hoofdstuk 6 ^^

292 13 5
                                    

"Gaan we eerst naar ons hotel?" "Okey!" Laurtje kent de weg ze is al een paar keer naar Londen geweest en het was hetzelfde hotel. Het is gelukkig maar een 10 tal minuutjes lopen. Als we er zijn gaan we naar de balie. "Op de naam :Laure Vliers." " Laat me even kijken voilà dit is u sleutel kamer 13." "Veel plezier" zegt ze met zo een ik-ben-een-balie -meisje- en-heel-gelukkig-lach. We lopen direct naar onze kamer.Yes 13 is mijn lievelingsgetal. Het is enorm groot "WAW!" Zeg ik " leuk he?"

Er is een grote badkamer met : 1 bad 2 douches en 3lavabo's. Twee slaapkamers 1 super grote met een dubbelbed en 1 kleine slaapkamer met een enkelbed. We hebben afgesproken dat we samen in de grote slaapkamer slapen. We hebben een kleine keuken omdat we jammer genoeg niet elke avond in het restaurant eten ;-). En een enorme klerenkast we beginnen uit te pakken. Ik leg mijn kleren in mijn deel van de kleerkast. Maar dan kom ik mijn zwarte minirok tegen en leg hem aan de kant hetzelfde met mijn zwarte panty, donkerblauwe trui met een paarse tijgerkop en mijn donkerrode vans. Die ga ik nu aandoen.Of hé misschien toch beter mijn jeans short en mijn I luff Londen trui? Ik vraag Laurtje raad zij kiest voor het eerste. "Dan doe ik morgen ook mijn love Londen shirt aan!" "Okey!" Ik trek dat dus aan, Laurtje kiest voor een skinny met een blauw hemd. "Zijn we?" "Yup!" Ze haakt haar arm bij me in. We lopen het hotel uit en gaan naar de shopstraten.

Liam P.O.V

"Pasje pasje" roept Niall. Zayn loopt vliegensvlug langs me. ik ren ook achter de bal aan. Maar dan tackelt Louis me 'PER ONGELUK'. "Arghh SHIT Louis een gat in mijn broek zo kan ik vanavond niet naar dat feest!" "Ja zeg wie voetbalt nu ook met een nette broek" "Voetbalt?? Jullie dwongen me ik mocht niet weg" Niall en Harry grijnzen. Zayn en Louis grinniken ook. Dan zegt Louis "Ik ga wel met je mee een nieuwe broek kopen straks!" " Beloofd?" "Jaha!"

-----------------

Wat denken dat er gaat gebeuren?? Hahaha misschien is het iets te voorspelbaar TIPS? En ook niet op de schrijffouten leten ;-). En oh ja 3 reactie's en ik schrijf verder! Grtzzzz Noa

Mijn zusje...... **Completed**Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu