en dan zien we wel" Ze knikt.

"Ik moe jullie iets zeg-" ze barst in tranen uit. Ze gaat bij Zayn op schoot zitten. Iedereen kijkt me bezorgd aan. "Ze is .... zwanger." "Wat?!?"  Even later feliciteeren ze Zayn en Perrie toch.

Zayn P.O.V

Wow ik ben vader. Ik neem Perrie mee naar mijn kamer. "Wil je het houden?" vraag ik. Ik wil het graag houden. Ik ben er klaar voor. Maar is Perrie er klaar voor? "Euhm ik weet niet. Alleen als jij er ook voor gaat zorgen." "Tuurlijk het is ons kindje. Maar ik wil je niet dwingen het te houden je bent 20. Maar ik wil het wel." "Okey dan houden we het." "Wow ik word papa." "Je word de beste papa ooit." "En jij dan een droom-mama." Ik ben zo blij. Dan komt Chlo binnen. "Ik hou het." "Super wat fijn. Proficiat. Wel jullie mogen nu op echo." We knikken. Ik wil haar dragen. "Nehe ik kan stappen." Ze loopt (lees springt) naar beneden. Even later ligt ze op het ziekennhuis bed. "Je bent al 3 maanden zwanger. Willen jullie al weten of het een jongen of een meisje word?"(ik heb geen idee of ja al kan zien bij 3 maanden of het een jongen of een meisje is maar dat geeft niet. A la Noa.) "Ja graag" Perrie knikt hevig. "Wel het is eingelijk een tweeling een jongen en een meisje." "Oooh geweldig." Ik kus Perrie. Ik ben zo blij. Als we thuis zitten  en alles hebben uitgelegd. Vraagt Harry of we al een naam kennen. "Nee eingelijk nog niet."

Okey srry mini klein hoofdstuk maar er komt binnenkort meer. ;-) En lees ook mijn andere boeken Different only diferent (over liz die geadpteerd word door 1D) en Half jaar? (een fanfic van een meisje met kanker.). En OMFG Londen is heilig geweldig echt waar. De beste winkel ever Topshop ni normaal. En natuurlijk OVERAL 1D. Voila that's it denk ik. XXxxxxxxxxxxxx Noake

Mijn zusje...... **Completed**Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu