"We gaan landen doe je gordel om?" Ik knik. Als we zijn aangekomen lopen ik Liam En Laurtje naar de bagage. Als we alles hebben lopen we richting de uitgang. "Niall!!!" Roept Laurtje. Ze laat haar valies vallen en loopt naar Niall. Ze knuffelen elkaar en geven dan onhandig een kus half op de wang half op de mond. Ik grinnik en neem Laurtjes valies. Ik zet hem terug neer als we voor de andere staan. "Hey Harry" "Hee Chlo" Ik knuffel hem. Ik knuffel ook de andere. dan kom ik bij Niall ik weet niet wat ik moet doen. Ik knuffel hem dan toch ook maar een paar seconden. Laurtje merkt de ongemakkelijkheid en zegt "Laten we gaan waar is de auto? Ik rijd wel." Iedereen kinkt behalve Ik ik begin te schaterlachen. Ze kijken mij allemaal raar aan. "Wat is er grappig?" Vraagt Zayn. "Ze kan helemaal niet rijden." Op hun beurt beginnen ze ook allemaal te lachen. "Kom we gaan." Liam neemt mijn hand en onze vingers verstrengelen zich. We geven snel een kusje. De anderen kijken ons raar aan behalve Laurtje. "Ze zijn een koppel." Fluisterde Laurtje maar het is net luid genoeg dat ik het ook hoor. We zitten in de auto op weg naar het huis van de jongens. Ik zit tussen Harry en Louis. Ik kijk achterom naar Liam. Ik zie dat zijn ogen me ook zoeken. "We zitten nog geen minuut in de auto en de toevallig zitten Liam en Chloe niet naast elkaar. En de tortelduifjes zoeken elkaar al." Grijnst Louis. Ik geef hel een speelse duw. "Auw" Louis maakt een pruillipje. Dan hoor ik story of my life door de radio. Laurtje hoort het ook. We beginnen samen te zingen. De jongens kijken ons lachend aan behalve Niall die rijd. Niall draait aan de volumeknop. "Shhhhhhhht" zegt Zayn als zijn solo begint. Hij begint zijn solo te zingen. Dan is het refrein en iedereen zingt mee. Niall zet de radio weer zachter als het liedje gedaan is. Laurtje geeft Niall een vluchtige kus op zijn wang als we stoppen. Niall bloost. Harry ziet het ook hij knipoogt. "Ik weet dat ze mooi is maar ze is van mij." Zegt Liam. "Jaja papa ik zal nooit meer snoepjes uit de kast stelen." Zegt Harry op een zaagstemmetje.
Als ik mijn valies in de kamer van Liam heb gezet ga ik bij Harry in de zetel zitten. "HGH" vraag ik om te lachen in chattaal. "GMJ" speelt Harry het spelletje mee. "CV" antwoord ik. Hij grinnikt. Zullen we een film kijken vraagt hij. "Is goed" "Lyuum! Loewie! Zaynie! Tortelduifjes! Komen jullie?" Schreeuwt Harry. Liam komt binnen. "Harry je weet dat ik het haat als je me Lyum noemt" Dan komt Louis binnen. "Zeg nooit meer Lowie begrepen!?!" Zayn volgt. "Jullie weten dat alleen Perrie me Zaynie mag noemen." Zegt hij nep-boos. Niall en Laurtje komen binnen. "Stop eens met dat duifjes gedoe!" Zeggen ze tergelijkertijd. Ik en Harry komen niet meer bij van het lachen.
Na de film gaan ik en Liam naar boven. "Slaapwel" "tot morgen babe" Met een glimlach val ik in slaap. "Wat neen" hoor ik. "Dat kan nu echt niet kunnen ze mee?" "Okey dan ja we zien wel Baai" Liam zucht en gaat zitten. ik doe alsof ik slaap. Waar had hij het over? Ik kijk op de wekker 10 uur. "Chlo" ik word door elkaar geschud. Ik kreun "nog 10minuutjes" Ik doe mijn ogen open. "Heey goeiemorgen" "Goeie?" " Jij bent ook vrolijk vandaag" "Sorry Lyum" ik zet een pruillipje op. Hij glimlacht naar me. "Ik moet je iets zeggen." "Dat klinkt serieus." "We moeten weer op tour." Oh nee mijn enige steun de persoon van wie ik echt hou gaat weg. "Maar jullie mogen een maand mee" ik glimlach zwak "en verder hoe lang zijn jullie weg?" "4 maanden" Ik ga even naar Laurtje. Met tranen in mijn ogen loop ik de kamer van Niall en Laurtje binnen. Ze zijn aan het kussen. "Oeps" grinnik ik ik ga terug naar buiten. "Neen wacht" Niall loopt naar buiten. "Laur heb je het al gehoord?" "Wat?" "De jongens gaan terug op tour" "Waahat?" "Niall heeft het nog niet gezegd zeker?" "Neen" ze begint te snikken. "Maar we mogen de eerste maand mee van 5 maanden." Ik slik. "Ik ga Niall zoeken" "Laurtje word niet boos misschien mocht ik het wel ni zeggen" "Wel ik ben blij dat je het deed want Mr Horan zou er mee wachten tot de dag na dat ze zijn vertrokken." Ik lach door mijn tranen gekke Laurtje.
Laurtje P.O.V
"Mr Horan" zeg ik kwaad. "Jij zit in de problemen man" zegt Zayn die in de zetel zit. Liam grinnikt. "Wat is er?" "Je gaat op tour en je zegt me niets! Mooi vriendje" zeg ik nog best kwaad. "Sorry maar ik wou je niet verdrietig maken. Maar je mag een maand mee." Hij kijkt me verdrietig aan hij glimlacht zachtjes zijn kuiltjes in zijn wangen komen te voorschijn. Cute. "Hoe kan ik boos blijven op de liefste jongen ter wereld MET kuiltjes" ik leg de nadruk op met. Hij glimlacht "Kom hier" Ik knuffel hem en geef hem een zoen. "Kom mee" hij trekt me mee de woonkamer in. "Zayn je overdreef ze is helemaal niet boos!" Roept Harry. "Klopt" gilt Louis. "Daar straks anders wel." Zegt Zayn. "Ja amai" zegt Niall. "Let op je woorden Horan." Zeg ik streng. ik kijk ze allemaal even serieus aan. Ze denken waarschijnlijk wat voor een lief heeft Niall nu weer? Zo een strenge trien. Dan barsten ik en Chloe die al een tijdje aan de deur staat in lachen uit. Hahahahahahahhahah. Iedereen lacht mee. Ik geef Niall een kusje "Sorry Nialler. Vergeven?" Ik trek een pruillipje. "Laat me denken" Niall geeft me een kusje. "En dat is een ja?" Hij knikt. ik zie dat Liam en Chloe ook kussen. "Cute" iedereen kijkt me aan. "Sorry?" Vraag ik meer. Dan beginnen we allemaal te lachen. "Gaan we zwemmen?" Vraagt Chloe. de jongens kijken vragend naar Zayn. Hij kinkt "okey". Als we in de auto zitten vraag ik aan Niall wat er met Zayn is. "Hij kan niet zwemmen" fluisterde Niall. "Komt goed uit ik gaf vorig jaar als vakantie job zwemlessen aan volwassenen. Zou Zayn les willen?" Fluister ik terug. "Awh zo lief wil je dat doen?" "Tuurlijk" "Je kan het vragen" Ik knik.
Okey sorry ik heb nog snel een hoofdstukjes geschreven Wattpad is verslavend!!!!! hahaha Xxx Noa
JE LEEST
Mijn zusje...... **Completed**
FanfictionChloe heeft het moeilijk met de dood van haar tweelingzus. Zeker nu ze net naar one direction gingen. De laatste wens van haar zusje was dat Chloe one direction gaat ontmoeten.Chloe gaat met behulp van Laurtje ( haar beste vriendin)er alles aan doen...