Hoofdstuk 12

223 7 0
                                    

Bon ik zal dan maar naar huis moeten gaan. Zeker? Pff ik zucht. Ik neem mijn GSM en zet hem weer aan. Vier gemiste oproepen van Laurtje. Een van mijn moeder. Een paar smsen van Laurtje. Twee van mijn moeder. En twee  van Liam.

<-----Hey Chlo waar ben je? Het spijt me!! X Laurtje

<------------Chlo waar ben je? Komaan. Xx

<--------Hoeveel ik ook van Niall hou. Ik laat niets of niemand onze vriendschap verpestten. Ik zal Niall zijn aanbod afslaan. Xxxxxx LMove Ya

<----------- Chlo waar ben je? Leef je nog komaan ik ga je moeder bellen hé. En je kent haar ze gaat direct politie. Komaan Chlo???? Plzzzz X Laurtje.

Ik besluit kort te reageren. <----------------- Ik ben okey. Zeg niets tegen mij moeder. En laat mij met rust!!!

Het smsje van mijn moeder. <-------------------Hey schat, Ik snap wel dat je bij Laurtje wou slapen vannacht maar laat me wel iets weten. Gelukkig heet Laur me nog gesmst dat je bij haar was.

Pffff ze heeft gewoon gezegd dat ik bij haar was. Vind ik dat leuk? Ik had nu eingelijk veel liever een bezorgde moeder die me zou verzorgen. Maar dat is zo Egoistisch.

En deze smsen van Liam. <-------------Hey zijn jullie goed aangekomen? Love Yaaaah En Ps: Brief van Niall gelezen.      Oh ja de brief van Niall. Ik snik weer. Arrgghhh ik ga ontploffen van woede. En het tweede smsje. <------------------- Chloe we maken ons zorgen. Laurtje heeft ons ingelicht. Plzzzz antwoord. We willen niet dat er je iets overkomt. We Love Yaa verry mutch Xxxx Liam,Harry,Zayn,Louis en Niall.

Pfff grrr Niall. <------------ Alles okey met mij. Ik wil even geen contact met Niall en Laurtje hopelijk brijp je dat. Kusjes Chloe En groetjes aan Zayn Louis en Harry. Xx Chloe

Ik heb express de naam van Niall niet geschreven. Ik ben wel opgelucht dat Liam het weet waarschijnlijk Niall dan ook. Ik sta op en loop naar huis. Ik bel aan en mij moeder doet open. "Hey" Ze schuift op zodat ik binnen kan. Ze ziet eruit alsof ze uren heeft gehuild. Eerst haar dochter en dan haar man. Ik knuffel haar en we kijken een film. "Chlo?" "Ja?" "Zouden we verhuizen? Ons huis is zo groot en we zijn maar met twee." "Neen mam ik wil alle herinneringen van dit huis niet wegdoen. De herinneringen aan-" ik slik. "Papa en zus" Ze knikt "okey dan wachten we nog even" Ik begin weer te huilen mijn moeder ook. Ik hoor mijn gsm. Het is het deuntje van Skype. "Sorry mam." Ik sta op en loop naar mijn kamer en neem op. "Hey Chlo" "Wat" zeg ik geirriteerd het is Laure. "Euhmm het spijt me. Ik weet dat je van Niall houd en-" "En wat Laur jij houd ook van hem. Toont een half uur medeleven en dan zie ik zeshonderd foto's van jullie op het internet? Hé?" Ze is spraakeloos. "En oh ja mijn vadet is dood. Dus ik ben extra prikkelbaar." "Oh nee wat rot voor je." "Ja he bijna even rot als jou kop. Doegh" Ik leg af. Was ik iets TE bot? Neen ze moet het maar snappen. Ik heb een sms. Van Harry.

<---------- Hey Chlo, wat rot voor je. We leven met je mee. En Niall snapt het niet. Jij praat niet meer met hem. En Laurtje negeert hem ook. Eerst smst ze hem ik hou van kben gek van enz. En dan ik wil geen contact meer met je. Wat is er aan de hand Chlo? Ik kan naar je komen er is een vlucht over drie uur. Dan kan je me het in het echt zeggen. Groetjes Hazza

Oooooh zo lief. Ik sms terug

<---------- Hey Hazza. Ik zou het zeker tof vinden als je komt. Ik heb een beste vriendIN nu zeker nodig ;-) Maar voel je niet verplicht. Ik leg het je straks of later wel uit. Kisses Chlo 

Ik krijg een beetje later een sms terug <------------- Kben al onderweg. Ik houd het wel geheim voor Liam hij is heel ongerust. En als hij zou wten dat ik naar jou kom gaat hij zeker mee. Kisses Haz <3<3<3 <--------------Okey ik ga op je wachten op de luchthaven. Ik bedoel Liam mag mee hoor. X <----------- Hij komt wel achter. Kzie je zo. X

Oooh zo schattig Liam is bezorgd. En dan nog de meeste van iedereen. En Harry komt joepie dan kan ik eindelijk met iemand praten. Over mijn vader enzo. "Mam er komt een vriend van me uit Londen." "Okey wanneer?" "Binnen een uurtje." "Okey" "En oh ja niet schrikken. Ken One Direction?" "Is dat die band waar jij en je zus gek op zijn?" "Ja" "Ja die ken ik." "Wel hij is een van de zangers Harry." "Oh okey.Pas je wel op meid? Ik bedoel je kan haat krijgen als met hun om gaat."  "Ik ben geen twee mam. Wil je me naar de luchthaven brengen?" "Ja ik kan wel wat afleiding gebruiken." Zucht mijn moeder. Ik knik. Als in de luchthaven zijn zie ik Harry."Harry!!!" roep ik. Geen goed idee. Ik hoor van alle kanten. "OMFG" "HARRY STYLES." "CAN I HAVE A AUTOGRAPH??" Hij deelt wat handtekening uit. En loop dan naar me "Hey Chlo." "Hey. This is my mother." "Hello. I am Harry." "Hello i am Aimie." "Hey Aimie." "Come on we go home" (ik schrijf NL ook als het eingelijk ENG is) "oke" 

"En dit is mijn kamer." daarmee sluit ik de kleine rondleiding mee. Het was moeielijk voor de kamer van mijn zus te tonen. Maar mijn leven gaat verder. Toch? Ik zal haar heus niet vergeten. "En wat is er nu gebeurd?" "Beloof je dat je het aan niemand zegt?" "Beloofd." "Wel ik ben al sinds het begin verliefd op Niall. Laur had eerder een celeberty crush op jou. Maar sinds we bij jullie zijn geweest was ze heel stil enzo. Toen ze die brief las van Niall. En die aan mijn toonde had ik door dat ze op Niall was. En ze zei altijd dat ik en Niall een leuk stel waren. En ik geloofde het en toen ja." Ik slik. "En toen." ik begin te huilen. "En toen hoorde ik van mijn moeder dat mijn vader was overleden." Ik huil verder in zijn trui en dan val ik slaap. In Harry's armen.

Hoofdstuk 12 voor jullie Xxxx Ideetjes in privebericht!!!! LOve Ya  Xxx Noa

Mijn zusje...... **Completed**Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu