Spannend. Maar de week gaat heel snel om. We hebben nog veel afgesproken allemaal samen. Als we al bijna 1,30 uur in de trein zitten. Herinner ik me dat ik de brief nog heb. We lezen hem samen.
Liefste Laure en Chloe,
Het was een geweldige week met jullie. Daarom hebben we jullie volgende week uitgenodigd om backstage te komen. We vinden jullie allemaal heel leuk ;-). Hotel vliegtuig en alles is geregeld. Hopelijk lezen jullie dit op de trein en niet vroeger!!! We houden van jullie!!! <3
Kusjes Niall and the patatoes.
Ps: Neem Belgish eten mee!!!
Pps: Laurtje er is nog een brief ;-).
Oef spannend. Laurtje opent de andere brief. Ik slik. Ze springt een halve meter in de lucht en toont de brief aan mij.
Dear Laurtje,
Ik heb al de hele tijd gevoelens voor je. Hou je van mij? Ik wel van jou. Dus wil je met me op date. Sms me.
Xxxjes Niall <3<3<3<3
Mijn hart breekt in 987654321 stukjes. De trein stopt Brussel. Ik neem mijn valies en loop weg. Weg uit de trein. Daag Laurtje regel het zelf. He wacht wat Laurtje?? Laure ze is zelfs dat -tje niet meer waard. Wat een vriendin. Ik voel me gebroken eerst mijn zus dan mijn BFF en de liefde van mijn leven. Kan het nog erger? Ja dan belt mijn mama mij.
Hoi mam.
Hey. *snik*
mam wat is er?
papa...
wat is er met papa??
hij is er niet meer
Biep biep biep
AAARRGGHHH het kan mij niet meer schelen ik gil schreeuw. De mensen kijken me raar aan ik snik verder. Waarom ik?? Waar moet ik naartoe? Geen idee. Arrgghhhh. Ik val in slaap. Ja op straat.
*Droom*
Chloe?? Waarom Chloe?
Het is mijn zus ik kijk naar haar. Ze is woedend. In haar wangen staan littekens van het huilen.Ze is helemaal rood. Ze bloed langs alle kanten. Ze schreeuwt, huilt. Waarom heb je me alleen gelaten Chloe?? Chloe? Ik kan hier niet alleen? Stomme rot kanker. En je ging naar 1D huis zonder mij??. Je bent gek!! Chloe!! En je dacht toch ni da de F*CKING Niall Horan op jou zou zijn . Dikke vette koe. Je bent dik,dom,stom,lelijk. Jij had beter moeten sterven!!! En dan nog je gaat die B*TCH van een Laure toch niet alleen naar 1D laten gaan. Jij gaat mee backstage. Hoor jij me?? Chloe? gilt ze nu.
Ik schrik wakker neen dat kan niet zo is mijn zus niet. Dit zijn alleen mijn gedachten. Toch? Ik allesins mee backstage voor papa, voor mijn zus , voor.... Mij. Waarom ik? Waarom kiest het lot mij?
LOL srry doegh VoTE +COMMENT!!"
JE LEEST
Mijn zusje...... **Completed**
FanfictionChloe heeft het moeilijk met de dood van haar tweelingzus. Zeker nu ze net naar one direction gingen. De laatste wens van haar zusje was dat Chloe one direction gaat ontmoeten.Chloe gaat met behulp van Laurtje ( haar beste vriendin)er alles aan doen...