Zayn P.O.V
Perrie is de zakken aan het maken. Plots hoor ik heel stil Zayn maar ik ben er wel zeker van dat het Perrie is. Ik loop snel naar boven. Daar ligt Perrie op de grond. Verlamd van de pijn. "Help bel de honderd heeééééééééélp" ik hou haar hand vast. Hoe zou het met haar zijn en de baby'tjes? Oh nee. Als er iets met ze is dit iverleef ik niet. Tranen rollen over mijn wangen. Harry tilt haar op en dan gaat alles heel snel. We zijn naar het spoed geweest., En ze zeggen dat het niet erg is maar da we het wel in de gaaten moeten houden., OMG ik ben zo blij. Zo blij. Ik knuffel Perrie en de kinderen bijna dood. We mogen al terug naar huis.
Gelukkig hebben Niall en Laure alles al in de auto's gedaan om naar de luchthaven te gaan. Laure praat alleen tegen Niall en Perrie. Maar dat komt wel terug los. We zitten in de auto opweg naar e luchthaven. Niall rijd. Laures hand ligt op zijn been. Ik en Perrie onze handen liggen verstrengeld en Harry zit naast ons. Achterons Ligt STorm op Liam te slapen. Chloe zit naast hem. En naast Chloé zit Louis let El op zijn schoot. Gezellig niemand zegt iets. Het is geen ongemakkelijke stilte. Juist aangenaam eingelijk. Na 15 minuten kmen we aan. We gaan ons inchecken. Omdat we vippassen hebben en op onze privé vliegtuig gaan duurt het maar een half uurtje. De meiden denken dat we naar Madrid gaan/. Maar we gaan eerst naar Belgie als verassing. We moeten wel nog even langs Nederland maar dat duurt niet zo heel lang. Mijn ogen worden zwaar en vallen dicht.
Chloé P.O.V'
We zijn al een halfuur onderweg. Ik heb zin in een sigaret. Laur negeert me al de hele tijd. Niet leuk. Maar ja. Liam slaapt met zijn mond open. Schattig. Storm slaapt op ijn schoot. Liam heeft de laatste tijd nog maar weinig aandacht voor me. Hij is zo veel met Storm bezig. Te veel. Het is mijn kind. En hij is mijn vriend. Dus Storm moet naar mij luisteren en niet naar Liam. Ofjawel ook naar Liam maar beter naar mij. En Liam moet meer met mij alleen doen. En niet met die stomme gehandicapte. Oh nee zei ik dat? Nee nee nee nee ja nee nee nee. Dat mag niet. Aargh ik wl roken. Pffffftttttt. Ik zucht heel diep. Storm huilt. Ik probeer hem te troosten. Maar ja hij luisterd niet. Liam schiet wakker en troost hem. In 10 seconden huilt hij niet meer. Zie je oneerlijk?! Storm legt zijn handje op de v-hals van Liam. Liam geeft hem een kusje. Ik bn zo jaloers. Okey neen Chloe stop. Ik leg mijn hand op die van Liam. Li lacht even naar me maar haalt zij hand dan weg om Storm te knuffelen. Harry ziet het. "Stormpje kom eens bij uncle Haz?" Ik kijk Harry dankbaar aan. Hij is niet voor niets mijn beste vriend (na liam). Liam slaat zijn armen om me heen. Ik begraaf mijn gezicht in zijn t-shirt. Mmmm hij ruikt lekker naar.... naar Liam. Liam streelt over mijn hoofd. Ik ben gelukkig nu. "Liam?" "Ja?" "Hoe zit het met de schoo; van Storm als we op tour zijn?" "Wel nu is het vakantie. En anders komt er een privéleerkracht." Awh dit is zooo lief. Ik hou echt zielsveel van hem. En snik verlaat mijn lippen. "Vind je het niet goed?" "Oh jawel maar ik vind het zo lief wat je doet voor mij voor Storm. Je geeft Storm de liefde die ik hem nooit heb kunnen geven. Je bent een geweldige papa. Je zorgt voor bijna alles. Ik ben je heel veel schuldig." er verlaten nog een paar snikken mij mond tijdens het vertellen. "Om te beginnen. Jij geeft de liefde die Storm nooit heeft durven dromen schat. Dan ja ik hou heel erg veel van jullie twee. Mijn prinses en prinsesje. En kijk je bent mij niets schuldig babe. Ik heb echt het gevoel dat ik de vader van Storm ben en het is een verandwoordelijkheid die de vader moet nemen. Het is iets wat die domme dronkenlap die jou verkracht heeft niet gedaan heeft. Het is iets wat ik op mij neem als zijn toekomstige vader." "Ik hou zo van je babe" Ik hou zo veel meer van je sweety" "Onmogelijk baby" "Euhm wel mogelijk"
*In Belgie*
Laure P.O.V
Eindelijk toe gekomen. Ik ben bang. Bang voor de andere. Ik vertrouw alleen Perrie en mijn baby'tje. De andere het moet nog loskomen. Maar het komt wel goed hoop ik. *We komen aan in Belgie.* Huh belgie. Yess. Ik en Chloe sringen bijna in elkaars armen. Ik loop naar Niall en kus hem. Ik leg mijn handen in zijn haar/ Hij zijn handen op mijn heupen. "Danku" "Graag gedaan babe" Ik steek mijn gezicht in zijn truitje. Hij wrijft over mijn hoofd. Ik hou zo van hem. Als we allemaal onze bagage hebben zie ik iemand die ik nooit meer in mijn leven wilde zien. Ik zak door mijn knieen en begin te wenen. Chloe mag hem niet zien. Oh nee Chloe mag hem NIET zien.
JE LEEST
Mijn zusje...... **Completed**
FanfictionChloe heeft het moeilijk met de dood van haar tweelingzus. Zeker nu ze net naar one direction gingen. De laatste wens van haar zusje was dat Chloe one direction gaat ontmoeten.Chloe gaat met behulp van Laurtje ( haar beste vriendin)er alles aan doen...